abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:22:46 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56891738
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:15 schreef voyeur het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen die zeggen dat Nederland te kijk staat neem ik aan.
Nee, Frankrijk. Toen Nederland het niet wilde betalen, stond Nederland te kijk en bla bla bla. Maar nu Frankrijk ook niet wil betalen hoor ik niemand meer.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:26:43 #152
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56891833
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, Frankrijk. Toen Nederland het niet wilde betalen, stond Nederland te kijk en bla bla bla. Maar nu Frankrijk ook niet wil betalen hoor ik niemand meer.
Oh, op die fiets. Anyway het blijft vermakelijk en inderdaad hoor je rechtse rukkertjes plots niet meer.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:03:50 #153
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56892743
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan moet ze lekker in Nederland blijven. Of Francaise worden en in Frankrijk gaan wonen (wat mijn verregaande voorkeur heeft). Alsof het van belang is dat ze in Washington woont. Je kunt je onderzoek, dankzij Internet, overal doen. Toegang tot je bedrijfsnetwerk regelen en klaar. En publiceren kun je ook via Internet. gewoon je stukje even doormailen.
Vind ik niet, iedereen heeft het recht om te gaan werken waar en hoe diegene het wil. Bedreiging mag geen reden zijn om daar van af te wijken. Blijft natuurlijk dat het land waar ze verblijft primair verantwoordelijk is voor de nodige bescherming.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56915160
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:03 schreef Montov het volgende:

[..]

Vind ik niet, iedereen heeft het recht om te gaan werken waar en hoe diegene het wil. Bedreiging mag geen reden zijn om daar van af te wijken. Blijft natuurlijk dat het land waar ze verblijft primair verantwoordelijk is voor de nodige bescherming.
tja, en haar rechtse vrienden in de States steunen haar dus niet in deze, die vinden al die persoons-beveiliging maar Europees onzin .. als je denkt dat je bescherming nodig hebt regel je dat zelf maar ..

en tja, we hebben dan hier in het westen zo onze helden, Salman Rushdie, Hirsi Whatsinaname, die vanuit een veilige haven tegen de islam zitten aan te schoppen .. ik persoonlijk heb meer bewondering voor de vrouw uit deze post van schatje
Ferme uithaal naar Saudisch vrouwenbeleid

kleine quote uit die post
quote:
Her story offers a rare first-hand glimpse of the discrimination faced by women living in Saudi Arabia. In her first interview with the foreign press, Yara told The Times that she would remain in Saudi Arabia to challenge its harsh enforcement of conservative Islam rather than return to America.
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')