een euhh... low levelformat zou daar toch uitkomst voor moeten bieden..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:02 schreef Geqxon het volgende:
Goed, er staan ook wat backups op. Heb ik ook liever niet.
Zero Fill / Low Level Format (al is dat laatste tegenwoordig niet meer mogelijk...).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een euhh... zero (...) format zou daar toch uitkomst voor moeten bieden..
volgens mij kan ik met tooltje van seagate gewoon nog een low level format doen..?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zero Fill / Low Level Format (al is dat laatste tegenwoordig niet meer mogelijk...).
Das gewoon de schijf met nullen vullen, echt een low-level-format, dat je dus zowat in de chip zelf kruipt, schijnt tegenwoordig niet mogelijk te zijn, omdat de schijven zo complex zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan ik met tooltje van seagate gewoon nog een low level format doen..?
Vreemd dat je pda niet via de normale weg kan connectenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
En voor het eerst gebruik ik warez zonder mij er schuldig over te voelen. Ze kunnen wat mij betreft compleet in de stront zakken als ze dit soort tactieken uitvoeren.
lol?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Geqxon het volgende:
Verdomme zeg. Om een generieke HP Ipaq 6340 met een generieke Speedtouch 780 te verbinden (WIFI) moet ik een stukje shareware ($$$) kopen. Goddomme zeg, wat heb ik soms een hekel aan commercie.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vreemd dat je pda niet via de normale weg kan connecten
En dat natuurlijk perfect geordend ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Das gewoon de schijf met nullen vullen, echt een low-level-format, dat je dus zowat in de chip zelf kruipt, schijnt tegenwoordig niet mogelijk te zijn, omdat de schijven zo complex zijn.
Verder een memorabel momentje voor Geqxon. Na anderhalf jaar ben ik eindelijk met al mijn series bij. Waaronder 11 seizoenen Married with Children, 8 seizoenen King of Queens, 6 seizoenen The Fresh Prince, 4 seizoenen The O.C, 7 seizoenen Malcolm in the Middle en 3 seizoenen Veronica Mars. Daarmee heb ik alles dat al tijden op mijn hardeschijf staat te wachten bekeken.![]()
!!!!
Neen, allemaal weggegooid. Het zijn tv-series die toch afgelopen zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:37 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat natuurlijk perfect geordend ?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neen, allemaal weggegooid. Het zijn tv-series die toch afgelopen zijn.
Ik loop nu tegen de 1.5TB vrije schijfruimte.
Dat is netjes zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neen, allemaal weggegooid. Het zijn tv-series die toch afgelopen zijn. [afbeelding]
Ik loop nu tegen de 1.5TB vrije schijfruimte. [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft vandaag een superauto gekregne:
[ afbeelding ]
Een caddy, hij rijd prima voor een dagje
Geef ff wat aan mij wil jequote:Op woensdag 20 februari 2008 08:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neen, allemaal weggegooid. Het zijn tv-series die toch afgelopen zijn.
Ik loop nu tegen de 1.5TB vrije schijfruimte.
ik heb nog 350GB vrij van de 490GBquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geef ff wat aan mij wil jeKheb nog 100GB van de 1,9TB vrij
Ja, anders was ik veel later op kantoor omdat de auto pas rond 09uur er kon zijnquote:
Als het low-level formatten en zero-fillen gaat lukken gaan de 500GB en 250GB schijf (beide Lacie Porsche USB) in de verkoop. Interesse?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geef ff wat aan mij wil jeKheb nog 100GB van de 1,9TB vrij
Helemaal gelijk Phlup!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:17 schreef phluphy het volgende:
Ik zou die brommer verkopen en lekker blijven fietsen, dan HOU je die conditie ook! [afbeelding]
32 kilometer per dag op een omafiets, ben jij gestoord? Dat is 2 uur fietsen. :\quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:17 schreef phluphy het volgende:
Ik zou die brommer verkopen en lekker blijven fietsen, dan HOU je die conditie ook!
Heb je pics?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
32 kilometer per dag op een omafiets, ben jij gestoord? Dat is 2 uur fietsen. :\
De brommer is lief hoor! Als ik alle centen die ik er aan uit heb gegeven optel (aanschaf + verzekering + benzine + onderhoud), heeft hij mij in de twee en half jaar dat ik hem heb net twee maandsalarissen gekost. Dat is ze waard.
Een autoband vervangen is echt niet zo moeilijk, je moet alleen even weten hoe!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:06 schreef phluphy het volgende:
Leuke site idd![]()
Ik had vanmorgen -onderweg - een lekke (auto)band, en natuurlijk weet ik niet hoe ik die moet vervangen.Gelukkig woonde er een collega van manlief in de buurt, van wie ik een telefoonnummer had en die ook nog thuis was en tijd had.
![]()
![]()
Volgens mij kan ik het een volgende keer wel zelf.![]()
Wel pics, niet bij de hand. Komt vanavond welquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb je pics?!.
Brommers, the good old days.
Ok!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel pics, niet bij de hand. Komt vanavond wel
ofquote:scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/zips/unzipped/spc_c1e0127ccd525a8f8380d475fd9e726d.zip/spc0_b1e260c306b3697fe8107a8d98b4ec26.jpg' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/s
Ik wil gewoon foto's oplaoden.quote:scp -p '/www/htdocs/jpghosting_com/zips/unzipped/SpecializedHardrockProDisc_00c6d77a6bd5281e22d0bf419e77107a.zip/SpecializedHardrockProDisc-0_163cd5f64bf422df4a16a18603ead9eb.jpg' root\@83.170.66.52:/var/www/html/jpghosting_com6/images/S
"Ze" is lief? Schattig!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
32 kilometer per dag op een omafiets, ben jij gestoord? Dat is 2 uur fietsen. :\
De brommer is lief hoor! Als ik alle centen die ik er aan uit heb gegeven optel (aanschaf + verzekering + benzine + onderhoud), heeft hij mij in de twee en half jaar dat ik hem heb net twee maandsalarissen gekost. Dat is ze waard.
Ik heb dat vandaag eens bekeken en denk inderdaad dat ik het de volgende keer zelf kan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een autoband vervangen is echt niet zo moeilijk, je moet alleen even weten hoe!.
Het is ook voor vrouwen te doen, zag ik op een tv serie, was zelfs een wedstrijdje geloof ik...
nee, je kwam gewoon over als het ultieme blondje en de medewerkers vonden het zielig hun collega in hun eentje het probleem te laten oplossen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens bekeken en denk inderdaad dat ik het de volgende keer zelf kan.
Ik ben dus op zo'n thuisbrengertje (leek wel alsof ik op een fietsband reed!) naar de dealer gereden. Reparatiekosten: ¤ 13,00.
Dat is nog goedkoper dan een fietsband repareren of vervangen volgens mij!![]()
![]()
Of was het "Nationale mats-phluphy-dag"? Bij de Karwei werd ik door 3 medewerkers tegelijk geholpen, waaronder de manager himself. En dat voor een zakje mortel.
Ben je niet toevallig gewoon een "hot" chick?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag eens bekeken en denk inderdaad dat ik het de volgende keer zelf kan.
Ik ben dus op zo'n thuisbrengertje (leek wel alsof ik op een fietsband reed!) naar de dealer gereden. Reparatiekosten: ¤ 13,00.
Dat is nog goedkoper dan een fietsband repareren of vervangen volgens mij!![]()
![]()
Of was het "Nationale mats-phluphy-dag"? Bij de Karwei werd ik door 3 medewerkers tegelijk geholpen, waaronder de manager himself. En dat voor een zakje mortel.
Gerda.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
"Ze" is lief? Schattig!Heeft "ze" een naam?
Gerdaquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is dan een spannende naam? Cumshot Candy?
Iets met Havertongquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gerda![]()
.
Whehehehe, nu moet ik die pic's zien.
Om een of andere reden, doet het me denken aan een dikke negerin!
pics!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Het is anders een hele mooie slanke negerin!
Mij aan een koe.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gerda![]()
.
Whehehehe, nu moet ik die pic's zien.
Om een of andere reden, doet het me denken aan een dikke negerin!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mij aan een koe.
Een koe noem je Gerda een mens niet.
Dan heeft ze een koeien naamquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat hier niemand IRL Gerda heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |