Hoezo dat nou weer Gexquote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
Wat heb je niet betaald ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
betalen!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen flauw idee, 295 euro van de IB-groep. Maar goed, liever betalen dan een negatieve BKR registratie.
Idd, en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
Ik heb ook nog eens enorm veel troep weggegooid. Allemaal lege doosjes enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, en nu weer aan het werk.
Yeah prima, alleen wat moequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sir Harry, wat "zien" we je toch weinig te laatste tijd. Alles o.k.?
![]()
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
@ Bertje: goed bezig! Less is more!
Toemaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel. [afbeelding]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:53 schreef Cothen het volgende:
Morgen komen ze langs, dus ben benieuwd wat ik van ze krijg
Alsof ze dat zo boeien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerst die hardeschijven maar eens wippen, voordat iemand achter mijn 750GB aan pron komt.
Poppetje gezien, kastje dicht!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgen
Je vraagt je eigenlijk nog af waarom je als consument nog naar de winkel terug zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |