onder van marwijk juist nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Mindlight het volgende:
Maar het is toch al jaren zo dat Feyenoord naarmate de competitie vordert steeds meer punten gaat verspelen?
misschien zijn de spelers wel niet zo "beter" dan gedacht??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, als je telkens de zelfde spelers maar blijft stellen.
En dan nog minder punten als vorig jaar hebben, met zulke ''betere'' spelers
Jorien, vorig jaar liep je met een avatar met Koeman rot op, nu Bert rot op. Februari 2009 Gert-Jan rot op?quote:
Dus wacht eerst het einde even af voordat Bert moet oprotten. Seizoen is nog lang niet voorbij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
onder van marwijk juist niet
nou, makaay zal toch beter zijn dan charisteasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien zijn de spelers wel niet zo "beter" dan gedacht??
Ik bedoel dat van marwijk na de winterstop altijd beter draait , maar juist nu dus zeker niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dus wacht eerst het einde even af voordat Bert moet oprotten. Seizoen is nog lang niet voorbij.
Ja, maar Vitesse is wel de betere ploeg, klaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
verdiend, verdiend... het is echt een ontzettende baggerpot
Eens, we zijn het aardig eens met elkaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Merkie het volgende:
1-1 Feyenoord... Ben er wel blij mee maar schaam me wederom kapot voor het spel van Feyenoord, niveau hoofdklasse.
In Eindhoven is het niet anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijk, is de zwaartekracht anders in Doetinchem ofzo? Elke minuut ligt er wel iemand op de grond te kermen.
Maar hier viel net zelfs de scheidsrechter terwijl hij achteruit liepquote:
Luinge staat net wat stevigerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hier viel net zelfs de scheidsrechter terwijl hij achteruit liep.
Als je de PSV-ers moet geloven hebben ze inmiddels allemaal minimaal een gebroken been.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
en in Arnhem doet alles een stuk zeerder
en toch een nieuwe trainer willenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef Arcee het volgende:
NAC.6e overwinning op rij.
Clubrecord.
NAC en Heerenveen presteren geweldig, maar beide trainers moeten wegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef Arcee het volgende:
NAC.6e overwinning op rij.
Clubrecord.
mwoa.. als je Catenaccio speelt waar zelfs Italianen zich zouden schamen voor het vertoonde spel, kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en toch een nieuwe trainer willen
hypequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef Prosac het volgende:
mwoa.. als je Catenaccio speelt waar zelfs Italianen zich zouden schamen voor het vertoonde spel, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
ja, maarja wel resultaat,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
mwoa.. als je Catenaccio speelt waar zelfs Italianen zich zouden schamen voor het vertoonde spel, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Want boeren staan bekend als goeie graszaaiersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom noemen ze zichzelf eigenlijk superboeren? Veld onderhouden kunnen niet in ieder geval niet
Ik ken menig weiland dat er beter uitziet dan dit veldquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Want boeren staan bekend als goeie graszaaiers.
Omdat Hiariej binnen 2 wedstrijden liet zien dat we spekkoper zijn met de verkoop van Silva.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:33 schreef Arcee het volgende:
Waarom speelt De Roover niet bij Groningen?
En Hiariej wel...
Ok..bedankt weet ik ook weer hoe die goal ongeveer gaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Prosac het volgende:
kutzooi, kut vitesse, kut van Loo, kut man bij de 1e paal, kut van der schaaf
TS is nepsupporter.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik de TT zo zie en de TS die erbij hoort, en ik kijk naar de stand bij Fey, dan klopt er iets niet?
Waarom dan De Roover halen en 'm niet opstellen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:35 schreef Prosac het volgende:
Omdat Hiariej binnen 2 wedstrijden liet zien dat we spekkoper zijn met de verkoop van Silva.
Niets nieuws dusquote:
Posities dubbel bezetten enzo...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom dan De Roover halen en 'm niet opstellen?
Jong ventje die Hiariej, dubbel bezetten, want die terugslag komt vast welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom dan De Roover halen en 'm niet opstellen?
Zal waarschijnlijk wel iets met sarcasme te maken hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG...hoorde ik daar de kakkies zostraks iets met ''kampioen'' scanderen?![]()
![]()
Wat wordt overstemd met "Ze worden nooit meer kampioen"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het lied over de compettie waar terrorobbie alweer wat jaren naar kijkt zingen ze weer![]()
nee na het toto liedje , zingen de graafschap fans ze worden nooit meer kampioenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Irrem het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel iets met sarcasme te maken hebben
Feyenoord was er vorig jaar ook dichtbijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Het lied over de compettie waar terrorobbie alweer wat jaren naar kijkt zingen ze weer![]()
Aha ok!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee na het toto liedje , zingen de graafschap fans ze worden nooit meer kampioen
met het antwoord van feyenoord: ze zijn het nooit geweest
Weet ik niet hoor, zo goed was het nog nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Bert mag nou wel weer blijven, toch Jorien?
quote:
Is al het hele seizoen zo....quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
En tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk... die gore Opperjood Leo Driessen zit weer bij een pot van Ajax![]()
![]()
Broer van Jo de Jong toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:33 schreef Noshiba het volgende:
SIEM DE JONG WIE KENT EM NIET!
Hehequote:Op zondag 10 februari 2008 12:34 schreef Noshiba het volgende:
TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!
Ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:35 schreef Dos37 het volgende:
Is Kah er niet bij, geschorst ofzo
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:49 schreef venomsnake het volgende:
Opstellingen
Roda JC: Castro, Wau, Saeijs, De Fauw, De Jong; Janssen, Meeuwis, Tioté, Lamah; Hadouir en Yulu Matondo
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Perez;Kennedy, Huntelaar
SINGING RUUUDDJEE BOSSEN!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
helemaal niet, alles is geoorloofd op die matennaaier.![]()
Nog vele jaren bij ajax toegewenst!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Gabri gefeliciteerd met je verjaardag [ afbeelding ]!
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:43 schreef SCH het volgende:
Dat verontwaardigde kindergezichtje van Klaas Jan als er gefloten wordt voor buitenspel
IK ben Klaas Jan, IK, hoe kan IK nou buitenspel staan, ben je blind ofzo, ik ben Klaas Jan!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:43 schreef SCH het volgende:
Dat verontwaardigde kindergezichtje van Klaas Jan als er gefloten wordt voor buitenspel
Geef nou maar toe dat je daar hitsig van wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 12:43 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:43 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
IK ben Klaas Jan, IK, hoe kan IK nou buitenspel staan, ben je blind ofzo, ik ben Klaas Jan!
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je daar hitsig van wordt
zo kijkt ie inderdaad. Of: hallo, ik speel bij Ajax hoor, al sta ik buitenspel, daar vlag je gewoon NIET voor.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
IK ben Klaas Jan, IK, hoe kan IK nou buitenspel staan, ben je blind ofzo, ik ben Klaas Jan!
Ja want hij is arrogant he?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
hij heeft nu weer genoeg inspiratie voor de komende 5 weken om zich af te trekkenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je daar hitsig van wordt
Dude.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:46 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft nu weer genoeg inspiratie voor de komende 5 weken om zich af te trekken
Verbijsterend idd, het lijkt Groningen wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:
Wat staan ze daar slap te verdedigen bij Roda zeg..
Och gut hoor, Heerenveen doet ook eventjes leuk mee. Krijgen direct praatjes..quote:Op zondag 10 februari 2008 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbijsterend idd, het lijkt Groningen wel.
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Och gut hoor, Heerenveen doet ook eventjes leuk mee. Krijgen direct praatjes..
Die is inderdaad nog niet helemaal wakker zo te zienquote:Op zondag 10 februari 2008 12:50 schreef BoerBert het volgende:
Suarez zag er aardig moe uit
Wel van de vermoorde senatorquote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Is Kennedy eigenlijk familie van die vermoorde president?
Bakircioglu?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Heeft egypte toch al gewonnen?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:53 schreef toma het volgende:
Vanavond is toch pas de finale van de Afrika cup???
geniale passes geven die niet begrepen worden door huntelbekkiequote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef Noshiba het volgende:
WAT DOET DIE GOZER IN DE BASIS?
Nee, hij is vernoemd naar hemquote:Op zondag 10 februari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is meestal de eerste 20 minuten. Moeten ze wel scoren anders kakt het weer in.
5 uur ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:53 schreef toma het volgende:
Vanavond is toch pas de finale van de Afrika cup???
Hij kwam pas vrijdagavond terug in Amsterdam, hij is ook helemaal opquote:Op zondag 10 februari 2008 12:50 schreef BoerBert het volgende:
Suarez zag er aardig moe uit
Ag ja, had niet anders verwacht eindelijkquote:Op zondag 10 februari 2008 12:56 schreef Noshiba het volgende:
Gaat toch weer nergens over, hele wedstrijd, ajax ajax ajax ajax, 1 lange aanval van roda en voila,
KUT
En stijgen wij een plaatsjequote:Op zondag 10 februari 2008 12:58 schreef PyTh het volgende:
Lopen we misschien toch nog een puntje uit dit weekend
vanuit welk perspectief niet dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:00 schreef djstoffel het volgende:
[..]
vanuit het leo driessen perspectief wel ja
word er ook 1 wakkerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:00 schreef Eduard37 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
1-0 RODA JC
Ajax slap!
Och een teleurgestelde ajax-fan!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niet op reageren hier doet ie t voor
ahh die trieste zieltjes moeten er ook zijn he.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niet op reageren hier doet ie t voor
We gaan wel winnen hoorquote:
leo bekijkt alles via de ajax bril...ipv te zeggen dat het een mooie individuele actie was van die roda aanvallerquote:
Roda JC begon heel zwak maar Ajax heeft er ook nog niet echt zin in vandaag. Tis zulk mooi weer!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Tyf eens op met al die lange passes en ga is wat feller spelen. We laten echt de kaas van ons brood eten nu
Dude loop niet zo te zeiken op die Driessen. Het was gewoon slap. En anders zet je het geluid uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
leo bekijkt alles via de ajax bril...ipv te zeggen dat het een mooie individuele actie was van die roda aanvaller
hij is ineens ook heel erg down
ps: zit niet te wachten op een roda overwinning, is een directe concurrent
ach Driessen is een Amsterdammer.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dude loop niet zo te zeiken op die Driessen. Het was gewoon slap. En anders zet je het geluid uit.
Kan je niet ontkennen, 1e kans Roda = 1 goal. Penalty niet gegeven, of deze goal terecht afgekeurd werd kon ik niet zien. Maar Ajax heeft wel pech vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |