Symphony X!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:32 schreef Tokus het volgende:
hoera! Biohazard en Symphony X op Wâldrock!
Biohazard was toch (voor de 3e keer ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:32 schreef Tokus het volgende:
hoera! Biohazard en Symphony X op Wâldrock!
ze zijn een paar jaar terug uit elkaar gegaan, voor de 1e keer. nu komen ze weer bij elkaar voor de 20e verjaardag, voor een tourtje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Biohazard was toch (voor de 3e keer ofzo) uit elkaar?
Bij deze dan commentaar op je Nederlandse taal, want het is de taal, niet het taal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:27 schreef rakotto het volgende:
*Ontwijkt al het commentaar over het Engelse taal*
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
Bij deze dan commentaar op je Nederlandse taal, want het is de taal, niet het taal.
Ze komen zeker niet voor een show naar 013 ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze zijn een paar jaar terug uit elkaar gegaan, voor de 1e keer. nu komen ze weer bij elkaar voor de 20e verjaardag, voor een tourtje.
staan een paar leuke nummers op, verder niet heel boeiend.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef rakotto het volgende:
Is de laatste album van Venom nog wat dan?
quote:
Justem, A Charge to Keep was al zo'n geweldig nummer, en nu nog eens met Barlow erbij... !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:50 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe Iced Earth single, I Walk Among You, komt in juni.
Tracklist:
1. I Walk Alone
2. Setian Massacre
3. The Clouding
4. A Charge to Keep (exclusive iTunes track)
tracks 2, 3 en 4 zijn nu door Barlow ingezongen.
Ik niet, maar doe Raemon de groeten.quote:Op zondag 16 maart 2008 04:10 schreef Artanis1 het volgende:
Wie gaat er morgen (of vandaag, hangt ervan af hoe je 't bekijkt) naar Heidevolk/Turisas?
Ik had graag gewild, maar ThE_ED en ik zijn gisteren gegaan. Nu heb ik er spijt van dat we niet ook nog kaartjes voor Nijmegen hebben gekochtquote:Op zondag 16 maart 2008 04:10 schreef Artanis1 het volgende:
Wie gaat er morgen (of vandaag, hangt ervan af hoe je 't bekijkt) naar Heidevolk/Turisas?
Zelfde probleem in Nijmegen.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:09 schreef Black_Tulip het volgende:Mathias was ongelofelijk aan het zeikenIk dacht dat het altijd wel tof was als frontmen veel praten met het publiek, maar Mathias sloeg echt alles
Ze hadden zo'n 10 nummers extra kunnen spelen als hij niet zo aan het lullen was
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |