Ik heb wat moeite met de tijdslijn. Of het allemaal wel klopt enzo. Ik zit er nu nog over na te denken.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:28 schreef JelleS het volgende:
Toen ik de trailer zag was ik wel geinteresseerd in The Air I Breathe, maar vooral bang dat de symboliek wel heel erg overdadig is. Ligt het er niet te dik bovenop?
Ik heb hem ook gekeken een tijdje geleden, zeker een aanrader. De website met records bestaat ook nog, ik weet alleen de url niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Hephaistos. het volgende:
The King of Kong
Documentaire over de verborgen wereld van Arcade Games. Een man verliest z'n baan en besluit om richting aan zijn leven te geven door te proberen het Donkey Kong wereldrecord te breken. De huidige wereldrecordhouder, en het groepje nerds dat rond hem heen is gevormd, doen alles om zijn pogingen te verstoren. Op momenten vraag je je af of dit allemaal echt gebeurd is, omdat het lijkt op een slechte Amerikaanse sportfilm, inclusief de eenzame held, de vijandige gevestigde orde en psychologische spelletjes. Van begin tot eind fascinerende documentaire. Aanrader!
Had de film al een hele tijd niet gezien en het is een top filmquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.twingalaxies.com/index.aspx?c=22&pi=2&gi=3852&vi=22
Inderdaad ja, maar ook zo zielig die mensen, als je ziet wat er nog meer op zijn lijstje van records staat, die man doet echt niets anders.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt zo gemeen van Billy
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt zo gemeen van Billy
Die nerd met z'n honderden videotapes die hij moest beoordelen is dus uiteindelijk opgestapt uit onvrede met de partijdigheid van de organisatie. Dat is dan wel weer liefquote:Mitchell ultimately surpassed Wiebe's score again after the film was completed with a reported score of 1,050,200. However, Mitchell's previous two scores are hotly contested by most gamers as fabricated due to the biases of referees at Twin Galaxies toward Mitchell. One referee at Twin Fantasies (Robert Mruzak) resigned as his on-going concerns about Twin Galaxies' bias were ignored. Mitchell has never been seen in public to score above his 1982 high score.
Dat is dus wel duidelijk ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
Nou als je naar de lijst van films kijkt waar het 'victim' in speelt: http://www.imdb.com/name/nm1945669/
Ik kan niet begrijpen dat daar 'ons' geloof op berust wat een waanzinquote:Op maandag 18 februari 2008 16:10 schreef joep.t het volgende:
[b]The passion of the Christ[b] (2004)
Ik was ziek toen ik begon met het kijken van deze uiterst heftige film en je kunt je mischien voorstellen dat ik niet gelijk beter werd van doorgespijkerde handen,martelgangen en kruizigingen.
Het verhaal van Christus wordt op uiterst gewelddadige wijze verteld door Mel Gibson.
En met het geweld zit ik toch wel een beetje.
Ik kon het wel hebben,Maar als het zo realistisch moest doe dan ook geen vaag bijlijntje met de duivel en meer dan dat soort dingen.Dat was het punt dat Gibson zichzelf voorbijschoot.
Er blijven natuurlijk genoeg goede en indrukwekkende scenes in,Maar iets meer integriteit had goed gedaan.
Cijfer: 6,9
Praat voor jezelf jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat daar 'ons' geloof op berust wat een waanzin
'Een film over een lesbische relatie' .... Zo beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:28 schreef RuneRose het volgende:
Een lesbische film, dat klinkt best vreemd als je het nog eens naleest. Dat kan toch helemaal niet.
en?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Appeltaarten het volgende:
Iraq for Sale: The War Profiteers
heavy, zo zie je maar weer dat geld verdienen (mbt de bedrijven die in deze film genoemd worden) over de rug van gewone americanen boven alles gaat.quote:
Ja, niet te geloven dat 'Spoorloos' al weer 20 jaar oud isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:24 schreef trebremmit het volgende:
Ik zag die film toen ik 12 jaar was ,lang geleden dus, ik kon toen nachten niet slapen zo eng vond ik hem ,haha.
Kwam vooral door het einde. Inderdaad een goede Nederlandse film, maar eens een keer weer kjken.
Ik zag dat David Schwimmer (Friends) de film heeft geregisseerd. Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:41 schreef dikkekaas het volgende:
Run, Fat Boy, Run (cijfer: 7,2)
Film met Simon Pegg. Verhaal is nogal cliché: Dennis (Pegg) staat op het punt te trouwen maar besluit het op het laatste moment toch niet te doen, terwijl zijn verloofde zwanger is. Jaren later vindt hij haar nog steeds leuk, maar zij heeft inmiddels een nieuwe vriend waarmee ze ook gaat trouwen. Hij wil haar terug, doet moeite en blabla je kent het wel. Ben deze film gaan kijken omdat ik Simon Pegg een geweldige acteur vindt, en ook in deze film speelt ie erg goed. Ik heb echt gelachen tijdens deze film, dus wel een aanrader
Ik vond hem niet vreselijk, dat was Run Fatboy Runquote:Op maandag 18 februari 2008 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
10% op RottenTomatoes en cwk vond 'm vreselijk. Lijkt me Crash in het kwadraat.
Heb de docu ook net gezien en kan niets anders dan het volledig met Falco eens zijn. Dat tempert helaas nogal mijn lyrische staat die door de docu onstaan was...quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt zo gemeen van Billy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8.5 / imdb 7.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
Straw Dogs (1971)
Sterke rol van Dustin Hoffman - ook al vind ik zijn rol een stomme naieveling (zie spoiler) - in een sterk drama.
Opbouw begint rustig, beetje kennis maken met iedereen, rondom het dorp. Wat strubbelinkjes over ditjes en datjes Maar vanaf het moment dat hun kat verhangen is begint de spanning. Wat intens....
Susan George mèn wat een vrouw. Echt wat een beauty En dat nog wel voor de jaren 70... Haar tieten staan te priemen door haar blouse/trui (waarom moet ik een bh dragen, is zelfs nog een line) ... phoei.
Dat is niet naief, dat is opkomen voor je principes in een verloederende maatschappij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8.5 / imdb 7.7
Misschien .. maar dat hoeft niet tenkoste van je vrouw en jezelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is niet naief, dat is opkomen voor je principes in een verloederende maatschappij.
Dat is heel het punt van de film. Dat Hofmann eindelijk niet meer met zich laat sollen en ergens een dikke lijn trekt en zegt: "Genoeg is genoeg." Dat die erachter komt dat intelectueel gepraat leuk en interessant is, maar dat je op een gegeven moment ook opmoet komen voor je principes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien .. maar dat hoeft niet tenkoste van je vrouw en jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |