Bedoel je dat je 'n niet-zo-legale versie hebt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb ook al zin om in het weekend even aan de slag te gaan met de nieuwe patch.Moet alleen nog even kijken of ik het allemaal goed en wel speelbaar krijg.
Direct een bod uitgebrachtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Ordinair het volgende:
Fulham heeft in de winterstop Andreasen aangetrokken dus zo ook in mijn game. Wat een pareltje is dat zeg! In één jaar tijd flink gegroeid.
Binnen. ¤4,100,000.quote:
Hoeveel te besteden en met welke club?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:10 schreef Ordinair het volgende:
Helaas in de League Cup finale met 2-1 verloren van Arsenal. In de FA Cup was ik al eerder uitgeschakeld. Nu zorgen dat ik boven de 10e plek eindig in de Premier League.
Ik zoek nog een sterke centrale verdediger oor het 2e seizoen. Het liefst Engelse nationaliteit of in ieder geval Europees.
Rond de 10 miljoen mag hij kosten. Met Fulham.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoeveel te besteden en met welke club?
Ja, dat is verbeterd in de nieuwste patch (8.0.2)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het nu met die spitsen die maar niet willen scoren en 101 kansen nodig hebben 1 op 1 met de keeper, is dat verbeterd?
Zelfs ik ben positief nu ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het nu met die spitsen die maar niet willen scoren en 101 kansen nodig hebben 1 op 1 met de keeper, is dat verbeterd?
Corners heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zelfs ik ben positief nu ja.Al scoor ik wel erg vaak uit corners, maar dat kan ook beginnersgeluk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:Door naar de winkel te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |