Ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef fransbreda het volgende:
Wie houd er nou niet van voetbal?

Onzin. Iedereen houdt van voetbal. Alleen geldt voor sommige mensen dat ze deze mooie eigenschap nog in zichzelf moeten ontdekken.quote:

)
 )

Over mijn lijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:56 schreef Helsie het volgende:
Onzin. Iedereen houdt van voetbal. Alleen geldt voor sommige mensen dat ze deze mooie eigenschap nog in zichzelf moeten ontdekken.
(Voor de meeste van die mensen geldt dat ze dan gewoon een keer meemoeten naar een sfeervol avondje NAC.)

maandelijkse periode?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap er allemaal geen hol van. En vind er geen hol aan. Dus.

Die nummertjes op teletekst allemaal?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap er allemaal geen hol van. En vind er geen hol aan. Dus.

Dat snap ik ook niet, en vind ik ook niets aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:51 schreef Asics het volgende:
maandelijkse periode?

Ja dat!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef veldmuis het volgende:
Die nummertjes op teletekst allemaal?
Die grid met 126 nummertjes snap ik ook geen kont van! [ afbeelding ]

Zoeen makkelijk overzicht is dat.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef veldmuis het volgende:
Die nummertjes op teletekst allemaal?
Die grid met 126 nummertjes snap ik ook geen kont van! [afbeelding]

Ik had het tegen Kuuk, niet tegen jou Veldmeisje.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Nee, ik vind het nu niet opeens interessant of iets dergelijks! Toch bedankt hoor. Asics.

quote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef Asics het volgende:
Hier een grid met uitleg erbij. Vind je zeker ook niks aan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Nee, ik vind het nu niet opeens interessant of iets dergelijks! Toch bedankt hoor. Asics.

Goed begin dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 07:52 schreef Rossdale het volgende:
Pfff, vandaag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever. Geen zi-hin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |