Status is veranderd naar 'preparing order''ipv payment recievedquote:Op zondag 10 februari 2008 23:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel de juiste. Dat bericht plaatsen ze altijd,... ze geven zichzelf wat speling om het pakket te versturen maar die zal (in de meeste situaties) eerder verstuurd worden.
Zo'n Chinees zag het spel liggen en dacht "Oh ja, daar moet ik deze week ook nog iets mee". En liep toen door richting koffieapparaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
Status is veranderd naar 'preparing order''ipv payment recieved
quote:Op maandag 11 februari 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n Chinees zag het spel liggen en dacht "Oh ja, daar moet ik deze week ook nog iets mee". En liep toen door richting koffieapparaat.
De mijne ookquote:Op maandag 11 februari 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Status is veranderd naar 'preparing order'
Kaim gaat dood.quote:
En toch zal je health potions moeten gebruiken in de gamequote:
Nou begin maar met gillen;quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga gillen van het lachen als die van jou morgen shipped is
quote:I don't mean to be a spoilsport, but if the level of cleavage in this game gets any higher I'm going to have trouble taking disks 3 and 4 seriously.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou begin maar met gillen;
Play-Asia.com order #9559490 from Feb 10, 2008;
Order shipped
![]()
Nu maar hopen dat ik hem eind van de week binnen hebquote:
Ksnap er niks van Gijs.. ik heb mister Ng vanmorgen weer een mail gestuurd!quote:
Mister Ng ook,... hahahahaha Gijs moest zo proesten,... ohhh die herinneringenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ksnap er niks van Gijs.. ik heb mister Ng vanmorgen weer een mail gestuurd!
Echt weer iets voor jou. Als je niet oppast wordt je de grap van de zaak. Elke mailtje wordt uitgeprint en opgehangen op het prikbord bij de koffiezetapparaat!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Bastard het volgende:
Ksnap er niks van Gijs.. ik heb mister Ng vanmorgen weer een mail gestuurd!
Victory Fanfare van FFVIIquote:Op maandag 11 februari 2008 13:32 schreef bar_rel het volgende:
Net de Battle Theme geluisterd. Klinkt erg leuk! Veel van FF af...maar ik vond de battle musics altijd gaaf..vooral in FFX, die was stoer!
Nog geen mail gehad, dit via status op website gelezen.quote:Play-Asia.com order #95*** from Feb 06, 2008
Order shipped Order shipped
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Victory Fanfare van FFVIIDie ga ik gebruiken bij mijn bruiloft…ooit.
Waarom istie bij mij zo geshipped binnen 12 uur en duurt het bij jullie zo lang?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen mail gehad, dit via status op website gelezen.
Er is nog hoop B!
De IGN, 1up en Gametrailers videoreviews zijn zeer objectief,.. en te vinden in de OP. Dit spel is juist voor de old-school FF fans gemaakt. Oordeel zelf na het zien van de films.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:44 schreef Kasper79 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen. Als je op Metacritic.com kijkt zijn de reviews niet echt allemaal overtuigend. Ik was een groot fan van bijv. FF7, maar ga ik dit leuk vinden?
Wie helpt me over de streep?
Oh zijn ze tegelijk geshipped denk ik die van ons.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:
Hi ButchNL,
Your Play-Asia.com Order#9515919 was sent out today!
vlgs mij staat het chinese woord 'chu' voor rat.
Ik denk volgende week, dan heb ik namelijk geen tijd om te gamenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zijn ze tegelijk geshipped denk ik die van ons.
Nou joh , krijgen we ze alletwe misschien toch nog deze week
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:05 schreef Bastard het volgende:
Hi ButchNL,
Your Play-Asia.com Order#9515919 was sent out today!
vlgs mij staat het chinese woord 'chu' voor rat.
Insiders joke denk ik.. standaard bij een geweldig mooie game is er altijd iemand die minpuntjes ziet en dat weet op te blazenquote:
Oh lamequote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Insiders joke denk ik.. standaard bij een geweldig mooie game is er altijd iemand die minpuntjes ziet en dat weet op te blazen
Beetje vreemde review met hun last van old-school RPG's,...... Blue Dragon krijgt op die site namelijk een 9quote:Op maandag 11 februari 2008 16:25 schreef bar_rel het volgende:
Nou welke kartels?
ik las weer een review van Games Radar...krijgt daar en 5 ofzo...nou lekker haha...e staat dat het net een FF kloon is. I dont mind!
Is Blue Dragon niet leuk dan ?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje vreemde review met hun last van old-school RPG's,...... Blue Dragon krijgt op die site namelijk een 9
Go figure!
Vast ook wel maar het is ook een J-RPG die niks vernieuwends toont,... snap dan de 9 versus 5 niet echt.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is Blue Dragon niet leuk dan ?
Ik heb die nooit gespeeld dus!!
Ah zo! Ja... ah joh als wij het maar leuk vinden!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vast ook wel maar het is ook een J-RPG die niks vernieuwends toont,... snap dan de 9 versus 5 niet echt.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Die van mij ligt nog aan de andere cunt van de wereld denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag?
En van de meest geniale typo's ever..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij ligt nog aan de andere cunt van de wereld denk ik
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij ligt nog aan de andere cunt van de wereld denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |