abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56648276
Vanmiddag Evy gelopen.. Het ging goed, maar 30 seconden voordat ik klaar was met het laatste stuk rennen werd ik ineens heel erg duizelig. Ging gelukkig snel weer weg en netjes de rest gewoon uit gelopen (de resterende 30 sec rennen heb ik laten zitten). Verstandigste is wel om gewoon met de volgende les door te gaan denk ik?

Vanavond eten we weer lekker rendang vlees, sajoerboontjes en rijst Echt goddelijk is dat!
pi_56648308
Vanavond hebben we kip tandoori uit de oven, met zilvervliesrijst en voor mij een wortel/yoghurt/ui/rozijntjes/knoflook/komkommersalade.
Sperzieboontjes uit een potje ( ) voor m'n lief, want hij vindt ze heerlijk en ik krijg ze niet weg.

En verder lekkere thee. Ik ga het weekend maar op een positieve noot afsluiten, lekker Boer Zoekt Vrouw kijken en foto's uitzoeken van het nieuwe hondje van m'n ouders .
pi_56648410
Oh, sorry voor m'n ellenlange zinnen die toch in telegramstijl staan
pi_56648463
Verstandig dat je niet toch door bent blijven rennen, het is toch een teken dat het even iets teveel wordt. Ik zou wel gewoon de volgende les doen, uit je post maak ik namelijk niet op dat je helemaal kapot was en echt niet meer verder kon.
pi_56648938
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:20 schreef Razztwizzle het volgende:

Sperzieboontjes uit een potje ( ) voor m'n lief, want hij vindt ze heerlijk en ik krijg ze niet weg.
Ik had gister de heerlijkste sperzieboontjes die ik ooit gegeten had ... gewoon ordinaire uit blik, maar er zat een heel apart smaakje aan ... hmmm ik hou er wel van .

Wij aten daarnet broodje gezond als avondeten... ik had alleen nog steeds geen honger, dus 1 pistoletje (maar dan kleiner en donkerbruin) met de helft 30+kaas/ananas en andere helft komkommer/ei gegeten. Toen had ik al genoeg gehad. Toetje was speciaal door mn moeder gemaakt: lightroomijs met aardbei erdoor en mandarijntjes en optimel vanilleyoghurt. Helemaal niet ongezond eigenlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56649037
Nog steeds 73, nog steeds tevreden
En nu ga ik toch eens ophouden met troep eten. Ik hoef lekker geen tentamens meer (= grote stress-/eetfactor bij mij). Gewoon lekker gezond eten, en kijken wat er gebeurt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56649423
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Verstandig dat je niet toch door bent blijven rennen, het is toch een teken dat het even iets teveel wordt. Ik zou wel gewoon de volgende les doen, uit je post maak ik namelijk niet op dat je helemaal kapot was en echt niet meer verder kon.
Ja, dat denk ik dus ook . Ik rende lekker in het zonnetje, maar hij scheen wel erg mijn ogen in. En ook had ik nog niet zoveel gegeten. Misschien dat die combinatie niet zo goed was ofzo..

edit:
Die zinnen die ik vandaag maak ... Excusez-moi

Oeh het ruikt hier zo lekker, maar het duurt nog minstens 20 minuten voor we kunnen eten..

[ Bericht 13% gewijzigd door Mademoiselle.Moi op 10-02-2008 19:22:20 ]
pi_56649657
Morgen begint school weer, dus dan eindelijk iets van ritme
Zal me goed doen
pi_56652419
wat is het stil hier.........
had vanavond nog honger dus zit nu honing tomaatjes te eten
zat eerst aan een koekje te denken maar eigenlijk vind ik dus ook nog eens veel lekkerder
pi_56652665
Ik ben er ook nog hier ... maar niets te melden, druk bezig met profielwerkstuk en hopend dat ik hier nog wat kan SOGgen ... maar helaas
pi_56652724
Waar gaat je profielwerkstuk over?
Ik ga denk ik vroeg slapen, voel me niet geweldig
  zondag 10 februari 2008 @ 21:39:34 #112
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56652791
Hebben jullie ook een aantal dagen waarin je vrij mag werken aan je profielwerkstuk? Bij mij waren die zeker afvaltechnisch gezien zeker niet goed, ik en de jongen waar ik wat mee maakte hebben in de 3 dagen die we kregen ongeveer een uurtje gewerkt en de rest van de tijd films gekeken en pizza's besteld. Wel gelachen toen
Waar doe je het trouwens over?

Ik heb vandaag trouwens ook rendang gegeten, was weer lekker hoor ghighi
Bernie en ik zijn tof.
pi_56653370
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef Miss_S het volgende:
Waar gaat je profielwerkstuk over?
Mijn onderwerp is eigenlijk heel erg leuk: theobromine, een van de actieve stoffen in chocolade. Ons onderzoeksdoel was om te proberen het uit een cacaoboon te halen, door middel van extractie (dus dat de stof oplost in een oplosmiddel). Dat is gelukt . Ik lees nu dus vanalles over de werking van stoffen in chocolade, over hoe het gemaakt wordt en dat sommige stoffen zelfs als medicijnen gebruikt worden! Heel erg interessant, maar het verwerken van de informatie, en het verslag van de experimenten maken is erg saai. Wat we nu vooral doen is lay-out verbeteren, correct bronvermelden en dat soort saaie dingen .
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:39 schreef mordradead het volgende:
Hebben jullie ook een aantal dagen waarin je vrij mag werken aan je profielwerkstuk?
Nee, alles moet buiten school. Alleen voor het doen van experimenten hebben we een keer 1 uur vrij gekregen (we konden een hele dag vrij krijgen, maar het bedrijf waar we naartoe zouden gaan, kon toevallig alleen op een dag die we al vrij hadden) ... totaal moeten we er 80 uur aan besteden, bijna allemaal buiten school. Nu moet ik nog zo'n 15 uur ... en ben er al sinds juni vorig jaar mee bezig (slechte planning, ik weet).

Maar voor de rest, is het eigenlijk superleuk . En moet het vrijdag af zijn, ingeleverd, inclusief eindproduct ... dat laatste is nog een probleem, we weten nog niet wat ons eindproduct is .
pi_56653420
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn onderwerp is eigenlijk heel erg leuk: theobromine, een van de actieve stoffen in chocolade. Ons onderzoeksdoel was om te proberen het uit een cacaoboon te halen, door middel van extractie (dus dat de stof oplost in een oplosmiddel). Dat is gelukt . Ik lees nu dus vanalles over de werking van stoffen in chocolade, over hoe het gemaakt wordt en dat sommige stoffen zelfs als medicijnen gebruikt worden! Heel erg interessant, maar het verwerken van de informatie, en het verslag van de experimenten maken is erg saai. Wat we nu vooral doen is lay-out verbeteren, correct bronvermelden en dat soort saaie dingen .
[..]

Nee, alles moet buiten school. Alleen voor het doen van experimenten hebben we een keer 1 uur vrij gekregen (we konden een hele dag vrij krijgen, maar het bedrijf waar we naartoe zouden gaan, kon toevallig alleen op een dag die we al vrij hadden) ... totaal moeten we er 80 uur aan besteden, bijna allemaal buiten school. Nu moet ik nog zo'n 15 uur ... en ben er al sinds juni vorig jaar mee bezig (slechte planning, ik weet).

Maar voor de rest, is het eigenlijk superleuk . En moet het vrijdag af zijn, ingeleverd, inclusief eindproduct ... dat laatste is nog een probleem, we weten nog niet wat ons eindproduct is .
Dat is wel interessant
Klinkt trouwens een stuk serieuzer dan ons werkstuk, dat was gewoon een erg groot werkstuk maar verder niet met bronnen enzo
pi_56653600
Onze bronnen zijn ook maar internetpagina's ... maar een aantal zijn in de tussentijd gewijzigd. En onze begeleider wil dat we het op de wetenschappelijke manier doen: met cijfertjes in de tekst, en dan aan het eind een grote genummerde lijst. Wij wilden eigenlijk een lijst maken per hoofdstuk ... dus nu moet ik al mn bronnen weer lezen, en zoeken waar ik informatie ooit vandaan gehaald heb , das best vermoeiend na een hele dag niets anders doen.

Maar ons werkstuk is best serieus , we hebben ook echt onderzoek gedaan waarvan we de uitkomst niet wisten en zijn naar een chemisch bedrijf geweest enzo. Een stuk serieuzer dan de meeste klasgenoten, ik heb een soort passie voor dit werkstuk gekregen (doe het samen met mijn vriend, en die vindt het wel best allemaal). Het was best spannend, om te kijken of de proeven zouden lukken .
pi_56653828
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Chicolate het volgende:
Onze bronnen zijn ook maar internetpagina's ... maar een aantal zijn in de tussentijd gewijzigd. En onze begeleider wil dat we het op de wetenschappelijke manier doen: met cijfertjes in de tekst, en dan aan het eind een grote genummerde lijst. Wij wilden eigenlijk een lijst maken per hoofdstuk ... dus nu moet ik al mn bronnen weer lezen, en zoeken waar ik informatie ooit vandaan gehaald heb , das best vermoeiend na een hele dag niets anders doen.

Maar ons werkstuk is best serieus , we hebben ook echt onderzoek gedaan waarvan we de uitkomst niet wisten en zijn naar een chemisch bedrijf geweest enzo. Een stuk serieuzer dan de meeste klasgenoten, ik heb een soort passie voor dit werkstuk gekregen (doe het samen met mijn vriend, en die vindt het wel best allemaal). Het was best spannend, om te kijken of de proeven zouden lukken .
Wel fijn dat je het zelf ook echt leuk en spannend vond, ik heb het profielwerkstuk alleen gemaakt
En vond het wel leuk maar niet echt super om te doen ofzo
pi_56654054
Pff ik zit propvol nu en heb alleen wat te drinken op na het avondeten

Profielwerkstuk dat lijkt best lang geleden. Ik deed het met een vriendin en ons onderwerp was de invloed van muziek op mode geloof ik, was best leuk.

Ik heb over een tijdje een presentatie, en ik zit eraan te denken om het of over chocola te doen, of plastische chirurgie. Ik denk dat ik bij allebei wel veel te vertellen heb...en aangezien ik heel zenuwachtig ben kan ik maar het beste gewoon iets leuks nemen, dat maakt het voor mij ook prettiger
pi_56654133
Profielwerkstuk jeetje.. dat is ook alweer 5 jaar geleden

vandaag gezellige middag gehad.
Lekker met de motor naar Geesteren gereden en daar lekker gezellig met schoonfamilie zitten praten en doen.
Opa heeft kanker en zag er erg slecht uit.. toen ik afscheid nam en tot volgende keer zei schoot ik bijna vol toen hij zei 'Nou.. ja.. wie weet...'

Verder lekker hapjes op honingtomaatjes en wat stukjes stokbrood met zalmsalade, pate en filet americain. En geen avondeten meer gedaan Was wel verstandig

Nu gaan we lekker vroeg slapen, want morgen om 7 uur alweer op... moet m'n boeken nog halen, dus ga gelijk met René mee.. gelukkig heb ik normaal op maandag pas om half 11 college! En alleen op dinsdag en donderdag om half 9..

En gelukkig deze week geen uitspattingen qua eten op de planning staan, en zelfs m'n schoonzus, waar we vrijdag heen gaan, heeft beloofd om gezond en slank te koken

truste allemaal, fijne dromen
Ja doei.
pi_56654206
Het is verstandiger om je echte maaltijden niet over te slaan
pi_56654430
ik kan zelf héél goed oordelen hoeveel ik op heb, rond welke tijd en of het dan een vervanging voor een maaltijd waardig is of niet maar dank je voor het meedenken!
Ja doei.
pi_56654472
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan zelf héél goed oordelen hoeveel ik op heb, rond welke tijd en of het dan een vervanging voor een maaltijd waardig is of niet maar dank je voor het meedenken!
Dus die hapjes waren net zo voedzaam als een maaltijd?
Het gaat er ook niet om hoeveel je op hebt maar wat je binnen krijgt
pi_56654606
Nogmaals:
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ik ZELF, net zoals dat jij heel goed zelf kunt beslissen om tóch chinees te eten, en tóch ijs, en tóch frites

Ik ben 22, en kan prima voor mezelf zorgen. Ben slim genoeg om te weten of iets gezond is of niet. Of het genoeg vitaminen zijn of niet. Ik kook nagenoeg ál mijn maaltijden zelf, en weet daarom ook wat ik wel en niet kan en moet doet..
Dus blijf niet doorhameren, maar neem van mij aan dat ik heel goed zelf kan bepalen wat ik wel en niet doe, en daarbij of dit verstandig is of niet
Ja doei.
pi_56654623
oh ja, slapen, nogmaals, ook Miss_S: fijne dromen
Ja doei.
pi_56654658
Sorry hoor ik zal niets meer tegen je zeggen hoor Begrijp alleen niet waarom je hier dan komt met je verhalen als je niet wil dat er mensen op reageren
pi_56654756
MoBlo: Ik vind het best wel verstandig dat je beslist om geen avondeten meer te eten als je 's middags hapjes e.d. hebt gehad. Vol is vol, toch? Zolang je maag niet rammelt lijkt het me voor een keer echt geen kwaad kunnen. Beter dan tegen heug en meug "omdat het moet" nog avondeten te gaan maken.

Mijn avondeten was héérlijk! De kip was wel echt veel maar ik heb gecompenseerd door geen rijst te nemen, en een schepje wortelsalade minder. Nu lekkere rooibosthee en nog even een uurtje aan m'n scriptie werken (lees: telkens Fok!-aanklikken omdat ik me niet kan concentreren ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')