Het is valentijn, kerel: nu zou het magische moment moeten gebeurd zijn. Zeker bij zo een romantisch miepje als je briefschrijfster.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Maar misschien morgen, misschien kwam 'het vandaag niet oed uit of heb ik een briefje gemist of whatever. Heb wel sinds het laatste uur vandaag een briefje op m'n kluis hangen; Inkomende post gaarne persoonlijk bezorgen.
Dus wie weet wat mij morgen te wachten staat. Of niet
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Maar misschien morgen, misschien kwam 'het vandaag niet oed uit of heb ik een briefje gemist of whatever. Heb wel sinds het laatste uur vandaag een briefje op m'n kluis hangen; Inkomende post gaarne persoonlijk bezorgen.
Dus wie weet wat mij morgen te wachten staat. Of niet
Inderdaad, wat hij zegt.quote:
Beh. Stom vrouwvolkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wel lief, en lef! ([ afbeelding ] @ het deerntje)
Een negert???????????/////////////////quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jemig wat een dikke lipafdrukken :Shock:
Is het geen 'gekleurd' meisje dat op je valt?
Met zo'n dikke mondafdruk op het briefje ?:Pquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef -SL- het volgende:
Je bent gePWND!
Dat geef ik je op een brieffie!
moi non plusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb niets gehad met valentijn
ja want dan kan het niet nep zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met zo'n dikke mondafdruk op het briefje ?:P
Vast van een kerel...quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
Heb met 'haar' afgesproken. Ze kwam vandaag in de pauze naar me toe. Mooi meisje [ afbeelding ]
Vandaag, dus niet gisterenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
Heb met 'haar' afgesproken. Ze kwam vandaag in de pauze naar me toe. Mooi meisje [ afbeelding ]
'haar'? Je bent er nog niet zeker van of het een zij is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |