Ik kan me voorstellen dat het schokkend is zo op de zondag ochtendquote:Op zondag 17 februari 2008 10:25 schreef WyriHaximus het volgende:
You sick little pervs. Moge trouwens
.
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar kun je niets meer aan doen hoor na 4 kinderen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon even aanspannen.
Zei niet dat het fout wasquote:Op zondag 17 februari 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het schokkend is zo op de zondag ochtend
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:01 schreef Geqxon het volgende:
Als er uit mijn computer opeens een keiharde en zeer korte pieptoon komt (alsof je een schoen met zwarte zool op een gymvloer trapt)...... daar ging volgens mij wat mis!
Dude eerst ezels dan je oma fietsquote:Op maandag 18 februari 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Nooit verwacht dat mijn oude omafiets het zou redden, 16 kilometer aan een stuk.
ASP.net plezierquote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Intrepidity het volgende:
Een goede maandagmorgen gewenst
* Intrepidity beleeft een dag vol doldwaas ASP.net plezier
Ach, als je normaalgesproken niks anders doet dan PHP'en zowat is ASP.net best wel eens grappigquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef mschol het volgende:
http://imdb.com/title/tt0804492/
die score [afbeelding] (niet dat het mij uberhaupt een intressante film leek.. maar aangezien de nominatie voor slechste film ooit, moest ik het cijfer van IMDB weten [afbeelding]
Ik denk dat die pr0n flick van haar een hoop meer sterren zou hebben gekregenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef mschol het volgende:
http://imdb.com/title/tt0804492/
die score(niet dat het mij uberhaupt een intressante film leek.. maar aangezien de nominatie voor slechste film ooit, moest ik het cijfer van IMDB weten
Bruine sterretjes misschien..quote:Op maandag 18 februari 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat die pr0n flick van haar een hoop meer sterren zou hebben gekregen![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bruine sterretjes misschien..
Hoezo dat nou weer Gexquote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
Wat heb je niet betaald ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
betalen!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen flauw idee, 295 euro van de IB-groep. Maar goed, liever betalen dan een negatieve BKR registratie.
Idd, en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
Ik heb ook nog eens enorm veel troep weggegooid. Allemaal lege doosjes enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, en nu weer aan het werk.
Yeah prima, alleen wat moequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sir Harry, wat "zien" we je toch weinig te laatste tijd. Alles o.k.?
![]()
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
@ Bertje: goed bezig! Less is more!
Toemaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel. [afbeelding]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:53 schreef Cothen het volgende:
Morgen komen ze langs, dus ben benieuwd wat ik van ze krijg
Alsof ze dat zo boeien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerst die hardeschijven maar eens wippen, voordat iemand achter mijn 750GB aan pron komt.
Poppetje gezien, kastje dicht!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgen
Je vraagt je eigenlijk nog af waarom je als consument nog naar de winkel terug zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |