quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef Enchanter het volgende:
Overgangsjaar![]()
En volgend jaar weer 1 , en dat jaar daarop weer 1![]()
ik wordt toch liever kampioen met een spits die er 30+ inschiet dan met een keeper die 20 wedstrijden de nul houdt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Kampioen is kampioen. Boeiend op welke manier.
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik wordt toch liever kampioen met een spits die er 30+ inschiet dan met een keeper die 20 wedstrijden de nul houdt.
Momenteel zou het mij geen flikker uit maken hoe Ajax kampioen zou wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik wordt toch liever kampioen met een spits die er 30+ inschiet dan met een keeper die 20 wedstrijden de nul houdt.
dat maakt toch geen flikker uit met zo'n scheids.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Organisatorisch stond Ajax heel aardig en ze hadden elke 2e bal.
Ik hoop dat hij komt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:07 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens mij wil Van Gaal per direct naar Ajax.
Uitwedstrijdenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar moet Ajax de komende weken tegen, valt er iets recht te breien?
Jah maar hij verprutst ook veel kansen helaas,quote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Was die goal van Huntelaar weer mooi
gewoon bijna 1 op 1 lopen
respect
Lekker interessant, dat we maar weer eens kampioen worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef toma het volgende:
[..]
PSV heeft misschien wel tegen lagere clubs, maar die vechten allemaal voor degredatie, dus daar kan PSV nog wel eens wat punten laten liggen, mja dat zullen de andere clubs ook doen helaas.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden
25-02-2008 NAC Breda - AFC Ajax
10-03-2008 PSV - AFC Ajax
24-03-2008 FC Twente - AFC Ajax
30-03-2008 N.E.C. Nijmegen - PSV
14-04-2008 FC Groningen - AFC Ajax
Thuiswedstrijden
18-02-2008 AFC Ajax - Sparta Rotterdam
03-03-2008 AFC Ajax - Sc Excelsior
17-03-2008 AFC Ajax - Willem II
07-04-2008 AFC Ajax - De Graafschap
21-04-2008 AFC Ajax - Heracles Almelo
4 moeilijk wedstrijden, terwijl PSV eigenlijk alleen nog maar makkelijk wedstrijden te gaan heeft.
Hetzelfde geld voor Feyenoord. Heerenveen heeft het iets moeilijker, maar Ajax heeft het zwaarste
programma voor de boeg. Maar een top-3 notering moet zeker mogelijk zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden
25-02-2008 NAC Breda - AFC Ajax 1 pt
10-03-2008 PSV - AFC Ajax 0 pt
24-03-2008 FC Twente - AFC Ajax 3 pt
30-03-2008 N.E.C. Nijmegen - PSV ???
14-04-2008 FC Groningen - AFC Ajax 3 pt
Thuiswedstrijden
18-02-2008 AFC Ajax - Sparta Rotterdam 3 pt
03-03-2008 AFC Ajax - Sc Excelsior 1 pt
17-03-2008 AFC Ajax - Willem II 3 pt
07-04-2008 AFC Ajax - De Graafschap 3 pt
21-04-2008 AFC Ajax - Heracles Almelo 3 pt
Een seizoen zonder Huntelaar kan ik niet mee levenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Was die goal van Huntelaar weer mooi
gewoon bijna 1 op 1 lopen
respect
positief blijvenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ajax gaat niet winnen in Enschede én Groningen.
Ajax gaat gewoon geen kampioen worden, klaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ajax heeft hetzelfde probleem tegen WIllem II, Excelsior en Heracles, die zullen gewoon een stenen muur gaan vormen en keihard fysiek spelen om in ieder geval 1 puntje te pakken tegen Ajax, alle puntjes helpen tegen degradatie...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef Jnk18 het volgende:
PSV heeft misschien wel tegen lagere clubs, maar die vechten allemaal voor degredatie, dus daar kan PSV nog wel eens wat punten laten liggen, mja dat zullen de andere clubs ook doen helaas.
Dat dachten ze ook bij Arsenal toen Henry wegging.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een seizoen zonder Huntelaar kan ik niet mee leven
Wie weet het, met de wisselvalligheid van de laatste 2 maanden...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan die data komt, maar ze zijn allemaal een dag te laat. Ajax - Sparta zelfs 3 dagen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden
25-02-2008 NAC Breda - AFC Ajax
10-03-2008 PSV - AFC Ajax
24-03-2008 FC Twente - AFC Ajax
30-03-2008 N.E.C. Nijmegen - PSV
14-04-2008 FC Groningen - AFC Ajax
Thuiswedstrijden
18-02-2008 AFC Ajax - Sparta Rotterdam
03-03-2008 AFC Ajax - Sc Excelsior
17-03-2008 AFC Ajax - Willem II
07-04-2008 AFC Ajax - De Graafschap
21-04-2008 AFC Ajax - Heracles Almelo
4 moeilijk wedstrijden, terwijl PSV eigenlijk alleen nog maar makkelijk wedstrijden te gaan heeft.
Hetzelfde geld voor Feyenoord. Heerenveen heeft het iets moeilijker, maar Ajax heeft het zwaarste
programma voor de boeg. Maar een top-3 notering moet zeker mogelijk zijn.
Yup dat bedoelde ik ook met "andere clubs"quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ajax heeft hetzelfde probleem tegen WIllem II, Excelsior en Heracles, die zullen gewoon een stenen muur gaan vormen en keihard fysiek spelen om in ieder geval 1 puntje te pakken tegen Ajax, alle puntjes helpen tegen degradatie...
denk dat deze er niet veel voor onder zal doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Radegast het volgende:
Wie weet wat het allerslechtste seizoen ooit was van Ajax? Was dat onder Blind?
Het wedstrijdschema van voetbal.fok.nl (paar weken terug). Weet niet of dat inmiddels verbeterd is...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Riro het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan die data komt, maar ze zijn allemaal een dag te laat. Ajax - Sparta zelfs 3 dagen.
Feit is dat we nu in huis in potentie geen waardige ''vervanger'' hebben voor Huntelaar. En misschien wel het belangrijkste, zie er maar een te vinden die er 30 in een seizoen in het net legt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook bij Arsenal toen Henry wegging.
Met van Basten vrees ik het ergste. Als iemand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:18 schreef Pritt het volgende:
Vizier op volgend seizoen, ben benieuwd wie de trainer wordt. Dat is voor mij op dit moment het belangrijkst.
Viel mij ook al op ja, is het een keer oa door de scheids, staat het er niet bij vermeld. Maarja dat is de VI hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef MaxC het volgende:
Op VI.nl ook geen woord over de scheidsrechter
Nee, want als Adriaanse komt blijft Van Geel. En Van Geel is niet capabel.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met van Basten vrees ik het ergste. Als eimand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.
Ja hij floot fantastisch hequote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij domweg helemaal niet zo slecht was als jullie beweren.
Van Gaalquote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met van Basten vrees ik het ergste. Als eimand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.
30 ja en dan nog zich de tyfus loopt wat ie eigenlijk niet moet doen omdat ie te weinig lucht heeft voor de actie. Verder zou een loop trainer met die jongen aan de slag kunnen. Hij kan snelheid winnen daar ben ik van overtuigd. Om de echte top te halen moet hij sneller.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feit is dat we nu in huis in potentie geen waardige ''vervanger'' hebben voor Huntelaar. En misschien wel het belangrijkste, zie er maar een te vinden die er 30 in een seizoen in het net legt.
Gewoon 4 keer (hands, goal en 2x geen buitenspel) 100% zeker genaaid. Dat zegt zelfs mijn vader de Feyenoorderquote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij domweg helemaal niet zo slecht was als jullie beweren.
Ze hebben ook overal geluk meequote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een makkelijke programma hebben die lampies toch ook.
Huntelaar is een goalgetter, maar met hem in de spits heb je ook geen 'nummer 10' die er 20 inlegt per seizoen. Huntelaar laat andere spelers niet mee voetballen. In de goede jaren '90 hadden we toch ook geen spits die er 30 scoorde per jaar?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feit is dat we nu in huis in potentie geen waardige ''vervanger'' hebben voor Huntelaar. En misschien wel het belangrijkste, zie er maar een te vinden die er 30 in een seizoen in het net legt.
Zoveel geld is er niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef dronkeykong het volgende:
Heb zo een idee dat als Van Basten komt hij al het geld van de afgelopen transfers mag uitgeven voor het bouwen van een nieuw team.
Ja dus. Alsof wij die makkelijkere wedstrijden niet gehad hebben. Je moet gewoon alles kunnen winnen wil je kampioen worden en met zo'n instelling als vandaag lukt dat dus niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een makkelijke programma hebben die lampies toch ook.
Ik herinner me ene W. Sneijder.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
maar met hem in de spits heb je ook geen 'nummer 10' die er 20 inlegt per seizoen.
Nou zo ziet Terror het helemaal niet hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef MaxC het volgende:
[..]
Gewoon 4 keer (hands, goal en 2x geen buitenspel) 100% zeker genaaid. Dat zegt zelfs mijn vader de Feyenoorder
Doen ze alleen bij PSV.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
Viel mij ook al op ja, is het een keer oa door de scheids, staat het er niet bij vermeld. Maarja dat is de VI hé.
Nee maar toen had je wel een Blind / De boertjes en Litmanen en kluivert allemaal stuk voor stuk intelligente voetballers. En natuurlijk overmars die met zijn snelheid iedere verdediging opentrok.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huntelaar is een goalgetter, maar met hem in de spits heb je ook geen 'nummer 10' die er 20 inlegt per seizoen. Huntelaar laat andere spelers niet mee voetballen. In de goede jaren '90 hadden we toch ook geen spits die er 30 scoorde per jaar?
Volgens mij loopt er bij Heerenveen ook zo iemand rond die er nu al een stuk of 14 in heeft gelegd. Maar dat zie v. Geel natuurlijk pas als Heerenveen er 20 milj. voor vraagt.quote:
Onder Olsen en Wouters werd Ajax zelfs 6equote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Radegast het volgende:
Wie weet wat het allerslechtste seizoen ooit was van Ajax? Was dat onder Blind?
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik weet wel beter met die joden.
Huilen met de pet op. El Ahmadi gaat volgend jaar naar PSV of Feyenoord Sibon kan je ook voor weinig halen en is een goede aanvulling op Huntelaar. En zo zijn er meer dingen .quote:Op zondag 10 februari 2008 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er bij Heerenveen ook zo iemand rond die er nu al een stuk of 14 in heeft gelegd. Maar dat zie v. Geel natuurlijk pas als Heerenveen er 20 milj. voor vraagt.
overdrijven is ook een kunst he.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als een keer (of 2) (on)terecht buitenspel tegenwoordig al genaaid isWhat's next als Ajax een keer een inworp niet toegewezen gekregen zijn ze erin gefloten?
Hij scoorde er nooit twintig. Enfin, ik blijf er bij dat Huntelaar op een zekere manier voor een verlammend effect zorgt. Hij houdt geen ballen vast, kan niet kaatsen en daardoor vloeit er veel, potentieel, voetbalvermogen weg.quote:
Kom op man. Ik weet dat het makkelijk is om alles op de scheids af te schuiven en dat zullen sommige hier ook echt niet snel doen maar dit was wel een wanprestatie hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Als een keer (of 2) (on)terecht buitenspel tegenwoordig al genaaid isWhat's next als Ajax een keer een inworp niet toegewezen gekregen zijn ze erin gefloten?
dat zegt niks. Het niveau van de hele eredivisie daalt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder Olsen en Wouters werd Ajax zelfs 6e
Er was vandaag weinig mis met de instelling. Spreek maar gerust van dat er vandaag een flinke portie geluk ontbrak.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:26 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja dus. Alsof wij die makkelijkere wedstrijden niet gehad hebben. Je moet gewoon alles kunnen winnen wil je kampioen worden en met zo'n instelling als vandaag lukt dat dus niet.
dat gebeurd ons nou nooit hequote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Morendo het volgende:
Jammer genoeg is Ajax al te laat voor Bradley.
Met El Ahmadi ben ik het met je eens, evenals Bradley. Maar Sibon? Ga weg man. Oprotten met die zogenaamde pinchitters/breekijzers. Gewoon een fatsoenlijke spits achter de hand en geen gezeik.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huilen met de pet op. El Ahmadi gaat volgend jaar naar PSV of Feyenoord Sibon kan je ook voor weinig halen en is een goede aanvulling op Huntelaar. En zo zijn er meer dingen .
Jammer genoeg is het niet zo makkelijk als supporter, onze club moet gered wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef dronkeykong het volgende:
Weet je waarom maak ik me eigenlijk nog druk als zij het ook niet doen.
Sibon is een werkende meevoetballende spits die ruimtes creert zodat de goals gemaakt kunnen worden, nuttige speler hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met El Ahmadi ben ik het met je eens, evenals Bradley. Maar Sibon? Ga weg man. Oprotten met die zogenaamde pinchitters/breekijzers. Gewoon een fatsoenlijke spits achter de hand en geen gezeik.
Nou de 1-0 hebben ze toch over zichzelf afgeroepen. Nog geen 10sec ervoor zei ik dat dit een doelpunt ging opleveren met dat klungelige achteruit geloop.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er was vandaag weinig mis met de instelling. Spreek maar gerust van dat er vandaag een flinke portie geluk ontbrak.
Hij houdt geen ballen vast? Sorry maar hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij simpelweg niet van de bal is te krijgen. Vaak is hij zelfs genoodzaakt om zich helemaal bij het middenveld aan te bieden en vervolgens een vrije man te bereiken. Dit laatste is ook best wel triest om hem iedere zover terug te zien zakken, alleen omdat buitenspelers (en dan met name Kennedy en Rommedahl) hem zo ontzettend slecht bereikenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Enfin, ik blijf er bij dat Huntelaar op een zekere manier voor een verlammend effect zorgt. Hij houdt geen ballen vast, kan niet kaatsen en daardoor vloeit er veel, potentieel, voetbalvermogen weg.
neem daarna zelf ook maar ontslag. Als eindverantwoordelijke moet je conclussies trekken.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
psv een Peruaan vastgelegd, waar wij het doen met Rommedahl, Bakircioglu en eredivisie materiaal.
Nuff said. Werk aan de winkel Jaakke. Gooi die Van Geel er uit.
Waarom weer in nederland ronselen? Neem dan Rafael Vieira. Dat is een Braziliaan (die al 10 jaar in finland speelt, momenteel bij FC Lahti), die zit op 41 goals in 73 wedstrijden, das toch boven de 1 op 2 (hij is dan ook top goal scorer in finland). Of Toni Lehtinen van FC Haka, is sinds kort ook fins international. Hij zit op 35 goals in 93 wedstrijden, maar hij is nog jong (leeftijd van Huntelaar). Uiteraard zijn dit maar 2 voorbeelden, maar wat ik probeer te zeggen is: er loopt genoeg talent in europa rond in de kleinere competities, je hoeft niet constant naar Heerenveen of Groningen toe...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Morendo het volgende:
Jammer genoeg is Ajax al te laat voor Bradley.
Dus ze weten het zelf niet eensquote:49. Silva krult de vrije trap vana de linkerkant prachtig in het doel. Gumienny keurt de treffer af. Waarom is niet precies duidelijk. Waarschijnlijk is er geduwd.
Zo zie ik het ook, volgens mij deed iedereen wel zijn best vandaag. Op bepaalde facetten kwamen we echt kwalitatief tekort (voorzetten o.a.) en voor de rest zat het gewoon echt niet mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er was vandaag weinig mis met de instelling. Spreek maar gerust van dat er vandaag een flinke portie geluk ontbrak.
Jaaaaa laten we Sibon weer terug halenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sibon is een werkende meevoetballende spits die ruimtes creert zodat de goals gemaakt kunnen worden, nuttige speler hoor
Dat is dus gewoon wat H'veen en Groningen ook doen. Alves kwam uit de Zweedse competitie. Net zoals bijvoorbeeld Berg enzovoortsquote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom weer in nederland ronselen? Neem dan Rafael Vieira. Dat is een Braziliaan (die al 10 jaar in finland speelt, momenteel bij FC Lahti), die zit op 41 goals in 73 wedstrijden, das toch boven de 1 op 2 (hij is dan ook top goal scorer in finland). Of Toni Lehtinen van FC Haka, is sinds kort ook fins international. Hij zit op 35 goals in 93 wedstrijden, maar hij is nog jong (leeftijd van Huntelaar). Uiteraard zijn dit maar 2 voorbeelden, maar wat ik probeer te zeggen is: er loopt genoeg talent in europa rond in de kleinere competities, je hoeft niet constant naar Heerenveen of Groningen toe...
Nee joh tuurlijk niet, maar het is wel een nuttige voetballer, dat zeg ik alleenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jaaaaa laten we Sibon weer terug halen
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbaldequote:Op zondag 10 februari 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon wat H'veen en Groningen ook doen. Alves kwam uit de Zweedse competitie. Net zoals bijvoorbeeld Berg enzovoorts
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbalde![]()
Kut scouts hahaha
True. Al heb ik nog wat gemengde gevoelens over z'n actie. Hij had de bal veel beter moeten afschermen, maar aan de andere kant was hij wel de zoveelste speler die uitgleed. Maar laten we het maar op het eerste houdenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef TC03 het volgende:
Ajax had wel pech met de arbitrage, maar wat slecht van Vermaelen zeg.
Preciesquote:Op zondag 10 februari 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopen
rosenberg is een prima spits bij werder hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopen
Ik las trouwens laatst wel ergens(hier?) dat Alves naar Ajax zou komen maar dat dat om een paar duizend euro niet is doorgegaan?quote:
Gewoon het stadion uit die bal, die gozer is net fris in het veld, fysiek sterker en je ziet wat er gebeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Al heb ik nog wat gemengde gevoelens over z'n actie. Hij had de bal veel beter moeten afschermen, maar aan de andere kant was hij wel de zoveelste speler die uitgleed. Maar laten we het maar op het eerste houden
Bij werder is iequote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rosenberg is een prima spits bij werder hoor
Rosenberg doet het anders vrij goed bij Werder Bremen, dus op zich was het nog niet zo heel vreemd van de Ajax Scouts. Het probleem was echter dat Rosenberg niet echt bij het Ajax systeem past.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef dronkeykong het volgende:
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbalde![]()
Kut scouts hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |