Dude eerst ezels dan je oma fietsquote:Op maandag 18 februari 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Nooit verwacht dat mijn oude omafiets het zou redden, 16 kilometer aan een stuk.
ASP.net plezierquote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Intrepidity het volgende:
Een goede maandagmorgen gewenst
* Intrepidity beleeft een dag vol doldwaas ASP.net plezier
Ach, als je normaalgesproken niks anders doet dan PHP'en zowat is ASP.net best wel eens grappigquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef mschol het volgende:
http://imdb.com/title/tt0804492/
die score [afbeelding] (niet dat het mij uberhaupt een intressante film leek.. maar aangezien de nominatie voor slechste film ooit, moest ik het cijfer van IMDB weten [afbeelding]
Ik denk dat die pr0n flick van haar een hoop meer sterren zou hebben gekregenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef mschol het volgende:
http://imdb.com/title/tt0804492/
die score(niet dat het mij uberhaupt een intressante film leek.. maar aangezien de nominatie voor slechste film ooit, moest ik het cijfer van IMDB weten
Bruine sterretjes misschien..quote:Op maandag 18 februari 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat die pr0n flick van haar een hoop meer sterren zou hebben gekregen![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bruine sterretjes misschien..
Hoezo dat nou weer Gexquote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
Wat heb je niet betaald ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
betalen!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen flauw idee, 295 euro van de IB-groep. Maar goed, liever betalen dan een negatieve BKR registratie.
Idd, en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
Ik heb ook nog eens enorm veel troep weggegooid. Allemaal lege doosjes enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, en nu weer aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |