Ik edit me zestien keer in de rondte op FOK hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij edit dus wel
Oh trouwens ik heb een confession toe meek toe joe.
ik fluister het zachtjes in je oor. (als parodie op de wereldhit van RIP benny n.)
xena mag los naar buiten en het gaat goehoed
Och wat naarquote:Op zondag 10 februari 2008 01:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat goed...het is nu na twaalf uur, dus gisteren hadden we een half jaar
we zijn alleen 1 poezenbeest kwijtbeestje is gaan wandelen en nooit meer teruggekomen, dankzij Isabeau op de site van amivedi geattendeerd, en haar daar aangemeld.
Niet echt... de dag ervoor was de dag dat zijn vorige vriendin was overleden en we dus ook hardop uitgesproken hadden dat Feliz niet meer terug zal komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie het even gepast gevierd?
Heb je onze vernieuwde en improved tuin al bekeken op Bluezz' blogje? De poes is er ook helemaal blij mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh! Stiekem toch zo leuk hè, katten op 'zelfstandig' avontuur - zeker als ze gewoon heel vlug, maar héél trots en héél zelfverzekerd weer thuiskomen![]()
![]()
Koekeloeren gaatquote:Op zondag 10 februari 2008 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je onze vernieuwde en improved tuin al bekeken op Bluezz' blogje? De poes is er ook helemaal blij mee.
Rotweek ookquote:Op zondag 10 februari 2008 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Niet echt... de dag ervoor was de dag dat zijn vorige vriendin was overleden en we dus ook hardop uitgesproken hadden dat Feliz niet meer terug zal komen.
@ Bluezz: nope ze was niet gechipped
Zo was Feetje ookquote:Op zondag 10 februari 2008 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh! Stiekem toch zo leuk hè, katten op 'zelfstandig' avontuur - zeker als ze gewoon heel vlug, maar héél trots en héél zelfverzekerd weer thuiskomen![]()
![]()
Och meis, wat rot toch.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo was Feetje ookZe kwam altijd thuis en niet alleen voor het eten, ook om te kroelen
O meid ik vind het al mooi zoquote:Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Het is nog niet mooi hoor dudeNu begint het 'gezellig' maken nog, maar we hebben iig veel meer licht en ruimte idd.
Mss wordt ze ergens anders gevoerd?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo was Feetje ookZe kwam altijd thuis en niet alleen voor het eten, ook om te kroelen
Vind het echt zoooo erg....allebei de poezenbeesten zijn me zo erg dierbaar, ik heb er alles voor over om morgen tig dode muizen in het huis te vinden als dat zou betekenen dat Feliz gewoon weer thuis is gekomen....en dan zal ik ook niet hysterisch gaan gillenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och meis, wat rot toch.
Zo onverteerbaar als een beest verdwijnt. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen. Zo is het ook niets.
Gossie, meissie.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Vind het echt zoooo erg....allebei de poezenbeesten zijn me zo erg dierbaar, ik heb er alles voor over om morgen tig dode muizen in het huis te vinden als dat zou betekenen dat Feliz gewoon weer thuis is gekomen....en dan zal ik ook niet hysterisch gaan gillen
Bij de buren een paar huizen verderop, 2x per dag...maar die hebben haar ookal niet gezien meer de afgelopen dagenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss wordt ze ergens anders gevoerd?
Ik heb toen mijn Wiske (had 1 kat over, haar 'broer was ook al een keer weggelopen) was weggelopen, na een week of 2 huilend de kattenbak en alle andere kattendingen opgeruimd. Vreselijk was datquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Vind het echt zoooo erg....allebei de poezenbeesten zijn me zo erg dierbaar, ik heb er alles voor over om morgen tig dode muizen in het huis te vinden als dat zou betekenen dat Feliz gewoon weer thuis is gekomen....en dan zal ik ook niet hysterisch gaan gillen
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb toen mijn Wiske (had 1 kat over, haar 'broer was ook al een keer weggelopen) was weggelopen, na een week of 2 huilend de kattenbak en alle andere kattendingen opgeruimd. Vreselijk was dat
Maar poezen doen je ook nog wel eens versteld staan hoor!! Dus we houden moedquote:
Dat kun je alleen maar hopen, ouwe baasquote:Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef golfer het volgende:
Voor de luchtige noot ter afleiding: de poes van Bluezz (dat rijmt) is nog steeds trouw aan mij en niet weggelopen.
zoals ik al eerder zei, CNK en ikke hebben die hoop niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar poezen doen je ook nog wel eens versteld staan hoor!! Dus we houden moed
Felizzzzje, binnenkomen!!!
Misschien al tig keer gevraagd, maar heb je de dierenambulance gebeld?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, CNK en ikke hebben die hoop niet meer![]()
we roepen beiden al dagen lang naar haar ook.
Vanochtend toen ik in het benedenhuis aan het douchen was hoorde ik zielig gemiauw, ik CNK roepen om te kijken....maar het was een kitten
Uiteraard, gelijktijdig ingebouwd met die clitpiercing. Wat dacht je dan? Dat ik haar ooit zou laten weglopen?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kun je alleen maar hopen, ouwe baas
Of heb je 'r gechipt![]()
Wasberen, konijnen... Zeg popje, jij leeft in een ware wildernis!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:25 schreef popolon het volgende:
Ze komen vanzelf terug, of niet.
Ja ik heb er ook drie gehad van die poezebeesten. Nu kan het niet meer want de vrouw is allergisch.
Maar goed dat de buurman er twee heeft, die kunnen die kutkonijnen wegjagen uit mijn tuin
Ik haat wilde konijnen.
Qua culinair, bedoel je?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Draag je soms ook een peniskoker? (Ik tracht on topic te blijven).
ontopic? in een SC?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wasberen, konijnen... Zeg popje, jij leeft in een ware wildernis!
Draag je soms ook een peniskoker? (Ik tracht on topic te blijven).
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua culinair, bedoel je?
Het koken van een penis?
heb haar bij amivedi aangemeld, zij werken samen met o.a. dierenambulance, asiel e.d.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien al tig keer gevraagd, maar heb je de dierenambulance gebeld?
Zij weten of er de afgelopen dagen katten gevonden zijn (dood dus).
Dat is geheel afhankelijk van hoe groot die taart isquote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Maar als Eucie wat wild wil gaan bereiden kan ie wel even mijn tuin doorstruinen. Dieren zat.
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
ontopic? in een SC?
Die koker zit op m'n hoofd nu, past prima.
Alhoewel, hij is wel wat groot.
Wasberensoep? Eekhoornsalade?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van hoe groot die taart is
Ja ergens zou ik dan stiekem nog wat hoop hebben... hoewel, hoe lang kan een beest weg blijven natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb haar bij amivedi aangemeld, zij werken samen met o.a. dierenambulance, asiel e.d.
ook gezocht in hun bestanden maar ze stond er niet bij
Laat je verrassenquote:
In de faq van F&F staan ook goeie tipsquote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
heb haar bij amivedi aangemeld, zij werken samen met o.a. dierenambulance, asiel e.d.
Shoot to kill, er zijn er teveel.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Laat je verrassen![]()
Hoe staat het met de deer populatie daar in Michigan?
Tof, dat staat echt op mijn te doen voor ik dood ga lijstje, een weekend deer huntingquote:Op zondag 10 februari 2008 02:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Shoot to kill, er zijn er teveel.
Maar ik ben geen fan van wild. Geef mij maar hot wings. Mits goed bereidt zeg maar.
Eet smakelijk:quote:Op zondag 10 februari 2008 02:37 schreef popolon het volgende:
Geef mij maar hot wings. Mits goed bereidt zeg maar.
DAT IS NIET WAT IK BEDOEL !!!!!!quote:
ik hou jullie op de hoogtequote:Op zondag 10 februari 2008 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ergens zou ik dan stiekem nog wat hoop hebben... hoewel, hoe lang kan een beest weg blijven natuurlijk.
Het is en blijft een ellende SOL. Ik leef met jullie mee
Wat ben je ook een heul groot watje hequote:Op zondag 10 februari 2008 02:37 schreef popolon het volgende:
Geef mij maar hot wings. Mits goed bereidt zeg maar.
tnxquote:Op zondag 10 februari 2008 02:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de faq van F&F staan ook goeie tips
FAQ voor verloren/gevonden huisdieren
Plaatselijke dierenbescherming zelf benaderen werkt vele malen vaak beterquote:Op zondag 10 februari 2008 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |