Het wordt nu wel heel verleidelijk om te gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:13 schreef VaderVanJezus het volgende:
immortal op graspop
zie laatste post op de vorige pagina (bij 50 replies per pagina)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef ThE_ED het volgende:
Hey WF, Autumn heeft een nieuwe zangeres..
Ohja, iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
zie laatste post op de vorige pagina (bij 50 replies per pagina)
Ik moet toch echt maar eens kijken of ik nog wat ruimte kan creëeren in m'n festivalbudget voor dit jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:13 schreef VaderVanJezus het volgende:
immortal op graspop
Ach, doet ze makkelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef Tokus het volgende:
he Witchfynder, je vriendin heeft nu best wel grote schoenen te vullen. (tenzij het je vriendin niet meer is)
Er is een nieuwe EP van 32 minuten, The White.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Is er al weer een nieuw album uit, of bedoel je ashes against the grain?
Ach ik vond z'n muziek al niets en volgens mij maakt hij sowieso geen metal meer omdat gitaren negerinstrumenten zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm, voglens mij heb je kans dat volgende maand die Varg vrijkomt.
Ja, ik vind Burzum ook niks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik vond z'n muziek al niets en volgens mij maakt hij sowieso geen metal meer omdat gitaren negerinstrumenten zijn.
Vorig jaar had ie zn mening daar over weer veranderd, als tie nieuw materiaal gaat opnemen wordt 't weer richting oud (metal) Burzum. Ben stiekem best benieuwd wat ie dan weet te produceren, ik begrijp er uit dat ie totaal geen muziek heeft geluisterd in de tijd dat hij in de gevangenis zat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik vond z'n muziek al niets en volgens mij maakt hij sowieso geen metal meer omdat gitaren negerinstrumenten zijn.
Ik begrijp serieus niet wat mensen in die muziek zien, het is slecht gespeeld, slecht geproduceerd en zijn ideeën zijn ook niet bepaald kosher.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Ik ben betwijfel of hij uit de gevangenis wordt ontslagen, maar zo ja: laat maar komen die nieuwe Burzum. Een nieuwe plaat in de richting van Filosofem is meer dan welkom.
inderdaad!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik begrijp serieus niet wat mensen in die muziek zien, het is slecht gespeeld, slecht geproduceerd en zijn ideeën zijn ook niet bepaald kosher.
Laat de Burzum discussie maar weer losbarsten.
Burzum heeft inderdaad veel sfeer, maar muziek moet voor mij meer hebben dan alleen dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Ideeën van bandleden hecht ik sowieso geen waarde aan, NSBM gaat er hier net zo makkelijk in als welk ander subgenre dan ook (en dat zegt niets over mijn politieke voorkeuren, want die slaan ver de andere kant op).
De sfeer van veel Burzum platen is maar zelden geëvenaard, met voor mij Filosofem op eenzame hoogte. Ik vind overigens niet dat het slecht gespeeld is. De productie is niet super, maar dat draagt imho juist alleen maar bij aan de sfeer die dergelijke platen uitademen. Ik vind dhr. Vikernes een muzikaal genie, en ik beoordeel Burzum, net als alle andere bands, op de mate waarin de muziek me weet te boeien. Dat Burzum dat eigenlijk als geen ander weet te doen, is voor mij voldoende reden om ongeduldig te wachten op een volgend album.
Ja, tofheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:25 schreef VaderVanJezus het volgende:
ja dat vind ik niet nodig.
Agent Steel komt ook waarschijnlijk.
Jup Kiss en Agent Steel zijn bevestigd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:25 schreef VaderVanJezus het volgende:
ja dat vind ik niet nodig.
Agent Steel komt ook waarschijnlijk.
Ow ok, ik was gitser in de boudisque in Utrecht en die verkoper daar had het erover dat Niels van PD zich volledig bezig ging houden met NOX.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef MM-Luna het volgende:
Nee dat laatste klopt niet. Er komen veranderingen aan, dat dan weer wel.. maar ze zijn er niet mee gekapt.
Weetiktochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef rakotto het volgende:
Nieuwe album van Death Angel is geniaal.Killing Season heet het.
So I've just a few minutes ago.quote:
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef rakotto het volgende:Heb ik wel vaker last van de afgelopen paar dagen dat ik een woordje vergeet ofzo. En nee, niet alleen met Engels.
So I've just read a few hours ago.
Zo beter?
Pest mij niet zo. Iedereen maakt fouten. (Alhoewel het nu wel vaak genoeg is gebeurt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.
Ik zou zeggen: 'I just read, a few hours ago...' omdat je met zo'n specifieke tijdsbepaling de present perfect niet kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |