waarom?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:22 schreef Dynabite het volgende:
-weg-
Wat heb jij te zeggen over de TT van een ander ? Waar haal jij die arrogantie vandaan ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:22 schreef Dynabite het volgende:
-weg-
Hij wist natuurlijk allang dat dit er zat aan te komen en heeft niet voor niets gisteren uitgebreid met Claire zijn 'nonmonogamiteit' ( als dit een woord isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:17 schreef avonne het volgende:
goodmorning, gauw bijlezen
ik lees al in een flits dat "Huub het moest doen van de FEBO" ?nou, nee, dat geloof ik niet.
Hij was zo blij als een kind in een snoepwinkel toen Gaby in de Villa kwam gisteravond.
ik denk dat de redenatie van Huub is dat ze het wel verdiend heeft omdat ze te passief is en geen vuurwerk levert.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:37 schreef noekje het volgende:
Claire heeft dit zo niet verdiend.
Show show show, en niet anders,wedden dat de FEBO eerdaags Natasia binnen haalt,en die gaat sex hebben met die OPBLAASPOTquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de redenatie van Huub is dat ze het wel verdiend heeft omdat ze te passief is en geen vuurwerk levert.
De logica is ongeveer van "als je niet doet wat ik wil (in dit geval het spel spelen of boeiende show maken) dan ben ik je tegenstander"
Dat is heel fijn dat Huub zo redeneert maar Claire scoort alleen nog maar meer punten bij mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de redenatie van Huub is dat ze het wel verdiend heeft omdat ze te passief is en geen vuurwerk levert.
De logica is ongeveer van "als je niet doet wat ik wil (in dit geval het spel spelen of boeiende show maken) dan ben ik je tegenstander"
Huub deed het naar mijn mening echt niet voor de show. Hij wilde dolgraag Gaby neuken, maar moest eerst overdenken wat het voor de beeldvorming zou betekenen. Toen hebben Jaap en Brian hem gezegd dat het een kijkcijferkanon zou zijn. En zo had Huub een excuus om het te doen. Dát hij het wilde doen kwam helemaal uit hem zelf en stond al op zijn gezicht geschreven. Alleen hoe het verhaaltje in te kleden, dat was zijn enige dilemma.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:50 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Show show show, en niet anders,wedden dat de FEBO eerdaags Natasia binnen haalt,en die gaat sex hebben met die OPBLAASPOT
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:52 schreef yvonne het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van DGK en Huub is een schim van zichzelf geworden?
hoezo scoort Claire punten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is heel fijn dat Huub zo redeneert maar Claire scoort alleen nog maar meer punten bij mij.
Waar haalt hij het gore lef vandaan. Ik heb er echt geen woorden voor.
Neuken met een ander als een soort van aanmoedigingsprijs.
De laatste stuiptrekkingen weet ik niet want het gáát maar door. Ergens denken ze nog steeds dat hoeren scoren. Huub denkt dat ook. Brian en Amanda moeten nog steeds alle stemmingen krijgen. Selene jankt en zeikt nog steeds als een malle. Mickey is de Ton van de Gouden Kooi geworden. Jaap schaakt en boert.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:52 schreef yvonne het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van DGK en Huub is een schim van zichzelf geworden?
Arme Clairequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:04 schreef T-lex het volgende:
En ach wat moeten we van Claire zeggen...
Claire wist waar ze aan begon, het is niet dat ze niet gewaarschuwd is ofzo, ze is er met open ogen ingetrapt dus domme Claire.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |