Beide een vodje, lijkt wel of ze het snel moet doen, je zou het toch juist over doen als het fout gaat en weer en weer en weer totdat hij perfect is ?quote:
Ze heeft steeds alles in het verkeerde kluisje gedaan volgens mij...en komt er nu achterquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef GasTurbine het volgende:
Niks ontvangen, ik wacht dan maar op morgen
Wel lief, en lef! (quote:
@ het deerntje)
Die briefjes zijn geschreven in breezerhandschrift, dus dat moet wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef Catch22- het volgende:
wel leuk dat je er van uit gaat dat het van een chick is
dichterlijke vrijheid heet dat. En een gedicht hoeft niet per se te rijmen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Alleen die rijmelarij-van-likmevessie en dat man en vrouw gedoe, dat kan echt niet...![]()
pabo jeweetzquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Soohr het volgende:
of ze is 25 en basisschool juf
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruiktquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die briefjes zijn geschreven in breezerhandschrift, dus dat moet wel.
Dan hebben wij zo allemaal wat te lachen en is TS een beetje sneuquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruikt
en super-douchebag-gaylord had bruine vlekken achtergelaten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en wat nu als het een super-douchebag-gaylord van 13 is dan? Een wijf had wel roze inkt gebruikt
jij was toch uitgekozen dit jaar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Suga_Mama het volgende:
Wie stuurt Danny een valentijnskaart~!?
(waarschijnlijk is ze thuis aan 't huilen, en geeft ze je of geen brief meer, of eentje waarop staat dat ze het uitmaakt en verteld over de brief die ze vandaag zou hebben gegeven. die is dan afgepakt door de gast die een kluisje onder jouwe heeft, en 100 keer gekopieerd en opgehangen rond de school)quote:
Nah nog niet.. kan altijd nog hequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Anticlimax.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
ja ik had toch een wat sensueler verhaal verwacht
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Of niet
Het is valentijn, kerel: nu zou het magische moment moeten gebeurd zijn. Zeker bij zo een romantisch miepje als je briefschrijfster.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Maar misschien morgen, misschien kwam 'het vandaag niet oed uit of heb ik een briefje gemist of whatever. Heb wel sinds het laatste uur vandaag een briefje op m'n kluis hangen; Inkomende post gaarne persoonlijk bezorgen.
Dus wie weet wat mij morgen te wachten staat. Of niet
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Maar misschien morgen, misschien kwam 'het vandaag niet oed uit of heb ik een briefje gemist of whatever. Heb wel sinds het laatste uur vandaag een briefje op m'n kluis hangen; Inkomende post gaarne persoonlijk bezorgen.
Dus wie weet wat mij morgen te wachten staat. Of niet
Inderdaad, wat hij zegt.quote:
Beh. Stom vrouwvolkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wel lief, en lef! ([ afbeelding ] @ het deerntje)
Een negert???????????/////////////////quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jemig wat een dikke lipafdrukken :Shock:
Is het geen 'gekleurd' meisje dat op je valt?
Met zo'n dikke mondafdruk op het briefje ?:Pquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef -SL- het volgende:
Je bent gePWND!
Dat geef ik je op een brieffie!
moi non plusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb niets gehad met valentijn
ja want dan kan het niet nep zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met zo'n dikke mondafdruk op het briefje ?:P
Vast van een kerel...quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
Heb met 'haar' afgesproken. Ze kwam vandaag in de pauze naar me toe. Mooi meisje [ afbeelding ]
Vandaag, dus niet gisterenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
Heb met 'haar' afgesproken. Ze kwam vandaag in de pauze naar me toe. Mooi meisje [ afbeelding ]
'haar'? Je bent er nog niet zeker van of het een zij is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef GasTurbine het volgende:
idd leuek tijd voor een datequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Je srpeekt om kwart voor 5 met iemand af? Wat is dat nu voor rare tijd
Nee uit school --> ff een hap eten --> bellen dat je kan komen en vertrekken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd leuek tijd voor een date_!
wat ben je gaan doen, spelen in de ballenbak bij de mac?
een hap eten, bij de febo of wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee uit school --> ff een hap eten --> bellen dat je kan komen en vertrekken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hap eten, bij de febo of wat?
en dan vind jet het gek dat ze over de nek gaat_!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neuh thuis eten, daarna naar buiten en wat rondhangen.
ja klinkt bijzonder aanlokkelijk, als ze dat doorverteld staan de meiden vast rijen dik bij je kluisje om er briefjes in te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Via deze post van jou vind ik dat je niet meer het recht heb commentaar te hebben op iemand anders' Nederlandsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ben ik weer. Zoals je vermoed na deze snelheid; was niks.
Ze woont toevallig ook bij me in de buurt maar dan is ook gelijk alles gezegd. Had een bijna-romantiekmoment toen ze ineens ging rochelen.___!!!
Wel jammer. Kon haar overigens niet. Ze is een jaar jonger dan mij.
Ik wilde eerst nog de eerste de beste vlucht naar parijs pakken, maar die was al volgeboekt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klinkt bijzonder aanlokkelijk, als ze dat doorverteld staan de meiden vast rijen dik bij je kluisje om er briefjes in te doen
Had het vlug getypt. En je hebt gelijk. Wil je me vergevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Via deze post van jou vind ik dat je niet meer het recht heb commentaar te hebben op iemand anders' Nederlands
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
rondhangen... merci geven met valentijnsdag ...quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
rondhangen... merci geven met valentijnsdag ...
Zelfs ík ben nog een casanova vergeleken met sommige / de meeste fokkers
"Kon haar overigens niet."quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ben ik weer. Zoals je vermoed na deze snelheid; was niks.
Ze woont toevallig ook bij me in de buurt maar dan is ook gelijk alles gezegd. Had een bijna-romantiekmoment toen ze ineens ging rochelen.___!!!
Wel jammer. Kon haar overigens niet. Ze is een jaar jonger dan mij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
"Kon haar overigens niet."
...niet wat? Kon haar niet zoenen/seksen/aankijken? En waarom kon je dat niet?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |