Yup zo gaat dat toch altijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef F1Bas het volgende:
Roda dit jaar nog niet gewonnen en tegen ons wel weer, typisch.
Arme Jasza.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Je zal maar met je lulletjes porem naar dat tyfus Kerkrade zijn gereisd
Idd, ook al heb je de scheids tegen en ben je ongelukkig hoor je hier te winnen, roda krijgt 2 kansen = 2 goals, ajax 10-15 kansen = 1 goal... typisch weer mja..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een prutsers en ik ben het eens met pythje dat er totaal geen creativiteit is in het team waar je vorig jaar Huntelaar nog wel eens een steekpass zag afmaken zie je nu alleen maar hoge ballen naar hem toe...
heb je toch een beetje het gevoel dat je nog internationaal speelt hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:![]()
We hadden verdiend hier te winnen... scheidsrechters uit België hoeven we niet meer aan te stellen ook. Helemaal niet als we tegen die semi-Duitsers/Belgen van Roda spelen.
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter isquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Nee, dan hadden ze alsnog waardeloos gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Koster heeft het echt te hoog in zijn bol.. Wat dacht ie vandaag laat ik even rotzooien .. Ik heb het echt helemaal gehad met dit gedoe.. laat ze lekker 10de worden en een keer geen halve maatregelen nemen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
heerenveen speelt wel magisch jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:39 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,
Heerenveen 2e, en ik vind dat ze dat verdienen, die ploeg voetbalt tenminste.
Normaal heeft een speler uit het buitenland wat tijd nodig om z`n draai te vinden binnen het team, en ik vind niet dat ie echt de kans daarvoor gekregen heeft. Het is heel goed mogelijk dat als je hem een paar maanden een basis plaats geeft dat ie dan wel zal uitgroeien tot een grote aanwinst. Zijn probleem is echter dat hij op dezelfde positie speelt als Huntelaar en/of Suarez, dus zolang die 2 er zijn zal ie nooit een kans krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |