Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:22 schreef Kuukske het volgende:
Ahja, dat werd bij 't Hart ook een keer geserveerd bij een tafel naast ons. Het kwijl droop uit mijn mond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:12 schreef BossFight het volgende:
Technisch gezien wel, niet dat ik zo de lobby in kan lopen en om een biertje vragen....
Dus Touché.
quote:
!!!???quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Damn, wat ben ik al nuttig geweest.
quote:
En, hoeveel zijn er gevolgd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef BossFight het volgende:
![]()
![]()
Ik zit nu eindelijk aan mijn welverdiende fles Jupiler! Dat er vanavond nog vele mogen volgen!
Op jouw advies vrij veel hertog jan in de dependance en daarna nog een halve krat jupiler in de bruine pij en de graanbeurs.quote:
Ah. Mijn adviezen zijn helegaar zo slecht nog niet!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:53 schreef BossFight het volgende:
Op jouw advies vrij veel hertog jan in de dependance en daarna nog een halve krat jupiler in de bruine pij en de graanbeurs.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:01 schreef BossFight het volgende:
Correct.
Want het is een verdomd lekker biertje.
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:06 schreef BossFight het volgende:
Wel echt een kop als een baksteen nu.
Hugo Tiet is een trieste Eikel.quote:‘Zes keer op rij winnen, nu is het wel genoeg geweest. Ja, het wekt irritatie. Omdat NAC zulk lelijk voetbal speelt. Anti-voetbal. Hopelijk maakt De Graafschap een einde aan de belachelijke zegereeks.’
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:30 schreef Asics het volgende:
Hugo Borst:
[..]
Hugo Tiet is een trieste Eikel.
Die volgens mij graag klaarkomt in harige anussen.
dat is wat anders dan anti-voetbal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Niemand vind dat NAC mooi voetbalt.
Maar het gaat op 't resultaat hè?
OT:
HJ is lekker
Armee?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef Asics het volgende:
wat een gelul trouwens - straks gewoon weer drie punten hoor!
EBErnie Brandts Yellow Armee !!!!!
jij komt zeker niet echt uit Bredaquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef Asics het volgende:
wat een gelul trouwens - straks gewoon weer drie punten hoor!
EBErnie Brandts Yellow Armee !!!!!
tuurlijk - maar dan moet je niet de spellingsnazi lopen uithangen als je niet weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef BossFight het volgende:
Je kan toch ook gewoon niet van voetbal houden?
Wat een homo...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:04 schreef BossFight het volgende:
Even een maat van mij quoten trouwens, deze wil ik even met jullie delen. De waarheid:
Rather Dashing zegt:
echt, hoe boeiend kan zo'n wijf nou zijn, dat je weekend na weekend je maten verwaarloosd.
Rather Dashing zegt:
kijk, als ze nou Hertog Jan pist en dorito's schijt, kan ik er inkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |