quote:Op zondag 10 februari 2008 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hou jullie op de hoogte
Feetje en ikke:
[ afbeelding ]
Feetje houdt van mijn caafjes:
[ afbeelding ]
Feliz is een diva:
[ afbeelding ]
ook daar werkt die organisatie mee samenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Plaatselijke dierenbescherming zelf benaderen werkt vele malen vaak beter
Althans dat is mijn eigen ervaring van hier enzo..
Hoop dat poezebeest snel komt aanwandelen.. misschien is ze op vrijers voeten?>
Best warme week geweest met ook wel lekker weer.. hier deden alle poezebeesten een tikkeltje uitbundig en een beetje laks qua thuiskomst tijden
Ik duim voor joe
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had Abe.
[ afbeelding ]
Vier jaar oud, van de een op de ander dag vol met kanker.
Jep, that's so true.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:58 schreef popolon het volgende:
Het blijven poezebeesten maar opmerkelijk hoe je je kunt hechten aan die eigenwijze beesten.
Ik krijg zo'n zin in de lente juistquote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef popolon het volgende:
Ik ga nog even schuiven met ee glas wijn in de hand, weer 20cm sneeuw.
Tof is dat he, als ik in augustus aankom kan ik gewoon gaan skieen!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zin in de lente juist
Als we in sept/okt in Oz zitten, hebben we daar weer voorjaar... strange world
Tja, echt vier seizoenen hier. Maar ik zal de plaatjes wel posten straks als de lente komt.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zin in de lente juist
Als we in sept/okt in Oz zitten, hebben we daar weer voorjaar... strange world
Ze heeft 1 nestje gehad, van de 4 kittens zijn er 3 doodgegaan. De laatste kitten heb ik meegemaakt voor ze naar een ander baasje ging.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom niet SOL? Wilde je nog een nestje met haar?
truste Bloesje en Golfertjuhhhquote:Op zondag 10 februari 2008 03:11 schreef Bluezz het volgende:
Nou wij gaan ff tukken mensen
DoegSterkte SOL en D.
Ik had op een plaatje gehoopt waarin SOL haar eigen poes zou likken, maar dit is het toch net niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hou jullie op de hoogte
Feetje en ikke:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als je een akelig (en vreselijk ingewikkeld) probleem. Is je lenzenvloeistof duur?quote:Op zondag 10 februari 2008 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
(*@*(&@#
Ik lees net dat mijn nieuwe B&L PureVision lenzen niet lekker samengaan met mijn huidige B&L Renu Multiplus vloeistof vanwege corneal staining / abrasions. De siliconen hydrogel structuur geeft ruimte voor de PHMB-moleculen die dan weer vervelende dingen kunnen doen op de cornea in samenwerking met vetafzettingen.
Waarom maak ik steeds de verkeerde investeringen?![]()
Hee Signe, als je nog wakker bent, welke vloeistof gebruik jij?
Je kon er vast ook niet bij toen je hoog zwanger was?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:31 schreef Tezz het volgende:
Harige kut: toen ik een hernia had wel, toen kon ik er nie bij........
Nee. Maar toen heb ik de hulp van mijn man ingeroepen.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kon er vast ook niet bij toen je hoog zwanger was?
Ben je jarig??????quote:Op zondag 10 februari 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Help jullie zelve.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte gefeliquote:Op zondag 10 februari 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Help jullie zelve.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogge CF! Ik dacht dat je dezr TT niet in je AT wilde?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge, Lein
Tezz, ik vind dat je vaker moet langskomen, hier. Wel zo gezellig
Goed idee!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mogge CF! Ik dacht dat je dezr TT niet in je AT wilde?
Tezz, je moet inderdaad vaker langskomen!Zal ik een fotostrip maken van de koekjes die ik ga bakken?
Ja vind ik eigenlijk ook. Maar ik ben de laatste tijd een beetje FOK!-moe.......of eigenlijk: computermoe. Maar dat waait wel weer over hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge, Lein
Tezz, ik vind dat je vaker moet langskomen, hier. Wel zo gezellig
Achgut toch!!! Da's echt zoooooo zielig he, zo'n kleine frummel met koorts/griep..........Verwen haar maar lekker vandaag!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Feli Peri![]()
Milou werd vanochtend doodziek wakker, overgeven in bed enzo, ze heeft zolang ik die thermometer erin heb kunnen houden minimaal 39.1 koorts , en ligt nu als een dood vogeltje in ons bed![]()
Heb haar net een paracetamolletje gegeven, hopelijk doet die zijn werk.
waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 10 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb trouwens (gunstige wisselkoersen enzo) weer een nieuw kookboek gekocht, ditmaal van Two Fat Ladies, misschien wel het leukste kookprogramma ooitMaar die recepten! Zo vet, zo Brits
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Goed idee!Wat voor koekjes ga je maken?
Wil je ook een fotostrip van mijn banoffee-pieproject?
Heerlijk he? Hier staat de schuifpui ook open en het is zo lekker weer echt de zon! De katten genieten ook duidelijk steeds meer van het weer en voor je humeur is het ook erg lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 12:18 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens de buitendeur opstaan, het is echt zo'n heeeeeeeeeeerlijk weer! Ben net met de hond naar het bos geweest en zit nu heerlijk na te genieten met een bord risotto wat over was van gister (nu al?? Ja! Nu al!).....
Ja!! Fotostrip van de Banoffee pie!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed idee!Wat voor koekjes ga je maken?
Wil je ook een fotostrip van mijn banoffee-pieproject?
Wel snotverdikkeme. Stomme bluetooth ding wil geen verbinding maken! Wat een ellende...quote:Op zondag 10 februari 2008 12:35 schreef Tezz het volgende:
Fotostrips zijn altijd welkom!!!!!!!
Ik heb maar geen fotostrip gemaakt van mijn tupperware bakje met restje risotto er in en mijn magnetron....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |