Beide een vodje, lijkt wel of ze het snel moet doen, je zou het toch juist over doen als het fout gaat en weer en weer en weer totdat hij perfect is ?quote:
Ze heeft steeds alles in het verkeerde kluisje gedaan volgens mij...en komt er nu achterquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef GasTurbine het volgende:
Niks ontvangen, ik wacht dan maar op morgen
Wel lief, en lef! (quote:
@ het deerntje)
Die briefjes zijn geschreven in breezerhandschrift, dus dat moet wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef Catch22- het volgende:
wel leuk dat je er van uit gaat dat het van een chick is
dichterlijke vrijheid heet dat. En een gedicht hoeft niet per se te rijmen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Alleen die rijmelarij-van-likmevessie en dat man en vrouw gedoe, dat kan echt niet...![]()
pabo jeweetzquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Soohr het volgende:
of ze is 25 en basisschool juf
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruiktquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die briefjes zijn geschreven in breezerhandschrift, dus dat moet wel.
Dan hebben wij zo allemaal wat te lachen en is TS een beetje sneuquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruikt
en super-douchebag-gaylord had bruine vlekken achtergelaten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruikt
jij was toch uitgekozen dit jaar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Suga_Mama het volgende:
Wie stuurt Danny een valentijnskaart~!?
(waarschijnlijk is ze thuis aan 't huilen, en geeft ze je of geen brief meer, of eentje waarop staat dat ze het uitmaakt en verteld over de brief die ze vandaag zou hebben gegeven. die is dan afgepakt door de gast die een kluisje onder jouwe heeft, en 100 keer gekopieerd en opgehangen rond de school)quote:
Nah nog niet.. kan altijd nog hequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Anticlimax.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
ja ik had toch een wat sensueler verhaal verwacht
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Of niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |