Nee, Frankrijk. Toen Nederland het niet wilde betalen, stond Nederland te kijk en bla bla bla. Maar nu Frankrijk ook niet wil betalen hoor ik niemand meer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die zeggen dat Nederland te kijk staat neem ik aan.
Oh, op die fiets. Anyway het blijft vermakelijk en inderdaad hoor je rechtse rukkertjes plots niet meer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk. Toen Nederland het niet wilde betalen, stond Nederland te kijk en bla bla bla. Maar nu Frankrijk ook niet wil betalen hoor ik niemand meer.
Vind ik niet, iedereen heeft het recht om te gaan werken waar en hoe diegene het wil. Bedreiging mag geen reden zijn om daar van af te wijken. Blijft natuurlijk dat het land waar ze verblijft primair verantwoordelijk is voor de nodige bescherming.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker in Nederland blijven. Of Francaise worden en in Frankrijk gaan wonen (wat mijn verregaande voorkeur heeft). Alsof het van belang is dat ze in Washington woont. Je kunt je onderzoek, dankzij Internet, overal doen. Toegang tot je bedrijfsnetwerk regelen en klaar. En publiceren kun je ook via Internet. gewoon je stukje even doormailen.
tja, en haar rechtse vrienden in de States steunen haar dus niet in deze, die vinden al die persoons-beveiliging maar Europees onzin .. als je denkt dat je bescherming nodig hebt regel je dat zelf maar ..quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Vind ik niet, iedereen heeft het recht om te gaan werken waar en hoe diegene het wil. Bedreiging mag geen reden zijn om daar van af te wijken. Blijft natuurlijk dat het land waar ze verblijft primair verantwoordelijk is voor de nodige bescherming.
quote:Her story offers a rare first-hand glimpse of the discrimination faced by women living in Saudi Arabia. In her first interview with the foreign press, Yara told The Times that she would remain in Saudi Arabia to challenge its harsh enforcement of conservative Islam rather than return to America.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |