Klinkt inderdaad erg goed!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Oh en niet helemaal voor hier dan he, maar dat nieuwe album van Elbow is echt vet
En een verdraaid goede ook! Nu al een jaarlijstjeskandidaat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef JelleS het volgende:
Een nieuwe plaat van Destroyer? die heb ik dan helemaal gemist.....
Iets duidelijker héquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Die nieuwe is poep.
Die plaat heb ik ook al een tijdje op mijn harde schijf staan (ook weer flink door Pitchfork gehypt), maar had er nog geen tijd voor gehad. Ik zal er eens naar gaan luisteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:50 schreef pfaf het volgende:
http://www.pitchforkmedia.com/article/record_review/49198-visiter
The Dodos! Tof! Eerste deel van het album was een paar keer slikken, maar nummers als The Season zijn meesterlijk.
Z hda overigens eerder dit topic al een filmpje van ze gepost.
Yep, met de bizarre titel (Well you know) Stuff is like we yeah!. Best een aardige plaat, overigens. Al blijft Rally of Love beter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Z het volgende:
De hele Dodo's plaat blijkt niet aan mij besteed.
22-Pistepirkko, die heb ik heeeel lang geleden wel eens op LL gezien. Er is toch ook een nieuwe plaat?
Volgens mij is dat ook onmogelijk. Daarom moet je het album ook beginnen in het midden. Zo pak je de geniale season -> undeclared -> God combinatie mee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Z het volgende:
De hele Dodo's plaat blijkt niet aan mij besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |