Vervolgens lijkt hij de discussie met Claire (weer) aan te willen gaan, maar Claire zit dit niet zitten en hapt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:55 schreef avonne het volgende:
Huub gaat het goed maken met Claire.
Palma gelooft dat niet zo. "wie vangt al jouw meisjes op?"
Mike "ik denk dat dit niet zo slim voor hem was" en "ik denk dat Jaap een gat in de lucht springt"
Claire komt binnen. Mike "je moet maar snel je vader uitnodigen. Ik vind het wel leuk om Huub over het veld te zien rennen met je vader er met een honkbalknuppel er achter"
Amanda heeft het maar zwaar...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:13 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Maar toch wordt er ook naarstig naar excuses gezocht.
- Het komt door die KUT Febo, zij hebben dit bedacht
- Hij was dronken
- HIj denkt dat hij tv moet maken, maar beseft het effect niet.
- Claire wist dat hij zo was
- Ach, er wordt nu wel tv gemaakt
- het ligt aan B&A, die hebben een vies spelletje gespeeld.
Come on!
Jaap is het inmiddels helemaal zat, hij vindt dat Claire er ingezet is om Lieke te vervangen, en ze hadden Lieke immers weggespeeld.. Claire is dus de volgende die eruit moet. Gaan ze dan eindelijk los op Brian en Amanda?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda de vakantieganger.
Zeurlène: Amanda, pak een kussentje.
Amanda: Nee, dat is zo ver lopen.
Zeur pakt 2 kussentjes.
Zeur: Aman, wil je een tosti?
Amanda: Ja graag.
Waar zou Amanda zijn zonder de TLC van Zeur. Tussendoor komt er ook een nieuwe broek voor haar binnen, alles om het prinsesje te pleasen.
De vorige COS eindigde met het voornemen van Claire om haar vader te bellen... om hem uit te nodigenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:
Huub wil tegen Claire zeggen - Of je krijgt een leuk verblijf en je gaat eruit als ik dat wil, of je krijgt een rot verblijf en je loopt huilend de poort uit - je gaat hier niet winnen!
Jaap wil voor evaluatiegesprekken met Claire een eigen hokje timmeren, met een schim en calvados!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [COS # 3258] Game On! die vanmorgen OPloos begon omdat er al een uur geen COS was en TS niet wist wat er in de voorgaande COS gebeurd was...
Ik ga dus even een poging wagen zowel de laatste als de een-na-laatste COS DGK[COS#3257] Zak legen; Hoer-a, hoer-a, voor Gaby! samen te vatten in deze OP... tot over een uurtje![]()
Brian heeft het toch zoooooooooo zwaar, hij kan niet zonder middagdutjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Brian vraagt weer een rust uurtje aan, en dat zal wel weer mogen.
Hij wil zelf en optreden en fit zijn voor de wedstrijd.
niet rusten, laat hem kiezen.
Waarom ??? Ze wist hoe Huub was toen ze binnenkwam, dan moet je nu niet gaan lopen piepen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
Nou dat vind ik wel keuhard beequeen!!!
Je verslag en de caps waren enorm waardevolquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat Jaap moeite doet Claire handvaten te geven.
Zo, dat was me het nachtje wel. Ik hoop dat mijn verslagen en caps nuttig waren.
Dankjewel (ik zat inderdaad te vissen naar een compliment)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je verslag en de caps waren enorm waardevol![]()
handvatten
Hallo Avonne, de FEBO beslist wie er uitgaat..niet Jaapquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:45 schreef avonne het volgende:
Zou Jaap het durven? Huub eruit te stemmen aan het eind van de maand?
Of is een vast bedrag van de Febo aantrekkelijker en veiliger dan het spel spelen?
Mag ie niet pitten?quote:
Beter is het om zulke dingen maar niet meer te melden.De febo kickt op onze kwaadheid.De kooi is dood,spel is dood.voor mij is het plezier eraf.Zit nu al een jaar te wachten op Brian die het ook eens moeilijk krijgt.Mijn hoop is vervlogenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met de FEBO en vraagt of hij zijn rust even mag pakken voor het optreden vanavond.
En wat denk je.......tuurlijk mag dat. Het is een wonder dat Amanda daar niet om vraagt.
Oh nee, die heeft een hele tijd in de zon liggen slapen.
Yep, i.p.v. een masker, cool hè? Alsof wij niet weten hoe Gaby er uit ziet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:43 schreef Scandalous het volgende:
Zit de filmpjes van vannacht te bekijken, maar heeft die Gaby nou een zonnebril op onder de douche?
Vies, vuil klerewijf dat het ook is. Die weet nooit wanneer ze d'r kutsjchmoel moet houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Amanda stoorde hem tijdens zijn dutje...
Nee dat mag niet !!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Beter is het om zulke dingen maar niet meer te melden.De febo kickt op onze kwaadheid.De kooi is dood,spel is dood.voor mij is het plezier eraf.Zit nu al een jaar te wachten op Brian die het ook eens moeilijk krijgt.Mijn hoop is vervlogen
wie moet hij anders pestenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:55 schreef F04 het volgende:
Wat zijn ze ook alweer van plan met Mikey?
Waarom wil Huub Mikey dan weghebben hij is toch geen speler.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
wie moet hij anders pesten
edit: zeggen dat Mike mee mag naar het optreden en dan heel hard wegrijden voor hij in kan stappen. Lachuh joh!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ga dus even een poging wagen zowel de laatste als de een-na-laatste COS DGK[COS#3257] Zak legen; Hoer-a, hoer-a, voor Gaby! samen te vatten in deze OP... tot over een uurtje![]()
Twee keer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Om even op vannacht te reageren: heeft Huub zijn 'zak' nog geleegd? Hoe dan ook, het blijft een zak!
Ze weten in de villa toch ook wel dat er nu toch écht beloofd is dat DGK nog voor het EK stopt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Slène heeft het over haar eventuele jaarfimpje.. Wat verbeeldt dat wijf zich wel niet
omfgquote:
Van wat ik heb gezien, zijn het ook plannetjes van Jaap. Ze willen Mike gewoon wat pesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg
Als ik het zo lees gaat Huub het nu tegen Mike opnemen? Hopelijk komt mijn wens uit COS#3257 dan toch uit! (zie OP). Huub legt het af tegen Mike, oftewel, Mike betaald borg en Huub kan naar huis doordat ie in de fout gaat.Mike
Mike speelt anders behoorlijk mee. Tegen Huub, dus dan kan ik me voorstellen dat hij hem weg wil hebben. Weer een slaafje van Brian de tent uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:55 schreef F04 het volgende:
Wat zijn ze ook alweer van plan met Mikey?
Waarom wil Huub Mikey dan weghebben hij is toch geen speler.
Ja jongen, door blijven modderenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze weten in de villa toch ook wel dat er nu toch écht beloofd is dat DGK nog voor het EK stopt?
Of... weten ze meer dan wij, en gaat het tóch weer langer door.
Die slaafjes in de snackbar blijven alleen wèl zitten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Mike speelt anders behoorlijk mee. Tegen Huub, dus dan kan ik me voorstellen dat hij hem weg wil hebben. Weer een slaafje van Brian de tent uit.
En daar is niks mee mis. Alles wat Mikey hoort van Jaap of Huub lult hij direct door aan Brian. Hij heeft gewoon een hekel aan Huub en steekt dat niet onder stoelen of banken en Brian maakt daar dankbaar gebruik van. Dat mag hoor maar wat doet mentor Brian nu helemaal voor Mikey, niks, noppes, nada. Hij kan zelfs een grote schjmoel van hem krijgen en Mikey pikt dat allemaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
Van wat ik heb gezien, zijn het ook plannetjes van Jaap. Ze willen Mike gewoon wat pesten.
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Wat mij betreft mag Mikey vandaag nog weg om de redenen die jij noemt en omdat ik vind dat hij zuigt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar is niks mee mis. Alles wat Mikey hoort van Jaap of Huub lult hij direct door aan Brian. Hij heeft gewoon een hekel aan Huub en steekt dat niet onder stoelen of banken en Brian maakt daar dankbaar gebruik van. Dat mag hoor maar wat doet mentor Brian nu helemaal voor Mikey, niks, noppes, nada. Hij kan zelfs een grote schjmoel van hem krijgen en Mikey pikt dat allemaal.
Nee, Claire is hier toch de zuiger?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Wat mij betreft mag Mikey vandaag nog weg om de redenen die jij noemt en omdat ik vind dat hij zuigt.
Mike. Huub heeft veel neergezet, Mike is voornamelijk een zwart gat.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee, Claire is hier toch de zuiger?
Serieus, heb je liever Mike dan Huub eruit na vannacht?
Tja, maar we weten de achterliggende gedachte van dat 'neerzetten'. Alles voor het geld natuurlijk (wie niet in DGK). Maar je kan mij niet vertellen dat hier je sympathie voor Huub uit voorkomt. Alles was en is spel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mike. Huub heeft veel neergezet, Mike is voornamelijk een zwart gat.
In het hoofd van Claire zit alleen maar airquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Claire: Ik heb liever een onafhankelijke Caire die boos op me is dan een afhankelijke Claire die als een hondje achter me aanloopt.
Claire: Ja klopt, ik ook.
Kijk, en dit snap ik nu niet. Alles beamen maar er niks zinnigs tegen in brengen en dat kan ook zonder schreeuwen of schelden imo.
En dat spel speelt hij met verve. Hij heeft er het ego en de persoonlijkheid en de pit voorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, maar we weten de achterliggende gedachte van dat 'neerzetten'. Alles voor het geld natuurlijk (wie niet in DGK). Maar je kan mij niet vertellen dat hier je sympathie voor Huub uit voorkomt. Alles was en is spel.
Huub-fan vind ik zo'n raar woord maar goed. Van iedereen in dat hok staat Huub bij mij nog steeds op nummer 1 en ik zou niet weten waarom niet. Hij werkt het hards, tv maken dus, en hij is by far out de meest gebekte en slimste.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Is er nu nog steeds iemand te vinden die Huub-fan is
Koelbloedige Clairequote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Kijk, en dit snap ik nu niet. Alles beamen maar er niks zinnigs tegen in brengen en dat kan ook zonder schreeuwen of schelden imo.
me2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub-fan vind ik zo'n raar woord maar goed. Van iedereen in dat hok staat Huub bij mij nog steeds op nummer 1 en ik zou niet weten waarom niet. Hij werkt het hards, tv maken dus, en hij is by far out de meest gebekte en slimste.
Ja, raar maar waar, en dan nog voornamelijk vrouwen ook geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... Ik lees even de O.P. ...
Waar staat die Cl dan voor? Niet voor Clever.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef Borga het volgende:
[..]
In het hoofd van Claire zit alleen maar air
Clueless?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef Gert het volgende:
Waar staat die Cl dan voor? Niet voor Clever.
Beter al.quote:
Thnx, maar dat was nog maar de eerste helft (over de een-na-laatste COS) hij is inmiddels wel helemaal afquote:
Holy Moly, je hebt jezelf weer overtroffen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:37 schreef Leandra het volgende:
Thnx, maar dat was nog maar de eerste helft (over de een-na-laatste COS) hij is inmiddels wel helemaal af
hmmmmm..... ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken, dat hij echt wel wat gedronken had.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Dark het volgende:
Huub zal nooit stiekem alcohol drinken, dat is stom met 105 camera's en helemaal niet, omdat hij heel goed weet wie hem een alcoholverbod heeft gegeven.
Maar dan met medeweten van achter..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:40 schreef Desii het volgende:
[..]
hmmmmm..... ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken, dat hij echt wel wat gedronken had.
Maar wat heeft Huub met deze aktie bereikt?? niets dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:24 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
me2
Ik gun het huub eigelijk het huis het meeste
Hij is t toch altijd die de gang erin houd
als we op de rest moeten wachten............
Dat wordt weer janken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
Clueless krijgt een CC van haar vader. Ze vraagt ceepees uit de pot, iedereen gaat akkoord.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... Ik lees even de O.P. ...
Hij heeft iets geslikt volgens mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:40 schreef Desii het volgende:
[..]
hmmmmm..... ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken, dat hij echt wel wat gedronken had.
Ik denk dat het voornamelijk de wat meer hoogopgeleide zelfstandige vrouw is die Huub als spelmaker het meest waardeert...de Amandatypetjes zijn meer voor Brian dacht ik zo..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, raar maar waar, en dan nog voornamelijk vrouwen ook geloof ik.![]()
![]()
![]()
Er zijn veel Amanda's op deze wereld
dááág... hij heeft het sarcastisch al tig keer laten weten dat hij gisteren gedronken heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Dark het volgende:
Huub zal nooit stiekem alcohol drinken, dat is stom met 105 camera's en helemaal niet, omdat hij heel goed weet wie hem een alcoholverbod heeft gegeven.
Dit kan ik wel begrijpen, het is zijn dochter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
Papa Ron is zelf vreemdgegaan maar noemt Huub een grote lul, hij durft wel onze grote dierenvriend.
Ja want die waren zó integer bezig, en hadden alleen maar het beste voor met Claire.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:46 schreef fredfik het volgende:
zo de febo heeft het weer voor mekaar..clair moet bij het front van de rat en de del
Ja, en dan zeggen ze nee, we gaan niet weg. Weer een halve minuut beltijd wegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:48 schreef grazygirl het volgende:
als ik claire was zou ik tegen huub en jaap zeggen dat ze even op moeten donderen omdat ik wilde bellen
Oh, als 'speler' is hij op zich erg goed bezig ja. Mijn oordeel ging meer over de mens Huub.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een waardig alternatief dan?behalve stoppen met kijken..want die geldt niet..
Hij wil vast dat Brian haar ook gaat beschermen. Het is te hopen dat ze dan een goede tandartsverzekering heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want die waren zó integer bezig, en hadden alleen maar het beste voor met Claire.![]()
Zie die vader dat dan niet, dat RAT en siliconesnol nét zo hard, eigenlijk nog hárder, Claire gebruiken voor het spel?
Sterker nog, Papa Ron schreef dat hij het helemaal prima vond wat ze met Huub deed, hij was zo trots op haar....duh.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
Dit kan ik wel begrijpen, het is zijn dochter.
Pappa's kindje is altijd heilig. Maar ze had het gewoon kunnen weten, ze was rechtstreeks door Huub gewaarschuwd.
Met andere woorden, Claire aard naar haar vader.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, Papa Ron schreef dat hij het helemaal prima vond wat ze met Huub deed, hij was zo trots op haar....duh.
Alleen kijken kan ook hoor...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een waardig alternatief dan?behalve stoppen met kijken..want die geldt niet..
Ja, als ik dat eens kon...quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze nee, we gaan niet weg. Weer een halve minuut beltijd weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |