Doe eens een vergelijkingsfotoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:21 schreef Zapper het volgende:
Misschien krijgt ze dan eindelijk mooie tieten
Inderdaad.. tijd voor een dna testje...(zodra dat mogelijk is..)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef tinkerbell- het volgende:
Wie zegt dat die baby van Dennis is? Ze heeft toch liggen wippen met Luuk de laatste weken voor vertrek??
A. Dendiaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
Hoe zal dat kindje heten:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
D. Fokking Hellquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:59 schreef agter het volgende:
Hoe zal dat kindje heten:
A. Pannekoek
B. Natasia
C. Fons
D. ....
15 weken geleden was eind oktober 2007.quote:“Ik bel je eigenlijk omdat ik je iets leuks te vertellen heb. Ik wil je vertellen dat ik een baby'tje krijg, ik ben zwanger! Nu al 15 weken”, vertelt Nadia rustig aan haar vriendin.
Dennis weet precies wanneer hij Nadia heeft bevrucht,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Emc2 het volgende:
15 weken geleden was eind oktober 2007.
Ze mogen bij DGK wel eens op zoek naar een nieuwe sponsor voor de zwangerschapstesten, want die zijn blijkbaar net als sommige bewoners niet te vertrouwen.
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht ja..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:31 schreef Urquhart het volgende:
"Eerst een zoontje, dan een dochtertje"
Ik hoor het hem nog zeggen
Daar zal de vader van Dennis dus voor moeten zorgen. Dennis heeft nog nooit gewwerkt (oh ja, hij heeft samen met een vriend een trui ontworpen) en Nadia heeft haar levensstijl gekocht op haar rug te gaan liggen voor voetballers...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Het kindje wordt verwacht rond 1 augustus 2008, na de voetbal drukte, hartje zomer...........
Amanda: Nadia is erg impulsief, ik hoop dat ze goed heeft nagedacht?
Dennis: Meer dan welkom.
Amanda: Hebben jullie een huisje?
Dennis: Komt goed.
dan is ze dus op 6 + 14 = 20 november bevrucht. De termijn wordt gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. De eisprong zit daar ongeveer twee weken na. Weten die mensen dan niks?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dennis weet precies wanneer hij Nadia heeft bevrucht,![]()
dat was 6 november, nu 15 weken en 1 dag zwanger geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |