Hoezo dat nou weer Gexquote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
Wat heb je niet betaald ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
O my, er heeft een deurwaarder voor de deur gestaan!
Gelijk maar even betalen, als ik dat niet binnen twee dagen doe mogen ze mijn huis leeghalen.
betalen!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen flauw idee, 295 euro van de IB-groep. Maar goed, liever betalen dan een negatieve BKR registratie.
Idd, en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
Ik heb ook nog eens enorm veel troep weggegooid. Allemaal lege doosjes enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:15 schreef phluphy het volgende:
Wat een Bertje toch allemaal mee kan maken op een doordeweekse avond!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, en nu weer aan het werk.
Yeah prima, alleen wat moequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sir Harry, wat "zien" we je toch weinig te laatste tijd. Alles o.k.?
![]()
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
@ Bertje: goed bezig! Less is more!
Toemaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verder ook nog eens een overbodige switch weggedaan en twee externe hardeschijven. Er staat van alles klaar voor de kringloopwinkel. [afbeelding]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:53 schreef Cothen het volgende:
Morgen komen ze langs, dus ben benieuwd wat ik van ze krijg
Alsof ze dat zo boeien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerst die hardeschijven maar eens wippen, voordat iemand achter mijn 750GB aan pron komt.
Poppetje gezien, kastje dicht!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
het poppetje is geweest, gewoon oude inleveren en gelijk een vervangende krijgen
Je vraagt je eigenlijk nog af waarom je als consument nog naar de winkel terug zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |