quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik heb zojuist vista install aan de praat gekregen
de oplossing was de SATA boot rom aanzetten, zodat hij em "ziet" of de sata controller in de boot device prio lijst te zetten..
dunno welke het was maar hij doet ut nu iig, niet meer aan komen XD
465GB erbij (effectief)
Sterf.quote:In verband met onderhoudswerkzaamheden is Internet Bankieren tijdelijk niet beschikbaar. Wij adviseren u het omstreeks 07.00 uur weer te proberen. Onze excuses voor het ongemak.
wordt meerdere dagen van te voren getoond @ site..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Leuk als je een procrastinator bent en je deadline over 30 minuten is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Zaterdag om half 12 doe ik meestal mijn bankzaken. Belachelijk dat ze er dan uit liggen. Doe het dan pas 's nachts.
En leuk die onderhoudswerkzaamheden, zolang ik ze niet in mijn mailbox krijg zie ik ze niet.
Fixedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]* WyriHaximus gaat maar eens uitzoeken waarom ze tiny_mce niet mee werkt
.
Pwnd!quote:
Tsja als je een deadline hebt is het wel zo verstandig het een dag van te voren te checken. Daarnaast hebben ze vaker in het weekend onderhoudquote:Op zondag 10 februari 2008 01:06 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik wil gewoon op de zaterdag avond internetbankieren, en dat ga ik niet inplannen door elke dag de onderhoudswerkzaamheden te checken.
CTRL + A -> D dan ga je er uit en kan je een volgende opstarten. En met screen -x PID kan je een vorige over nemen. Als er maar 1 is pakt screen -x zonder PID hem gewoon en anders laat screen -x zonder PId een lijstje zienquote:Op zondag 10 februari 2008 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Oké, ik heb nu 1 screensessie geopend, maar wil er meer. Hoe doe ik dat?
Ehm. Dat weet ik wel. Maar ik wil aan een bestaande nog eentje toevoegen (met tabs werk ik dus)quote:Op zondag 10 februari 2008 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
CTRL + A -> D dan ga je er uit en kan je een volgende opstarten. En met screen -x PID kan je een vorige over nemen. Als er maar 1 is pakt screen -x zonder PID hem gewoon en anders laat screen -x zonder PId een lijstje zien.
en 10$ betalen voor een driver? you nuts?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef raarmaarwaar het volgende:
Op de site van creative denk ik
zin.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef Geqxon het volgende:
Perfectie.
Mijn huidige Development directory structuur:Projecten Proof of Concepts Scripts Websites
En alles weer keurig in subdirectory's als "Bronbestanden" , "Source", "Backups".
En ook gelijk al mijn FTP-password uit diverse oude mails gevist, in een password manager gestopt, en de mails weggegooid.
Perfectie.
Perfectiequote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef Geqxon het volgende:
Perfectie.
Mijn huidige Development directory structuur:Projecten Proof of Concepts Scripts Websites
En alles weer keurig in subdirectory's als "Bronbestanden" , "Source", "Backups".
En ook gelijk al mijn FTP-password uit diverse oude mails gevist, in een password manager gestopt, en de mails weggegooid.
Perfectie.
Waarom een moederbord met videokaart onboard als je toch een losse videokaart neemt? Wat wil je er verder mee doen dan pokeren?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Flem het volgende:
Ik ga een nieuwe pc kopen en heb deze meuk in gedachten. Moet zo'n 500 euro gaan kosten. Iemand nog op- of aanmerkingen? Wil 't denk ik gaan bestellen bij Azerty.nl.
Kast: Antec NSK4480B
Processor: AMD Athlon X2 BE-2400
Moederbord: Asus M2A-VM, 690G HDMI
Videokaart: Asus EAH2600PRO/HTDP/256M
Schijf: Samsung SpinPoint T166 HD321KJ, 320GB
Geheugen: Kingston PC5300 CL5 DDR2 1GB x 2 (2GB)
Floppy: OEM 3,5 diskettestation, Zwart
DVD Brander: Samsung SH-203N (20x)
Goedemorgen!quote:Op maandag 11 februari 2008 07:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen!, en dan snel aan het werk
ben inmiddels al weer een uur aan het "werk" (meelopen met de vaste medewerkers, om o.a. gebouw en werkzaamheden te leren kennen)quote:Op maandag 11 februari 2008 07:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen!, en dan snel aan het werk
ik had een relatieve uitdaging: probeer windows mobile 6 PDA's aan het werk te krijgen zonder installatie van Active sync 4.5 , maar wel met Onebridge (met de versie die wordt gebruikt)quote:
Dude.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef Geqxon het volgende:
Perfectie.
Perfectie.
Dat is toch hetzelfde? Dan heb je daar alles dubbel!quote:bronbestanden" , "Source
Nein. Bronbestanden zijn alle bestanden van mijn bron dus rauw en onbewerkt. Dat zijn dus ondermeer spullen die ik aangeleverd krijg, of bijvoorbeeld zelfgemaakte PSD files. Source is de source-code van mijn applicatie.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude.
[..]
Dat is toch hetzelfde? Dan heb je daar alles dubbel!
Duidelijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nein. Bronbestanden zijn alle bestanden van mijn bron dus rauw en onbewerkt. Dat zijn dus ondermeer spullen die ik aangeleverd krijg, of bijvoorbeeld zelfgemaakte PSD files. Source is de source-code van mijn applicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |