quote:
Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef X4x4 het volgende:
In een Jackass aflevering (Gumball 2000) zat aan het eind van de aflevering een muziekje, met een Follow the Leader (volgens mij van Eric B & Rakim) - sampletje erin.
Wie weet van wie dit muziekje is, of hoe het heet?thanx vast..
quote:lees dit topic nog maar eens goed door, volgensmij een stuk of 4 pagina's geleden....
Op donderdag 14 maart 2002 19:18 schreef Reintje het volgende:
Op Yorin is een voorstukje van wat er die avond komt. altijd eerst: sam sam, dan change of heart en dan een voorstukje van star academie.
tijdens dit laten ze op de achtergrond een liedje horen, wat ze ook na een aflevering star academie laten horen(volgens mij) en nou ben ik benieuwd welk nummer het is, en wie het zingt omdat ik het voor school nodig heb.........
SA stopt, gelukkig !!!!!
quote:Five For Fighting - Superman (it's not easy)
Op donderdag 14 maart 2002 21:21 schreef FX het volgende:
Hoe heet dat nummer met redelijk wat piano-muziek erin... en iets van "more than a bird" (bla di bla) its not easy.....
"Camel (GTI - remix)" zoals hij staat op Hellraiser 1
Wie weet wie hem origineel heeft gemaakt?
quote:Ik gok op 'War' van Edwin Starr.
Op vrijdag 15 maart 2002 15:39 schreef mandark2000 het volgende:
Ik zoek een (bekend) nummer uit Rush Hour 2. Dit is een stukje tekst uit het nummer hoe het (ongeveer) gaat:
"Hoo! Huh! What was it worth it? ... Absolutely Noting!" Naja zoiets.
Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
No more heroes anymore...blabla, rest weet ik niet
help
quote:No more heroes - Stranglers
Op zaterdag 16 maart 2002 15:06 schreef popolon het volgende:
Wie weet deze:Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
help
quote:The Stranglers - No more heroes
Op zaterdag 16 maart 2002 15:06 schreef popolon het volgende:
Wie weet deze:Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
help
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 17:22 schreef tim-f het volgende:
er is nu weer zo'n remix van hard to say i'm sorry! dits keer van aquagen! maar er is ook nog zo'n keioude technoversie, weet iemand hoe die heet???
??????????????????????
quote:never mind, ik heb hem al....stom typfoutje
Op zondag 17 maart 2002 13:26 schreef Cybart het volgende:
een nieuw nummer van ??? featuring Robbie Williams en die zanger van Faithless??????????????????????
My culture - one giant leap
quote:Straight to number one-Touch & go misschien?
Op vrijdag 15 maart 2002 16:29 schreef Shaienne het volgende:
Al een paar jaar geleden was er een reclame van een alcoholische drank en daar werd zo'n gaaf nummer bij gedraaid! Het was een trompetsolo in een soort latin-sfeer. Volgens mij is dat nummer ook ooit eens op single uigebracht, het was een dansnummer.
Ik weet dus verder niets ervan, maar naar dat nummer ben ik al heeeeel lang naar opzoek.
In het nummer hoor je een opsomming van de Rotterdamse Metrostations, het is net of je in een of andere hakkuh-metro zit.
"Station Rijnhaven... overstappen voor de richting Slinge..." en dan kwam de volgende "Station Maashaven... busstation" met natuurlijk een vette bass eronder.
Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
quote:Is dat niet Rotterdam Subway van General Noise?
Op zondag 17 maart 2002 21:17 schreef twired het volgende:
...Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 17-03-2002 21:34]
quote:dat waren toch alle stations vanaf spijkenisse naar rotterdam??
Op zondag 17 maart 2002 21:17 schreef twired het volgende:
Ik ben dus op zoek naar de titel van een ietwat ouder hardcore/house nummer, ik schat dat het 1992/1993 is geweest dat het uitkwam, 'k kan het mij herinneren omdat ik het toentertijd op cassettebandje had.In het nummer hoor je een opsomming van de Rotterdamse Metrostations, het is net of je in een of andere hakkuh-metro zit.
"Station Rijnhaven... overstappen voor de richting Slinge..." en dan kwam de volgende "Station Maashaven... busstation" met natuurlijk een vette bass eronder.Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
Dat was van diezelfde gasten als van poing poing poing poing poing poing toch
file (16 sec sample 250k)
Weet iemand hoedie heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |