Goed plan. Laten we nog maar een interim-trainer aanstellen voor 10 duelsquote:
Vandaag zat ook echt alles tegen. Eerst alle rotte appels uit de selectiequote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Koster weg terug naar het tweede. Van mij part zet je daar Frank de Boer . Dan spelen met je mogelijkheden dus niet Perez op lins en geen snelheid voorin. Gewoon van je mogelijkheden gebruik maken. Dus Leonardo erin Suarez erin en huntelaar. Fak baki die mag bij het tweede ritme opdoenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Yup zo gaat dat toch altijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef F1Bas het volgende:
Roda dit jaar nog niet gewonnen en tegen ons wel weer, typisch.
Arme Jasza.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Je zal maar met je lulletjes porem naar dat tyfus Kerkrade zijn gereisd
Idd, ook al heb je de scheids tegen en ben je ongelukkig hoor je hier te winnen, roda krijgt 2 kansen = 2 goals, ajax 10-15 kansen = 1 goal... typisch weer mja..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een prutsers en ik ben het eens met pythje dat er totaal geen creativiteit is in het team waar je vorig jaar Huntelaar nog wel eens een steekpass zag afmaken zie je nu alleen maar hoge ballen naar hem toe...
heb je toch een beetje het gevoel dat je nog internationaal speelt hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:![]()
We hadden verdiend hier te winnen... scheidsrechters uit België hoeven we niet meer aan te stellen ook. Helemaal niet als we tegen die semi-Duitsers/Belgen van Roda spelen.
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |