quote:Ik krijg een kindje
Ik krijg een kindje. Een jongetje, of toch een meisje. Haalt geen kloot uit. Ik ben namelijk straks een papa, van een kindje. Een jongetje, of toch een meisje ? Een ienieminie klein mensje dat naar mij op zal kijken lachen en een luier vol zal poepen. Een ienieminie mensje dat van mij afhankelijk is, dat op mij rekent voor bescherming. Een miniscuul klein ding dat door zal groeien en mij zal bestoken met allerlei vragen omdat papa's nou eenmaal alwetend zijn. Mij zal aanspreken omdat veters strikken veel te moeilijk is. Maar boven alles, krijg ik een kindje. Een jongetje, of toch een meisje.
Hier: http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/ zit een rekendinges over gewichtstoename. Ik vond het wel een prettig lijstjequote:Op donderdag 14 februari 2008 08:41 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, de eerste kilo is ook binnen. Hopelijk blijf ik deze keer wel onder de 100
Ik haat afwassenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:32 schreef pinquit het volgende:
14 flesjes![]()
wat een hoop!
het enige wat je nog niet hebt (volgens het lijstje dan he!) zijn flessenspenen. (verschillende, want je weet natuurlijk niet wat je baby fijn vind)
Hmmm, als ik mijn lengte en gewicht ingeeft, duidt ie aan "ondergewicht" en moet ik 22 kg bijkomenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:34 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Hier: http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/ zit een rekendinges over gewichtstoename. Ik vond het wel een prettig lijstje
Dit is het baby-uitzetlijstje van Kind en Gezin in België, misschien heb je daar wat aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:27 schreef k_i_m het volgende:
Ohja, ik heb het één en ander ingeslagen voor de flesvoeding;
- Een stuk of 14 flesjes in verschillende formaten
- Een flessenwarmer
- Een sterilisatie apparaat voor de flesjes
- Een blik Nutrilon Hypoallergeen
Dan heb ik in principe alles toch?
Je bedoelt een boxer van mijn wederhelft die van mijn reet afzakt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:13 schreef GI het volgende:
En in geval van nood pak je gewoon een onderbroek die een maat te groot is!
Daar heb je dat sterilisatieapparaat voorquote:
awel meid, daar moet je je niet schuldig over voelen... Het steekte wel als er weer iemand zwanger was, maar misgunnen deed ik het niet, ik gunde liever dat iedereen zo zwanger geraakte dan zo lang te moeten wachten en zoveel verdriet te moeten meemaken en dat heb ik dan ook altijd gezegd tegen die mensen.. ook al was ik soms wel jaloers... omdat het bij die of die zo lukte... en bij ons niet... maar ik was altijd héél blij voor hun... Want het is en blijft een wonder in mijn ogen om een kind te kunnen krijgen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:34 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Hier: http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/ zit een rekendinges over gewichtstoename. Ik vond het wel een prettig lijstje
Verder vind ik het ook lastig als mensen geen kinderen hebben kunnen krijgen of héél moeilijk en ik er dan opeens zwanger aan kom huppelen.
En helemaal als ik bedenk dat het bij ons niet eens heel erg gepland was, maar meer een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |