Doe eens een vergelijkingsfotoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Zapper het volgende:
Misschien krijgt ze dan eindelijk mooie tieten
Inderdaad.. tijd voor een dna testje...(zodra dat mogelijk is..)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef tinkerbell- het volgende:
Wie zegt dat die baby van Dennis is? Ze heeft toch liggen wippen met Luuk de laatste weken voor vertrek??
A. Dendiaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
Hoe zal dat kindje heten:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
D. Fokking Hellquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
15 weken geleden was eind oktober 2007.quote:“Ik bel je eigenlijk omdat ik je iets leuks te vertellen heb. Ik wil je vertellen dat ik een baby'tje krijg, ik ben zwanger! Nu al 15 weken”, vertelt Nadia rustig aan haar vriendin.
Dennis weet precies wanneer hij Nadia heeft bevrucht,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Emc2 het volgende:
15 weken geleden was eind oktober 2007.
Ze mogen bij DGK wel eens op zoek naar een nieuwe sponsor voor de zwangerschapstesten, want die zijn blijkbaar net als sommige bewoners niet te vertrouwen.
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht ja..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:31 schreef Urquhart het volgende:
"Eerst een zoontje, dan een dochtertje"
Ik hoor het hem nog zeggen
Daar zal de vader van Dennis dus voor moeten zorgen. Dennis heeft nog nooit gewwerkt (oh ja, hij heeft samen met een vriend een trui ontworpen) en Nadia heeft haar levensstijl gekocht op haar rug te gaan liggen voor voetballers...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Het kindje wordt verwacht rond 1 augustus 2008, na de voetbal drukte, hartje zomer...........
Amanda: Nadia is erg impulsief, ik hoop dat ze goed heeft nagedacht?
Dennis: Meer dan welkom.
Amanda: Hebben jullie een huisje?
Dennis: Komt goed.
dan is ze dus op 6 + 14 = 20 november bevrucht. De termijn wordt gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. De eisprong zit daar ongeveer twee weken na. Weten die mensen dan niks?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dennis weet precies wanneer hij Nadia heeft bevrucht,![]()
dat was 6 november, nu 15 weken en 1 dag zwanger geleden.
john of dennis jrquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
Behalve dat 6 november geen 15 weken geleden is, als ze gisteren 15 weken + 1 dag zwanger was, dan begon haar laatste menstruatie op 26 oktober, en is ze dus rond 9 november bevrucht....quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
dan is ze dus op 6 + 14 = 20 november bevrucht. De termijn wordt gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. De eisprong zit daar ongeveer twee weken na. Weten die mensen dan niks?
... Aidskind.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
Haha, idd eerste waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:31 schreef Urquhart het volgende:
"Eerst een zoontje, dan een dochtertje"
Ik hoor het hem nog zeggen
bronquote:Eerste ’Gouden Kooi’ baby was ongelukje!
De eerste Gouden Kooi-bevruchting is een feit. Nadia (22) en Dennis (24) krijgen een baby die onder de dekens van de miljoenenvilla is verwekt. Dennis: „Ik ben best geschrokken toen het bleek. Maar je moet er ook de humor van inzien. Dat kindje kan later op YouTube zien hoe hij is gemaakt. Ik geloof dat hij of zij de eerste real live baby wordt.”
Dennis met Nadia: „Zij wilde de baby meteen houden. Ik moest er wel nog twee weken over nadenken.”
Dat Nadia en Dennis verliefd zijn, is duidelijk. De stewardess en de zanger wonen momenteel in Alphen aan de Rijn, bij de vader van Dennis. „Nadia belde mij afgelopen november, toen we alle twee net De Kooi hadden verlaten. ’Je wordt papa!’ Zij wilde de baby meteen houden. Ik moest er wel nog twee weken over nadenken. Maar nu ben ik dolverliefd, en opgewonden over haar zwangerschap. Ik heb Nadia gisteren een mooie ring gegeven. Die was eigenlijk voor Valentijnsdag, maar ik kon de verrassing niet meer bewaren. Vandaar. Het is niet zozeer een verlovingsring. Alhoewel ik wel denk dat alles ervan zal komen. We zijn nu eerst aan het uitkijken naar goede woonruimte. Nadia had net voordat we de Gouden Kooi ingingen, een appartementje in de PC Hooftstraat. Maar dat is te klein voor z’n drieën.”
Ongelukje
De sexy Nadia moet lachen:„Ik voelde me al raar toen we nog in De Kooi zaten. Ik was misselijk, maar een zwangerschapstest wees uit dat er niks aan de hand was. Later bleek ik toch zwanger. Tja een ongelukje. Ik ben in de Gouden Kooi op Dennis gevallen omdat hij heel zorgzaam kan zijn, maar me ook onder de duim kan houden. Dat heb ik nodig. Natuurlijk hadden we daar wel eens ruzie, maar daar zit je ook 24 uur op elkaars lip en het is ook nog een spel. Dat is nu anders.”
hihi.quote:Maar je moet er ook de humor van inzien. Dat kindje kan later op YouTube zien hoe hij is gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |