abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56625511
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:

Goed bezig, hè
heel goed, ik ben fier op jou!

Chinees is zó vet.. doe ik ook eigenlijk nooit meer laatste keer was bij mijn schoonouders, omdat ze dat voor ons gehaald hadden, maar zelf halen we het nooit.. dan liever zelf een oosters gerecht klaarmaken..

patat.. eens in de 3 weken.. maximaal.. gelukkig doet rené mee in mijn levensstijl-aanpassing, dus hoef ik niet twee dingen te halen/maken, maar hij doet gewoon helemaal mee, omdat hij ook dat bierbuikje weg wil hebben voordat hij aan het werkende leven gaat beginnen
Ja doei.
pi_56625556
Weer een goede reden om op jezelf te gaan, missS
Hamburger van de grill is lekker! gehakt of tartaar helemaal doodgooien met specerijen en veel verse kruiden En dan met een lekkere tomatensalsa op een broodje. Mjum.
pi_56625580
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
Weer een goede reden om op jezelf te gaan
Hamburger van de grill is lekker! gehakt of tartaar helemaal doodgooien met specerijen en veel verse kruiden En dan met een lekkere tomatensalsa op een broodje. Mjum.
Een goede reden? Chinees? Niet echt
Een van de weinige vette dingen die ik zelf ook lekker vind, en geloof me je komt van 1x in de 3 weken chinees niet aan hoor
pi_56625683
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een goede reden? Chinees? Niet echt
CF bedoelt meer het feit dat je dan áltijd zelf (verantwoord) kunt kiezen wat je eet, zeg maar
Ja doei.
pi_56625713
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

CF bedoelt meer het feit dat je dan áltijd zelf (verantwoord) kunt kiezen wat je eet, zeg maar
Maar dan moet je ook zelf koken nee ik ben tevreden met hoe het is
En het word frites vanavond dus gezond voor mij
pi_56626080
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk maar net aan in wat voor huis je woont. Maar het lukt nu heel aardig en Mr CF eet braaf mee met al dat gezonds
pi_56626170
't blijft wel makkelijker om vet eten te weigeren van eventuele huisgenoten dan van je ouders die dat 'met liefde voor je betaald hebben' denk ik

dat is bij mij in ieder geval wel het geval.. maar ik eet nagenoeg nooit bij mijn ouders dus dat scheelt..
Ja doei.
pi_56626634
Toen ik nog bij mn ouders woonde, kookte ik ook regelmatig. Probleem was (en is) alleen dat ik hele andere dingen lekker vind dan mijn ouders.
pi_56626775
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
't blijft wel makkelijker om vet eten te weigeren van eventuele huisgenoten dan van je ouders die dat 'met liefde voor je betaald hebben' denk ik

dat is bij mij in ieder geval wel het geval.. maar ik eet nagenoeg nooit bij mijn ouders dus dat scheelt..
Gelukkig zijn mijn ouders met mij mee veranderd en eten ze nog nauwelijks (te) vet

Even een lijstje van vandaag:

Ontbijt: Special K rode vruchten met halfvolle melk
Lunch: 150 gram sushi
Tussendoor: 2 liga
Avondeten: Broodje hamburger van de grill, salade

En dan nog ruim 2 liter water en 2 glazen coolbest
pi_56629089
nou, da's dan maar boffen

net 12 appelflappen gemaakt voor de visite van zodadelijk.. de eerste 8 zitten in de oven

maar ik dénk dat ik niet neem.. want heb al woensdag én vrijdag één op.. dus ik houd het wel bij een handje nootjes en een handje chips vanavond
Ja doei.
pi_56629124
MB!!

Onthou: nootjes zijn niet slecht! OK, borrelnootjes wel Lekker van genieten dus
pi_56629250
en ze zijn zóóóóóó lekker... warm.. uit de oven... met veul kaneel... *zucht*

maar ik houd me sterk, vind ik.. wánt: anders heb ik dat stuk van 7 minuten vandaag voor niets gelopen
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:29:22 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56629350
Zo, wij hebben ook weer gegeten. Zit best wel vol nu.
De cake is inmiddels ook klaar (en goed gelukt ). Heb me net even opgefrist, want we gaan dadelijk naar The Mist. Ik ben benieuwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56629692
m'n vierde chocoladeloze dag .
Tap tap tap
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:41:29 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56629766
@ motorbloempje: hoe gaat het met de katten? (mensen in het topic in F&F, waaronder ik, vragen om een update) .
Niet meer actief op Fok!
pi_56629786
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

m'n moeder zag dat er chocola in de aanbieding was en heeft twee plakken voor me meegenomen, niet wetende dat ik op een chocoladestop sta voorlopig. en ze had zich nog staan afvragen welke ik nou het lekkerst vond . ik voel me nu wel schuldig dat ze dat gekocht heeft en ik het niet opeet, maar niemand mag er verder aankomen .
Tap tap tap
pi_56630521
Hoi, ook weer thuis
Aangezien we bij ouders waren vanmiddag al warm eten gehad (erg lekkere stampot )
Maar het voelt toch altijd raar om 's avonds niet warm te eten Je mist toch iets ofzo...
pi_56631035
TVP

Vandaag gewerkt, niet veel bijzonders. Geluncht met een broodje hamburger uit de magnetron omdat er niks anders was (normaal gaan we altijd broodjes halen). Voor de rest wel gezond gegeten

Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriend, dat zal wel wat minder gezond worden...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56636279
Ik ben gezwicht. Ik heb vanavond één stukje chocola op. Cold turkey afkicken is het toch niet helemaal voor mij.
Tap tap tap
pi_56638969
Mogge!

Wauw, het is 9 uur en ik ben de eerste! alweer een nieuw topic, wat gaan we toch snel!
Over de sportschoenen: ik heb Saucony's (had er eerder niet van gehoord), ze zijn wit met roze en zilver (er waren er bij die ik veeeeel lelijker vond in de winkel) en ze waren (in de uitverkoop) 70 euro.
Gisteren lekker naar het park geweest, werd er helemaal blij van, dat zonnetje zo...
Heb ook nieuwe schoenen: gympjes en laarzen (met voor mijn doen wel hoge hak, maar dat komt wel goed) voor samen maar 60 euro. Kan ik weer een hele tijd vooruit.

Nog wat studeren en ontbijten (boterham met jam denk ik), en als het dan goed gezakt is lekker 6 km (is een goed rondje hier) hardlopen, gaat deze keer vast goedkomen!
Het mooi kotsende meisje.
pi_56638979
Goedemorgen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56639307
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gezwicht. Ik heb vanavond één stukje chocola op. Cold turkey afkicken is het toch niet helemaal voor mij.
Ach een stukje kan geen kwaad Ik had het ook erg moeilijk met afkicken van chocola, ik merk wel dat ik het nu nog erg moeilijk weg krijg dus het is mogelijk

Gisteravond gewerkt, ik had daarvoor lasagnette gemaakt, was wel erg lekker maar wat een zwaar gerecht..ik zat de hele avond nog vol (ook wel goed eigenlijk). En ik zit nu weer onder de 67, dus het gaat weer de goede kant op
pi_56639343
Mogge!
Afgelopen week heb ik vrij veel dingen gegeten waar je je vraagtekens kan bij zetten als je wilt afvallen: een schuimgebakje, een indonesische rijsttafel en dat 2x omdat er zoveel over was. En nog wat kleine dingetjes die ik normaal niet neem. Kortom: ik was een beetje bang van de weegschaal vanochtend. Maar er was niets bij!

Ik ben ook nooit tevreden want nu denk ik weer: had ik die dingen maar niet gegeten, dan was ik nu waarschijnlijk heul veul afgevallen
pi_56639680
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:23 schreef conleche het volgende:
Mogge!
Afgelopen week heb ik vrij veel dingen gegeten waar je je vraagtekens kan bij zetten als je wilt afvallen: een schuimgebakje, een indonesische rijsttafel en dat 2x omdat er zoveel over was. En nog wat kleine dingetjes die ik normaal niet neem. Kortom: ik was een beetje bang van de weegschaal vanochtend. Maar er was niets bij!

Ik ben ook nooit tevreden want nu denk ik weer: had ik die dingen maar niet gegeten, dan was ik nu waarschijnlijk heul veul afgevallen

Conleche, joh, het waren wel echt lekkere dingen, lijkt me? Dan geeft het toch niet als het even een weekje minder hard gaat?

Als je deze strategie consequent volgt, gaat het afvallen wel weer erg traag Ik ga iig een banoffee pie maken vandaag
pi_56639780
goedemorgen

gisteren bij het wegen wel wat geschrokken na een dagje met moeder en tante, maar sinds gisterochtend is er ook weer 5 ons af

op het feestje gisteren 1 biertje gedronken, en verder thee.
De amandelen uit de notenmix gevist, en wel een paar kleine crackertjes met kipkerrie op, máár, geen appelflap

zodadelijk ontbijten en dan naar de verjaardag van René's oma.. ook weer hard voor mezelf zijn maar, dat gaat me lukken
Ja doei.
pi_56639789
Nieuw bed

Nou is het een koudschuim matras en aardig hard. En werd ik toch wel wakker met wat spierpijn. Hoop dat dat gewoon de spierpijn is die ik normaal ook heb en niet van het bed
Misschien nog wennen enzo
pi_56639813
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Conleche, joh, het waren wel echt lekkere dingen, lijkt me? Dan geeft het toch niet als het even een weekje minder hard gaat?

Als je deze strategie consequent volgt, gaat het afvallen wel weer erg traag Ik ga iig een banoffee pie maken vandaag
Dat is het nu net: ik sta de laatste maanden behoorlijk stil; ik schommel wat tussen de 63 en 64, terwijl ik eigenlijk wel behoorlijk oplet. (er sluipen wel wat dingetjes tussendoor hoor, maar over het algemeen eet ik vrij netjes.) Maar afgelopen week zat ik echt zo'n beetje elke dag boven m'n gemiddelde calorie-inname. Het waren wel héérlijke dingen idd. Dat schuimtaartje was echt goddelijk en ook dat Indische eten vind ik altijd heel fijn.

Wat is een banoffee pie?
  zondag 10 februari 2008 @ 11:19:01 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56639848
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is het nu net: ik sta de laatste maanden behoorlijk stil; ik schommel wat tussen de 63 en 64, terwijl ik eigenlijk wel behoorlijk oplet. (er sluipen wel wat dingetjes tussendoor hoor, maar over het algemeen eet ik vrij netjes.) Maar afgelopen week zat ik echt zo'n beetje elke dag boven m'n gemiddelde calorie-inname. Het waren wel héérlijke dingen idd. Dat schuimtaartje was echt goddelijk en ook dat Indische eten vind ik altijd heel fijn.

Wat is een banoffee pie?
Google is uw beste vriend .

http://www.lifeandcooking.nl/recept/4647945/

Ik ga zo lekker buiten zitten met een kop vanillethee en een boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_56639947
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Google is uw beste vriend .

http://www.lifeandcooking.nl/recept/4647945/

Ik ga zo lekker buiten zitten met een kop vanillethee en een boek .
Held!! (buiten zitten bedoel ik...)

Dat Banoffee is dus gewoon een samentrekking van BANaan en tOFFEE

Daar moet ik voorlopig van afblijven dus
pi_56640056
Ik snap wel dat je er een beetje van baalt hoor Conleche. Maar wees in ieder geval blij dat het deze week van iets echt lekkers komt Het is zooooo kut als het komt van iets dat je je door je strot hebt laten douwen ofzo, waar je eigenlijk geen zin in had.

En ja, ik vrees het ergste vwb de calorietjes in de taart. Dus ik neem sowieso maar een klein stukje
Vanmiddag een lekkere lange strandwandeling!
pi_56640220

Vanmiddag lekker Evy lopen, heerlijk in het zonnetje!

Afvallen gaat nog niet echt denderend, maar dat komt eigenlijk doordat ik mijn eetpatroon gewoon nog niet heb aangepast. Ik zwicht veel te snel voor een stukje taart of een snoepje ofzo .

Maargoed het zonnetje brengt de zomer in mijn hoofd en aan mijn lijf in een bikini moet ik echt nog niet denken, laat dat dan maar een goede stimulans zijn .
pi_56640500
Cheesecake was echt heerlijk (Recept voor de liefhebbers. Even opgezocht, hij is ongeveeer 300 tot 400 kcal per stuk, valt me nog mee met al die suiker). Nog nooit eerder gegeten, maar heerlijk fris en zoet , ga deze zeker nog vaker bakken (maar dat wachten, oh vreselijk om 6 uur te moeten wachten tot je bovenste laag goed gestold is)

Ben wel aangekomen afgelopen dagen, teveel lekkers gehad en ongesteld geworden. Dat laatste is geen excuus, ik heb gewoon veel teveel lopen eten (koop nooit een zak drop, die gaat op binnen 2 dagen, en dat weet ik prima). Ik weet dat er ongeveer 1,5 kg bij zit, dus vanaf vandaag ga ik weer opletten en ben al begonnen met het afslaan van een luxe koek en geen rol menthos op tijdens de kerkdienst. Heerlijk ontbeten met 2 bruine pistoletjes (geen ander brood in huis en schreeuwende honger). Ik ga over 2 weken in die broek passen, echt waar .

[ Bericht 3% gewijzigd door Chicolate op 10-02-2008 12:42:36 (caloriewaarde taart opgezocht) ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56641461
die paar ons die ik schommel deze week zijn mijn eigen schuld en dat vind ik wel zó fijn!

dat ik gewoon weet dat 't door die gourmet en dat uit eten komt... en dan weet ik dus ook dat het komende week weer helemaal goed gaat komen, omdat dan het studentenleven weer begint, en ik gewoon braaf mijn boterhammetjes meeneem enzo..

én, dinsdag sporten voor 't eerst, als mijn werk niet wat laat horen
Ja doei.
pi_56641706
Vanochtend een boswandeling met mijn vriendje gedaan
Zo perfect, en lekker
  zondag 10 februari 2008 @ 13:31:43 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56642060
Boswandeling . Ik heb nu niet zoveel zin in wandelen, ook al niet omdat wij geen echt bos in de buurt hebben. Stadswandeling wordt het dan . De laatste keer dat ik dat deed eindigde ik op de begraafplaats hier in de buurt . Ik zit lekker buiten te lezen. Net lunch op en nu ga ik weer naar buiten. Echt heerlijk weer voor deze tijd vh jaar. Ik word er helemaal blij van .
Niet meer actief op Fok!
pi_56642124
motorwandelingritje

zodadelijk maar eens omkleden, even kijken of ik mijn michelin-mannetjes-binnenvoering er uit kan halen zodat ik er wat slanker uitzie op mijn geile fietsie
Ja doei.
pi_56642133
Ik ben jaloers op je Miss S

Ik ben al een paar uur heel druk bezig met SOG'en Nu maar ff lunchen dan...
pi_56642205
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben jaloers op je Miss S

Ik ben al een paar uur heel druk bezig met SOG'en Nu maar ff lunchen dan...
Sorry
Maar nu is mijn vriendje weer naar huis en ben ik ook aan het SOG'en
pi_56642389
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry
Maar nu is mijn vriendje weer naar huis en ben ik ook aan het SOG'en
Heerlijk is dat toch he...vooral als je het morgen al af moet hebben Ik heb wel al 4 zinnen neergezet
pi_56642460
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Heerlijk is dat toch he...vooral als je het morgen al af moet hebben Ik heb wel al 4 zinnen neergezet
Ik heb het idee om het morgen in de 3 tussenuren te doen, maarja vaak komt daar niets van
pi_56644522
8.05 km hardgelopen in 45:11 minuten. In het lentezonnetje, net als in de TT
pi_56644625
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
8.05 km hardgelopen in 45:11 minuten. In het lentezonnetje, net als in de TT
Goed gedaan
Ik vraag me af of ik het ooit eens langer volhoud dan 5km en een half uur
pi_56644713
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Goed gedaan
Ik vraag me af of ik het ooit eens langer volhoud dan 5km en een half uur
Jawel: sterker nog: als je 5km zonder problemen volhoudt, kan je nu al 8 km. aan! Ik loop nu ook heel vaak gewoon een km. of 5 à 6 en vorige week doe ik dan ineens 10 km. en vandaag 8. Als je eenmaal een redelijke conditie hebt opgebouwd dan gaat dat prima. Hoewel ik nu niet ineens 20 km. kan rennen denk ik, dat is een te groot verschil.
pi_56644818
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel: sterker nog: als je 5km zonder problemen volhoudt, kan je nu al 8 km. aan! Ik loop nu ook heel vaak gewoon een km. of 5 à 6 en vorige week doe ik dan ineens 10 km. en vandaag 8. Als je eenmaal een redelijke conditie hebt opgebouwd dan gaat dat prima. Hoewel ik nu niet ineens 20 km. kan rennen denk ik, dat is een te groot verschil.
Ja dat geloof ik ook wel, maar toch voorlopig maar niet proberen gewoon rustig opbouwen
pi_56646198
gister hardgelopen !
pi_56646961
Slecht weekend achter de rug.

Vrijdag en zaterdag allerlei niet beste gevoelens gehad, gewoon een dipje, het schiet niet op met afvallen etc en mensen om me heen die soms erg niet lief deden tegen me, dus resultaat: wat chocolade koekjes gegeten en een zak (niet zo'n grote maar toch) chips op gegeten

Ook veel last van mn buik nog steeds, voel me opgezwollen ... al hele week geen goede ontlasting ... toch maar wat op verzinnen ...

Morgen begint de week weer normaal en dan ga ik er maar weer voor.
pi_56647476
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Jeipod het volgende:
Slecht weekend achter de rug.

Vrijdag en zaterdag allerlei niet beste gevoelens gehad, gewoon een dipje, het schiet niet op met afvallen etc en mensen om me heen die soms erg niet lief deden tegen me, dus resultaat: wat chocolade koekjes gegeten en een zak (niet zo'n grote maar toch) chips op gegeten

Ook veel last van mn buik nog steeds, voel me opgezwollen ... al hele week geen goede ontlasting ... toch maar wat op verzinnen ...

Morgen begint de week weer normaal en dan ga ik er maar weer voor.
Nou, dan bij deze: Ik deel in je pijn . Qua slecht eten dan.

Door die stomme stage waar ik even helemaal over in een dip zit, m'n stomme scriptie die nog lang niet af is en m'n stomme bijbaan die ik heel stom en saai vind heb ik een stemmetje in m'n hoofd gekregen die telkens de route naar al het slechte eten in huis aan het uitspellen is. Kaas in de koelkast, ijs in de vriezer, chocola in de kamer van huisgenoot ( ). Blah. Gisteren bij m'n ouders veel te veel véél te lekkere lasagne gegeten, en 's avonds stokbrood en wijn .

Nou, morgenochten maar weer wegen, er is ongetwijfeld een paar kilo bij, en dan morgen maar weer met frisse moed beginnen. Tjakka, ofzo.
pi_56647655
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Razztwizzle het volgende:

Nou, dan bij deze: Ik deel in je pijn . Qua slecht eten dan.
Ik ook ... stom profielwerkstuk en stomme stress voor onnodige dingen (vandaag dus weer 6 boterhammen met hagelslag gegeten, omdat ik zo'n honger en behoefte aan chocolade had. De repen wel gewoon laten liggen).

Is het zulk mooi weer, krijg ik alsnog een dip .

Wat wel leuk was, ik heb vandaag maar eens zogenaamd 'voor'-foto's gemaakt . Ook in mijn skibroek, om later heel trots te kunnen zijn dat de rits zonder moeite dichtgaat en er niets meer over de rand hangt ... kan niet wachten om de 'na'-foto's te maken ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56647786
Oew, dat van die route uitstippelen naar alle slechte dingen in huis ken ik ook wel hoor. Vooral als ik het koud heb, moe ben of ik tegenwind heb. Dan zit ik op de fiets te verzinnen wat ik allemaal kan gaan snacken of wat ik allemaal kan gaan halen in de supermarkt.
Ter compensatie doe ik dat uiteindelijk niet. Een cup a soup houdt mij thuis dan wel weer even op de been totdat ik heb verzonnen wat ik ga eten.

Owja, en je komt echt geen kilo's aan van een paar dagen niet opletten.
pi_56648224
Vandaag toch nog chinees op en een bolletje ijs
Moet kunnen
Vanavond nog iets van cornflakes ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')