Nope, die eilanden liggen aan verschillende kanten van de landtong in de Andaman Sea.quote:
Vliegen vanaf Ko Tao gaat ook niet lukken.quote:Of ik vanuit bangkok naar Phuket wil... ik weet het niet echt? Is er daar wat byzonders te doen? Anders zou ik met de vliegtuig naar ko samui gaan en van daaruit met de speedboot ( eerder in pagina 2 van dit topic naar Ko Tao en vanuit Ko Tao met de vliegtuig richting Maleisië.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, die eilanden liggen aan verschillende kanten van de landtong in de Andaman Sea.
even kijke dan....
[..]
Vliegen vanaf Ko Tao gaat ook niet lukken.
Wat moet je trouwens in Nakon Si Thamarat?
Nou... dan vlieg ik wel vanaf Ko Samui ( Nakon Si Thamarat dacht dat daar ook een vliegveld was. )
quote:Op maandag 7 april 2008 16:48 schreef Blik het volgende:
Voor Vietnam en Cambodja de must-sees(van boven naar beneden)
Vietnam:
Sapa
Hanoi (met 3-daags bezoek aan Ha Long Bay)
Hué
Hoi An (en lekker chillen op het strand)
Dalat
Ho Chi Minh met bezoek aan Cu Chi-tunnels en Mekong delta
Cambodja:
Pnomh Penh
Siem Reap (Voor Angkor Wat)
Dat zijn precies de plaatsen die ik opnoemde iddquote:
Op Koh Chang is de tsunami volgens mij niet geweestquote:Op dinsdag 8 april 2008 05:05 schreef Nasi het volgende:
Was een paar jaar geleden net voor toeristen/tsunami of beide in Ko Chang, iemand nog nieuws over Treehouse? ben best benieuwd....
je rijdt er alleen af en toe overheen maar verder geen punt hoor, gewoon een slaappilletje nemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij is dat prima te doen, het wordt je alleen afgeraden om in het Zuiden te stoppen omdat het niet veilig zou zijn. Erdoorheen reizen met de trein kan gewoon
quote:Op woensdag 9 april 2008 04:12 schreef Manono het volgende:
[..]
je rijdt er alleen af en toe overheen maar verder geen punt hoor, gewoon een slaappilletje nemen
Mooie reis! Ik zou ook Laos niet vergeten, denk met name aan Vientiane en Luang Phabang. En neem ook een reisgids mee over deze gebieden. Zonder reisgids mis je echt zoveel dingen die je later wel had willen doen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef weasel85 het volgende:
[..]
[..]
dank je!
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
*verneukt dit de layout niet bij jullie? ( ik weet dat het instelbaar is... maar hoe ik m verkleind krijg weet ik niet)
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mooie reis! Ik zou ook Laos niet vergeten, denk met name aan Vientiane en Luang Phabang. En neem ook een reisgids mee over deze gebieden. Zonder reisgids mis je echt zoveel dingen die je later wel had willen doen.
Vorig jaar iig wel.quote:Op maandag 7 april 2008 16:08 schreef Xlarge het volgende:
Weet iemand of er op Koh Tao ook pinautomaten zijn , ik heb ooit gelezen van niet , maar ik weet niet hoe oud dat was.
Wellicht zijn ze ondertussen geplaatst , anders moet ik in Chumphon geld inslaan.
me tooquote:Op maandag 7 april 2008 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees heb ik zo'n zin om te gaan weer
http://www.ubonvillasamui.comquote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
me too![]()
als ik terugdenk aan Koh Samui...heerlijk bounty eiland
De trein komt vlak langs Koh Samui en niet langs Koh Phi Phiquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef niet_links het volgende:
Kho Phi Phi
Kho Similan (mits je in het juiste seizoen zit)
Penang ben daar geweest vond er zelf niet heel veel aan. Maar ik zat dan alleen in George Town omdat ik daar een visa moest hebben en was dus bezig me 4 dagen te vervelen.
ik zou bij HUA HIN uitstappen en even Birma in trekken, maar ik wil graag alles zien awat een ander niet zietquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef portier het volgende:
Dank voor de tips. Ik ben niet 100% gebonden aan het spoor, kan ook best met de bus, maar het is wel de "aorta" van de reis zeg maar. Dus ik ben op zoek naar alle mogelijke bezienswaardigheden die op redelijke afstand van het spoor afliggen waaruit ik kan gaan kiezen. En met redelijke afstand bedoel ik max 1 reisdag (enkele reis). Tenzij jullie dingen hebben die echt heel erg het omreizen waard zijn.
Zijn er niet meer bezienswaardigheden langs dat stuk? En waar ligt de beste mogelijkheid om echt iets van de natuur te kunnen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |