Dat heet dus weer mierenneukenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Misschien toch maar aanpassen.Documenten Aangeleverd Source
Dan is het nog perfecter!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Misschien toch maar aanpassen.Documenten Aangeleverd Source
imagevenuequote:Op maandag 11 februari 2008 15:14 schreef Geqxon het volgende:
Meh. Dan moet ik moeite doen. Moeite.
Iemand nog tips voor een goede (betaalde) imagehost?
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil een goede host. Geen kuthost met advertenties, popups en adware.
Tjonge! Wat een moeite heb je gedaan om het zo te krijgen! Je hoeft nu maar 1 mapje te hernoemenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:14 schreef Geqxon het volgende:
Meh. Dan moet ik moeite doen. Moeite.
jpghosting?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:14 schreef Geqxon het volgende:
Meh. Dan moet ik moeite doen. Moeite [afbeelding].
Perfect voor wat ik zoek, en ook betaalbaar. Toevallig ook een persoonlijke ervaring? De website komt niet zo heel erg betrouwbaar over..quote:
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Perfect voor wat ik zoek, en ook betaalbaar. Toevallig ook een persoonlijke ervaring? De website komt niet zo heel erg betrouwbaar over..
Plaatjes op diverse fora posten, zonder verder gezeik te hebben van popups, banners, refer-killers of wat dan ook. Dat doe nu ik met een simpel hostingspakket van 25 euro per jaar, maar dat is een beetje overkill.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Perfect voor wat ik zoek, en ook betaalbaar. Toevallig ook een persoonlijke ervaring? De website komt niet zo heel erg betrouwbaar over..
Neuken?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef phluphy het volgende:
Ophouden nu. Anders wordt het dalijk Ohhhhhhhhh Jaaaaaaaaaaa!
Alsof ik ijsklontje.nl niet ken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb het een tijd voor mijn pr0n-uploads gebruikt op ijsklontje.nl (een 18+ forum). Maar aangezien die ermee gestopt zijn vanwege tijdsgebrek, heb ik 't enkel af en toe nodig.
Weinig limieten, geen jaarlijkse kosten, enkel de eerste keer betalen.
Nee sorry, ik was in slaap gevallen!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Geqxon het volgende:
*tromgeroffel* .... en dan komt nu de punchline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |