Ik heb gegooled het aan James Dean gevraagdquote:Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Vals spelen! Insiderkennis!

De oude schichtquote:Op maandag 11 februari 2008 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe heet de auto waar Ollie B. Bommel zich mee voortbeweegt?

Dat is hemquote:Op maandag 11 februari 2008 09:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
29

Snel en perfect beantwoordquote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef SaskiaR het volgende:
Möbiusring

.quote:is een vorm van steenkool die aan hoge druk en temperatuur blootgestaan heeft.
wordt gevormd bij extra compressie van steenkool, dat op zijn beurt een hoger temperatuur- en drukregime heeft doorstaan dan bruinkool.
is ook een kleur, een vorm van donkergrijs

yup, nou alleen nog de naam van het 'lintje'.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef U het volgende:
Lintje?

Nee, die is het niet. Dit is de oudste en hoogste Nederlandse ridderorde.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:24 schreef U het volgende:
Pfoe, hoopte dat je dat niet zou vragen
iets met Ridder in de Orde van Oranje-Nassau?

juust SR +1quote:Op maandag 11 februari 2008 10:34 schreef SaskiaR het volgende:
militaire willemsorde?

quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Mark het volgende:
Met een Frans motto
Verder gokken dan maar: The Knights who say "ni"?

Ik heb het opgezocht. Hoe kan je met zo'n naam serieus blijven?quote:

inderdaad Mark +1quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Mark het volgende:
Flight

Ofschoon nappei's antwoord vollediger is, was jij wel sneller. FW de Klerk it wasquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef PhysicsRules het volgende:
De Clerck

quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef tomtomaat het volgende:
Seoul?

is een rivier in zuidelijk Afrika.
  is een rivier in zuidelijk Afrika. heeft een lengte van 2660 km en heeft haar bron in
 heeft een lengte van 2660 km en heeft haar bron in   , stroomt via Angola terug naar
 , stroomt via Angola terug naar   , en vormt de grens met Zimbabwe vanaf de Victoriavallen. Ze vloeit via het Karibameer naar Mozambique, waar ze uitmondt in de Indische Oceaan.
 , en vormt de grens met Zimbabwe vanaf de Victoriavallen. Ze vloeit via het Karibameer naar Mozambique, waar ze uitmondt in de Indische Oceaan. ?
 ?

Sorry ik was ook even weg...quote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Zambezi?

Juist, die dus. Laatst op Discovery. Wat een smerige beesten zijn dat zeg. Kunnen wel ontzettend oud worden. NanKing +1quote:Op maandag 11 februari 2008 13:07 schreef NanKing het volgende:
Een geoduck

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:17 schreef NanKing het volgende:
Ik zag laatst een kookprogramma waar dat ranzige ding werd klaar gemaakt.
Op discovery was dat volgens mij (dirty jobs?).
even vraag verzinnen
 daar heb ik het ook gezien.
 daar heb ik het ook gezien.  

is tot nu toe de bekenste.
 is tot nu toe de bekenste. 

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:27 schreef tomtomaat het volgende:
Tetris?

(Hylobatidae) zijn een familie van de mensapen (Hominoidea). Er bestaan 14 soorten van in vier geslachten. De bekendste zijn de
 (Hylobatidae) zijn een familie van de mensapen (Hominoidea). Er bestaan 14 soorten van in vier geslachten. De bekendste zijn de   en de
  en de   . Ze komen alleen in Zuidoost-Azië voor. Enkele soorten worden met uitsterven bedreigd.
 . Ze komen alleen in Zuidoost-Azië voor. Enkele soorten worden met uitsterven bedreigd. wegen 4-8 kilogram en leven in monogame familiegroepen, bestaande uit 2-6 dieren. Zij leven hoog in de bomen en hebben lange armen, met handen die speciaal gevormd zijn om zich gemakkelijk slingerend langs takken voort te bewegen.
  wegen 4-8 kilogram en leven in monogame familiegroepen, bestaande uit 2-6 dieren. Zij leven hoog in de bomen en hebben lange armen, met handen die speciaal gevormd zijn om zich gemakkelijk slingerend langs takken voort te bewegen. ?
 ?

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef NanKing het volgende:
Gibbon?
 yup
 yup 

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:41 schreef Mark het volgende:
Ashton Kutcher

.
.  

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef slaveloos het volgende:
Liesje toch?
 "ik moet plassen"
 "ik moet plassen" 

quote:Op maandag 11 februari 2008 13:58 schreef nappei het volgende:
Bobbie

De source zegt Uruguayquote:Op maandag 11 februari 2008 14:05 schreef nappei het volgende:
[ afbeelding ]
Van welk land is dit het wapen?

Moet je ook niet naar kijkenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
De source zegt Uruguay
Ik zou een andere vraag stellen

Als je replied op jouw message, komt dat automatisch in beeldquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |