Ja, tofheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:25 schreef VaderVanJezus het volgende:
ja dat vind ik niet nodig.
Agent Steel komt ook waarschijnlijk.
Jup Kiss en Agent Steel zijn bevestigd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:25 schreef VaderVanJezus het volgende:
ja dat vind ik niet nodig.
Agent Steel komt ook waarschijnlijk.
Ow ok, ik was gitser in de boudisque in Utrecht en die verkoper daar had het erover dat Niels van PD zich volledig bezig ging houden met NOX.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef MM-Luna het volgende:
Nee dat laatste klopt niet. Er komen veranderingen aan, dat dan weer wel.. maar ze zijn er niet mee gekapt.
Weetiktochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef rakotto het volgende:
Nieuwe album van Death Angel is geniaal.Killing Season heet het.
So I've just a few minutes ago.quote:
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef rakotto het volgende:Heb ik wel vaker last van de afgelopen paar dagen dat ik een woordje vergeet ofzo. En nee, niet alleen met Engels.
So I've just read a few hours ago.
Zo beter?
Pest mij niet zo. Iedereen maakt fouten. (Alhoewel het nu wel vaak genoeg is gebeurt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.
Ik zou zeggen: 'I just read, a few hours ago...' omdat je met zo'n specifieke tijdsbepaling de present perfect niet kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, "So I've read, just a few hours ago.", maar ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |