Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook niet te vreten. Maar met een beetje mosterd en wat lekker vlees.. Yum
.
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég hé. Voor je gaat afwassen. Wat was je indruk van me? Heb je me uberhaupt gespot?
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.
En terecht. Naar buiten rennen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Goed toen was iedereen in paniek omdat het brandalarm afging
Dan kijk ik er zelf naarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
MPG, zomaar even een vraag... stel dat je computer kapot gaat, wie laat je er dan naar kijken?
Mooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee.
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.
Side dish?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef BrandX het volgende:
Ik ga rijst met kip in gele curry eten
met een komkommer/tomaat side dish
quote:
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?quote:
D_A & BBquote:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je aan je t-shirt. Met de levensgrote sneakers. Ik zat naast JDude, Vork en mcDavid bij die ene houten paal waar iedereen zijn glas opzette.
BraveBart.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Die rechter heb ik ook gezien, maar geen idee wie dat is?
Joh, was die er ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
BraveBart.
FYI: je hebt een glas gesneuveldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah! Waar ik mezelf enorm hard tegenaan gooide toen ik gezellig ging pitten
Jaohquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FYI: je hebt een glas gesneuveld.
Ghehe.quote:
Neuh vrijdag in de Exit te R'damquote:
Foei.quote:
Maar wel gelijk netjes opruimen hèquote:
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh vrijdag in de Exit te R'dam
Keurig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel gelijk netjes opruimen hè
Oh doe het shirt even de groeten dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shirt wat Bravebart aan heeft op die foto ken ik.
Ik ben dan ook een beschaafde jongeman.quote:
Wraps 14.gifquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is er niet, dus ik ga voor wat restjes. Of een wrap.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.quote:
de net-niet-wrap dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
quote:
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, huiswerk. Hè bah, waarom moet je me daar nou aan herinneren. Eerst maar even weekend nemen.
Hoii, samen rookworstje eten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Ik doe beide.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De momenten dat ik toch wel blij ben dat ik werk.
hand-igquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eigenlijk moet je ze ook met 3 handen eten [afbeelding]
Alle andere worsten wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen rookworst eet.
Dan ook samen kotsen?quote:
vervang de wraps door pitabroodjes 14.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Wraps vallen bij mij altijd uit elkaar.
MPG. OF ALL PEOPLE.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:38 schreef MPG het volgende:
Alle andere worsten wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |