Hironobu Sakaguchiquote:Lost Odyssey's story is being penned by the award-winning Japanese novelist, Kiyoshi Shigematsu who is working directly with the game's producer Hironobu Sakaguchi on the tales from Kaim's past that will be strewn throughout the game. Heading up the artistic demands of the title is famed Japanese comic artist, Takehiko Inoue, while famed composer Nobuo Uematsu has been recruited to create a more contemporary soundtrack
Gewoon Engels, ik word altijd een beetje nerveus van Japanse stemmen en dan kan ik gewoon de scenes kijken en luisteren zoals ik een film ook kijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe gaan jullie hem spelen? De engelse voice acting is best goed, maar ik ga toch voor Japans met engelse ondertiteling. Net als FFX klinkt het anders toch te Amerikaans.
Geen BH zo te zien.quote:
Moest wel erg lachen om de zin 'No dude will be playing a harp man,... it's gotta be a hot princess'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe gaan jullie hem spelen? De engelse voice acting is best goed, maar ik ga toch voor Japans met engelse ondertiteling. Net als FFX klinkt het anders toch te Amerikaans.
Ja,... maar tegen de tijd dat hij hem heeft zitten we op deel 3 van dit topic en waarschijnlijk op disc 2 van het spelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen BH zo te zien.
Zooooooooooo tof dat jij hem ook heb gekocht trouwens
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... maar tegen de tijd dat hij hem heeft zitten we op deel 3 van dit topic en waarschijnlijk op disc 2 van het spel
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar tegen de tijd dat hij hem heeft zitten we op deel 3 van dit topic en waarschijnlijk op disc 2 van het spel
Proestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de verhoudingen met China de komende week danig verstoord gaan worden. Balkenende kan maar vast noodscenario's gaan klaarleggen.
Niet verdrietig zijn Gijs,... heb het topic voornamelijk voor jou gemaakt,... kan je lezen wat er allemaal gebeurdquote:
Is persoonlijk denk ik,....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:34 schreef jpg97 het volgende:
Ziet er best leuk uit. Wordt deze leuker dan Blue Dragon?
Zocht je dat in de jaren 90 ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen optie om het vechtsysteem uit de jaren 80 te halen..
In Azie is hij al uit. Je kunt hem hier bestellen:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:12 schreef bar_rel het volgende:
Is hij al uit dan ? Waar kan ik hem dan bestellen..en werkt ie ook op de nederlandse XBOX360 dan ?
Ik dacht 28 februari ofzo!
Deze week wa?quote:Op zondag 10 februari 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In Azie is hij al uit. Je kunt hem hier bestellen:
http://www.play-asia.com/(...)deyssey-70-2iys.html
Ik gok dinsdagquote:Op zondag 10 februari 2008 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Deze week wa?
Maar die werkt dus gewoon op de europeze XBOX360?quote:Op zondag 10 februari 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet alleen ff wat geduld hebben somsquote:Op zondag 10 februari 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar die werkt dus gewoon op de europeze XBOX360?
Duurt het lang dan, het shippen enzo ?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet alleen ff wat geduld hebben soms
Somsquote:Op zondag 10 februari 2008 15:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Duurt het lang dan, het shippen enzo ?
Nou ik heb snelste shipping dinges gekozen. Duurt 1-4 dagen dus ben benieuwd!...altijd beter dan wachten tot 28 februari..en nog goedkoper ook!! (52 euro totaal)quote:
Zeg het me ff als hij ook daadwerkelijk shipped status word..quote:Op zondag 10 februari 2008 15:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik heb snelste shipping dinges gekozen. Duurt 1-4 dagen dus ben benieuwd!...altijd beter dan wachten tot 28 februari..en nog goedkoper ook!! (52 euro totaal)
Oh. Kut. Dus ik heb hem bij de verkeerde besteldquote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg het me ff als hij ook daadwerkelijk shipped status word..
Ik heb hem vorige week Woensdag besteld en betaald.. maar hij is nog niet shipped.. blijkbaar hebben ze er ineens oud en nieuw ofzo.
Ga gillen van het lachen als die van jou morgen shipped isquote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh. Kut. Dus ik heb hem bij de verkeerde besteld![]()
Het gaat dus lang duren voordat ik hem binnen krijg![]()
Maar zal wel melden alstie shipped status word!
Hij geeft iig wel al aan dat ik betaald heb!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga gillen van het lachen als die van jou morgen shipped is
En nu dit;quote:Op zondag 10 februari 2008 18:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij geeft iig wel al aan dat ik betaald heb!
heb je niet de amerikaanse versie gekocht ?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En nu dit;
Estimated shipping date: On or before Feb 12, 2008
Please note that the estimated shipping date can be exceeded in rare cases.
Nee hij heeft wel de juiste. Dat bericht plaatsen ze altijd,... ze geven zichzelf wat speling om het pakket te versturen maar die zal (in de meeste situatiesquote:Op zondag 10 februari 2008 23:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je niet de amerikaanse versie gekocht ?, want die komt namelijk 12 feb uit
de asia versie is al uit
Oh beter. Dus het kan nog eerder zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel de juiste. Dat bericht plaatsen ze altijd,... ze geven zichzelf wat speling om het pakket te versturen maar die zal (in de meeste situaties) eerder verstuurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |