quote:
Een goede reden? Chinees? Niet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Weer een goede reden om op jezelf te gaan
Hamburger van de grill is lekker! gehakt of tartaar helemaal doodgooien met specerijen en veel verse kruidenEn dan met een lekkere tomatensalsa op een broodje. Mjum.
CF bedoelt meer het feit dat je dan áltijd zelf (verantwoord) kunt kiezen wat je eet, zeg maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een goede reden? Chinees? Niet echt
Maar dan moet je ook zelf kokenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF bedoelt meer het feit dat je dan áltijd zelf (verantwoord) kunt kiezen wat je eet, zeg maar
Ligt er natuurlijk maar net aan in wat voor huis je woont. Maar het lukt nu heel aardig en Mr CF eet braaf mee met al dat gezondsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF bedoelt meer het feit dat je dan áltijd zelf (verantwoord) kunt kiezen wat je eet, zeg maar
Gelukkig zijn mijn ouders met mij mee veranderd en eten ze nog nauwelijks (te) vetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
't blijft wel makkelijker om vet eten te weigeren van eventuele huisgenoten dan van je ouders die dat 'met liefde voor je betaald hebben' denk ik
dat is bij mij in ieder geval wel het geval.. maar ik eet nagenoeg nooit bij mijn oudersdus dat scheelt..
m'n moeder zag dat er chocola in de aanbieding was en heeft twee plakken voor me meegenomen, niet wetende dat ik op een chocoladestop sta voorlopig. en ze had zich nog staan afvragen welke ik nou het lekkerst vondquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
't blijft wel makkelijker om vet eten te weigeren van eventuele huisgenoten dan van je ouders die dat 'met liefde voor je betaald hebben' denk ik
dat is bij mij in ieder geval wel het geval.. maar ik eet nagenoeg nooit bij mijn oudersdus dat scheelt..
Ach een stukje kan geen kwaadquote:Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik heb vanavond één stukje chocola op. Cold turkey afkicken is het toch niet helemaal voor mij.
quote:Op zondag 10 februari 2008 10:23 schreef conleche het volgende:
Mogge!
Afgelopen week heb ik vrij veel dingen gegeten waar je je vraagtekens kan bij zetten als je wilt afvallen: een schuimgebakje, een indonesische rijsttafel en dat 2x omdat er zoveel over was. En nog wat kleine dingetjes die ik normaal niet neem. Kortom: ik was een beetje bang van de weegschaal vanochtend. Maar er was niets bij!![]()
Ik ben ook nooit tevreden want nu denk ik weer: had ik die dingen maar niet gegeten, dan was ik nu waarschijnlijk heul veul afgevallen![]()
Dat is het nu net: ik sta de laatste maanden behoorlijk stil; ik schommel wat tussen de 63 en 64, terwijl ik eigenlijk wel behoorlijk oplet. (er sluipen wel wat dingetjes tussendoor hoor, maar over het algemeen eet ik vrij netjes.) Maar afgelopen week zat ik echt zo'n beetje elke dag boven m'n gemiddelde calorie-inname. Het waren wel héérlijke dingen idd. Dat schuimtaartje was echt goddelijk en ook dat Indische eten vind ik altijd heel fijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Conleche, joh, het waren wel echt lekkere dingen, lijkt me? Dan geeft het toch niet als het even een weekje minder hard gaat?
Als je deze strategie consequent volgt, gaat het afvallen wel weer erg traagIk ga iig een banoffee pie maken vandaag
Google is uw beste vriendquote:Op zondag 10 februari 2008 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is het nu net: ik sta de laatste maanden behoorlijk stil; ik schommel wat tussen de 63 en 64, terwijl ik eigenlijk wel behoorlijk oplet. (er sluipen wel wat dingetjes tussendoor hoor, maar over het algemeen eet ik vrij netjes.) Maar afgelopen week zat ik echt zo'n beetje elke dag boven m'n gemiddelde calorie-inname. Het waren wel héérlijke dingen idd. Dat schuimtaartje was echt goddelijk en ook dat Indische eten vind ik altijd heel fijn.
Wat is een banoffee pie?
Held!! (buiten zitten bedoel ik...)quote:Op zondag 10 februari 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Google is uw beste vriend.
http://www.lifeandcooking.nl/recept/4647945/
Ik ga zo lekker buiten zitten met een kop vanillethee en een boek.
Sorryquote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben jaloers op je Miss S![]()
Ik ben al een paar uur heel druk bezig met SOG'enNu maar ff lunchen dan...
Heerlijk is dat toch he...vooral als je het morgen al af moet hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar nu is mijn vriendje weer naar huis en ben ik ook aan het SOG'en
Ik heb het idee om het morgen in de 3 tussenuren te doen, maarja vaak komt daar niets vanquote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heerlijk is dat toch he...vooral als je het morgen al af moet hebbenIk heb wel al 4 zinnen neergezet
Goed gedaanquote:Op zondag 10 februari 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
8.05 km hardgelopen in 45:11 minuten. In het lentezonnetje, net als in de TT
Jawel: sterker nog: als je 5km zonder problemen volhoudt, kan je nu al 8 km. aan! Ik loop nu ook heel vaak gewoon een km. of 5 à 6 en vorige week doe ik dan ineens 10 km. en vandaag 8. Als je eenmaal een redelijke conditie hebt opgebouwd dan gaat dat prima. Hoewel ik nu niet ineens 20 km. kan rennen denk ik, dat is een te groot verschil.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goed gedaan
Ik vraag me af of ik het ooit eens langer volhoud dan 5km en een half uur
Ja dat geloof ik ook wel, maar toch voorlopig maar niet proberenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel: sterker nog: als je 5km zonder problemen volhoudt, kan je nu al 8 km. aan! Ik loop nu ook heel vaak gewoon een km. of 5 à 6 en vorige week doe ik dan ineens 10 km. en vandaag 8. Als je eenmaal een redelijke conditie hebt opgebouwd dan gaat dat prima. Hoewel ik nu niet ineens 20 km. kan rennen denk ik, dat is een te groot verschil.
Nou, dan bij deze: Ik deel in je pijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Jeipod het volgende:
Slecht weekend achter de rug.
Vrijdag en zaterdag allerlei niet beste gevoelens gehad, gewoon een dipje, het schiet niet op met afvallen etc en mensen om me heen die soms erg niet lief deden tegen me, dus resultaat: wat chocolade koekjes gegeten en een zak (niet zo'n grote maar toch) chips op gegeten
Ook veel last van mn buik nog steeds, voel me opgezwollen ... al hele week geen goede ontlasting ... toch maar wat op verzinnen ...
Morgen begint de week weer normaal en dan ga ik er maar weer voor.
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, dan bij deze: Ik deel in je pijn. Qua slecht eten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |