Vies, vuil klerewijf dat het ook is. Die weet nooit wanneer ze d'r kutsjchmoel moet houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Amanda stoorde hem tijdens zijn dutje...
Nee dat mag niet !!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Beter is het om zulke dingen maar niet meer te melden.De febo kickt op onze kwaadheid.De kooi is dood,spel is dood.voor mij is het plezier eraf.Zit nu al een jaar te wachten op Brian die het ook eens moeilijk krijgt.Mijn hoop is vervlogen
wie moet hij anders pestenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:55 schreef F04 het volgende:
Wat zijn ze ook alweer van plan met Mikey?
Waarom wil Huub Mikey dan weghebben hij is toch geen speler.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
wie moet hij anders pesten
edit: zeggen dat Mike mee mag naar het optreden en dan heel hard wegrijden voor hij in kan stappen. Lachuh joh!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ga dus even een poging wagen zowel de laatste als de een-na-laatste COS DGK[COS#3257] Zak legen; Hoer-a, hoer-a, voor Gaby! samen te vatten in deze OP... tot over een uurtje![]()
Twee keer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Om even op vannacht te reageren: heeft Huub zijn 'zak' nog geleegd? Hoe dan ook, het blijft een zak!
Ze weten in de villa toch ook wel dat er nu toch écht beloofd is dat DGK nog voor het EK stopt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Slène heeft het over haar eventuele jaarfimpje.. Wat verbeeldt dat wijf zich wel niet
omfgquote:
Van wat ik heb gezien, zijn het ook plannetjes van Jaap. Ze willen Mike gewoon wat pesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:05 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg
Als ik het zo lees gaat Huub het nu tegen Mike opnemen? Hopelijk komt mijn wens uit COS#3257 dan toch uit! (zie OP). Huub legt het af tegen Mike, oftewel, Mike betaald borg en Huub kan naar huis doordat ie in de fout gaat.Mike
Mike speelt anders behoorlijk mee. Tegen Huub, dus dan kan ik me voorstellen dat hij hem weg wil hebben. Weer een slaafje van Brian de tent uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:55 schreef F04 het volgende:
Wat zijn ze ook alweer van plan met Mikey?
Waarom wil Huub Mikey dan weghebben hij is toch geen speler.
Ja jongen, door blijven modderenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze weten in de villa toch ook wel dat er nu toch écht beloofd is dat DGK nog voor het EK stopt?
Of... weten ze meer dan wij, en gaat het tóch weer langer door.
Die slaafjes in de snackbar blijven alleen wèl zitten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Mike speelt anders behoorlijk mee. Tegen Huub, dus dan kan ik me voorstellen dat hij hem weg wil hebben. Weer een slaafje van Brian de tent uit.
En daar is niks mee mis. Alles wat Mikey hoort van Jaap of Huub lult hij direct door aan Brian. Hij heeft gewoon een hekel aan Huub en steekt dat niet onder stoelen of banken en Brian maakt daar dankbaar gebruik van. Dat mag hoor maar wat doet mentor Brian nu helemaal voor Mikey, niks, noppes, nada. Hij kan zelfs een grote schjmoel van hem krijgen en Mikey pikt dat allemaal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
Van wat ik heb gezien, zijn het ook plannetjes van Jaap. Ze willen Mike gewoon wat pesten.
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Wat mij betreft mag Mikey vandaag nog weg om de redenen die jij noemt en omdat ik vind dat hij zuigt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar is niks mee mis. Alles wat Mikey hoort van Jaap of Huub lult hij direct door aan Brian. Hij heeft gewoon een hekel aan Huub en steekt dat niet onder stoelen of banken en Brian maakt daar dankbaar gebruik van. Dat mag hoor maar wat doet mentor Brian nu helemaal voor Mikey, niks, noppes, nada. Hij kan zelfs een grote schjmoel van hem krijgen en Mikey pikt dat allemaal.
Nee, Claire is hier toch de zuiger?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Wat mij betreft mag Mikey vandaag nog weg om de redenen die jij noemt en omdat ik vind dat hij zuigt.
Mike. Huub heeft veel neergezet, Mike is voornamelijk een zwart gat.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee, Claire is hier toch de zuiger?
Serieus, heb je liever Mike dan Huub eruit na vannacht?
Tja, maar we weten de achterliggende gedachte van dat 'neerzetten'. Alles voor het geld natuurlijk (wie niet in DGK). Maar je kan mij niet vertellen dat hier je sympathie voor Huub uit voorkomt. Alles was en is spel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mike. Huub heeft veel neergezet, Mike is voornamelijk een zwart gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |