Usenet is uiteraard.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik zal eens kijken of dat dezelfde is, gebruik het nooit vanwege de snelheden, ik zweer vooral bij usenet en een hubje waar alles met 6mb per seconde gaat dat haal je niet als je bij allerlei particulieren je meuk moet ophalen. Wat wordt het afkicken als ik 'normaal' internet krijgt.......
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Moest opeens weer denken aan deze blog die op een soort antropoligische manier 'de witte mens' analyseert, en tips geeft hoe je hun vertrouwen moet winnen...
[..]
Gewoon de 'gebruikelijke' kanalen (o.a. Soulseek). Plaat heet 'I Am Kloot Play Moolah Rouge'.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nieuwe I Am Klootmis ik iets.
Waar
Voornamelijk van een private tracker, die helaas al 4 jaar (!) geen nieuwe mensen meer accepteert. Maar op zich kun je op het Graz-forum ook een heel eind komen wat rapidshare-linkjes betreft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:35 schreef Z het volgende:
Waar 'haal' je je torrents Grobbel? Ik gebruik slsk en torrents en download aardig wat legaal.
Als je een account registreert, kun je de instellingen zo aanpassen dat het er uit ziet als een normaal forum (zoals Fok). Leest een stuk makkelijker weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
Jammer alleen dat het Graz-forum gigantisch zuigt met hun lay-out uit het jaar nul...
Nee, maar gratis downloaden werkt ook prima. Alleen als je meerdere dingen tegelijk wil downloaden moet je soms even wachten (als je iets download van 30 MB moet je daarna 30 minuten wachten op het volgende bestand, bij 100 MB 100 minuten, en zo verder). Maar zoveel boeiende cd's lekken er toch niet op exact hetzelfde moment. Ik red het in elk geval prima zonder een pay-account.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
Heb je trouwens een pay-account voor Rapidshare?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Die nieuwe plaat van M. Ward en Zooey Deschanel mag er ook wezen mensen!Zoeey Deschanel is een coole actrice. Eens luisteren of ze ook kan zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet zeker dat je dat denkt alleen door de naam.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef JelleS het volgende:
Rot toch op Dries, het is nog steeds even kut.
Ik heb het geluisterd. Eerst was het 'kijk ons wannabe cool en anders zijn'. Nu is het 'kijk ons de Britten kopieren en niet meer emo zijn'. Een kleine verbetering, maar nog steeds kut.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dat denkt alleen door de naam.
Of ze het nou kopieeren of niet, het zijn gewoon goede melodische pop songs, en dat is bij mij t belangrijkste.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd. Eerst was het 'kijk ons wannabe cool en anders zijn'. Nu is het 'kijk ons de Britten kopieren en niet meer emo zijn'. Een kleine verbetering, maar nog steeds kut.
Klinkt inderdaad erg goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Oh en niet helemaal voor hier dan he, maar dat nieuwe album van Elbow is echt vet
En een verdraaid goede ook! Nu al een jaarlijstjeskandidaat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef JelleS het volgende:
Een nieuwe plaat van Destroyer? die heb ik dan helemaal gemist.....
Iets duidelijker héquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Die nieuwe is poep.
Die plaat heb ik ook al een tijdje op mijn harde schijf staan (ook weer flink door Pitchfork gehypt), maar had er nog geen tijd voor gehad. Ik zal er eens naar gaan luisteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:50 schreef pfaf het volgende:
http://www.pitchforkmedia.com/article/record_review/49198-visiter
The Dodos! Tof! Eerste deel van het album was een paar keer slikken, maar nummers als The Season zijn meesterlijk.
Z hda overigens eerder dit topic al een filmpje van ze gepost.
Yep, met de bizarre titel (Well you know) Stuff is like we yeah!. Best een aardige plaat, overigens. Al blijft Rally of Love beter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Z het volgende:
De hele Dodo's plaat blijkt niet aan mij besteed.
22-Pistepirkko, die heb ik heeeel lang geleden wel eens op LL gezien. Er is toch ook een nieuwe plaat?
Volgens mij is dat ook onmogelijk. Daarom moet je het album ook beginnen in het midden. Zo pak je de geniale season -> undeclared -> God combinatie mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Z het volgende:
De hele Dodo's plaat blijkt niet aan mij besteed.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:14 schreef Mistaken het volgende:
Even een vraagje tussendoor!
Heeft iemand enig idee, waar in Nederland NME Magazine te koop is?
De meeste grote boekhandels hebben ze wel. Waar woon je?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:14 schreef Mistaken het volgende:
Even een vraagje tussendoor!
Heeft iemand enig idee, waar in Nederland NME Magazine te koop is?
Maar in Zwolle heb je toch vast wel een fatsoenlijke boekenzaak met een uitgebreide tijdschriftenafdeling?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:33 schreef Mistaken het volgende:
Niet in Zwolle en in Kampen al helemaal niet!
Niet afgeven op Kampen hequote:Op woensdag 2 april 2008 20:33 schreef Mistaken het volgende:
Niet in Zwolle en in Kampen al helemaal niet!
Ik heb het toevallig ook zojuist opgegeven. Alleen "Words" viel me op in positieve zin. Maar zelfs dat verbleekt nog bij het meesterwerk dat "Through the window pane" wat mij betreft was.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef pfaf het volgende:
Ik beluister nu de nieuwe Guillemots, maar na een paar nummers geef ik al op. Wat een bagger.Marco Borsato komt met Rood nog hipper uit de hoek.
Ik zal het morgen nog eens proberen, maar ik vrees dat ze hun beste tijd gehad hebben.
Wat een deceptie zeg. k Ben er helemaal droevig van.
Jahquote:Op donderdag 3 april 2008 15:25 schreef pfaf het volgende:
Silver Mt Zion dit weekend!
Die George Michael aanstellerij van 'Big Dog' kan me ook niet bekoren, maar de rest van de plaat wordt per luisterbeurt beter. Ze hebben wel lef om zo'n plaat te maken, overigens.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef pfaf het volgende:
Ik beluister nu de nieuwe Guillemots, maar na een paar nummers geef ik al op. Wat een bagger.Marco Borsato komt met Rood nog hipper uit de hoek.
Ik zal het morgen nog eens proberen, maar ik vrees dat ze hun beste tijd gehad hebben.
Wat een deceptie zeg. k Ben er helemaal droevig van.
Ik vind het meer Antony eigenlijk. Mogelijk ook omdat ie die entourage rondhangt. Of een beetje Bowie zelfs, qua zang.quote:Op maandag 7 april 2008 16:03 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken hem volgens mij wel. Die probeert toch weer heel erg Jeff Buckley na te doen?
Dit neem ik terug. Na een dozijn extra luisterbeurten moet ik concluderen dat het hele albumn geweldig goed en boeiend is!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook onmogelijk. Daarom moet je het album ook beginnen in het midden. Zo pak je de geniale season -> undeclared -> God combinatie mee.
Die comments bij die eerste link!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef -Dries- het volgende:
http://dradamsfilms.com/post/29292547
http://www.vimeo.com/dradamsfilms
Wat een clown is het toch ook he
quote:Op maandag 7 april 2008 20:50 schreef Grobbel het volgende:
Oh wacht, klaarblijkelijk zijn Scott Matthews en Scott Matthew twee verschillende personen. Het is die eerste die heel erg op Jeff Buckley lijkt. Wel bizar dat er dus twee redelijk nieuwe singersongwriters zijn met praktisch dezelfde naam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |