Noem jij MPG zo?quote:
Eh.. nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef DaMart het volgende:
Is citroen, sinaasappel, bosvruchten, aardbei of zuidvruchten ook goed?.
* DaMart rent naar de supermarktquote:
Of frummel je aan je kookmuts?quote:
Deal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
* DaMart rent naar de supermarkt
Ik drink het zelf niet, dus dan neem je die doos rooibosthee maar mee naar huis ook, straks!
zuidvruchten dan graagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is citroen, sinaasappel, bosvruchten, aardbei of zuidvruchten ook goed?.
tuurlijkquote:
Héél apart.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
MPG, zomaar even een vraag... stel dat je computer kapot gaat, wie laat je er dan naar kijken?
Ja, jij hanteert toch enkel de staafmixer...quote:
Alsjeblieft, eentje voor jou...quote:
En een voor jou...quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat zelf.
Kijken
Mezelf. Pcs fixx0r is zo eitjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:44 schreef DaMart het volgende:
En wie zou je het laten repareren, MPG?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, jij hanteert toch enkel de staafmixer...
wa liefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft, eentje voor jou...
[ afbeelding ]
[..]
En een voor jou...
[ afbeelding ]
Gevulde koek erbij, dames?
[ afbeelding ]
[..]
niemandquote:![]()
.
En wie zou je het laten repareren, MPG?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn avond eten gaat maar een dame blanche pudding worden van mona
Leve vrijdag
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik weet het nog niet.
quote:
Zég hé. Voor je gaat afwassen. Wat was je indruk van me? Heb je me uberhaupt gespot?quote:
Ik zuurkool met varkenshaas.quote:
Ik vond het vroeger ook niet te vreten. Maar met een beetje mosterd en wat lekker vlees.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:13 schreef OA het volgende:
Zuurkool![]()
![]()
Het is voor mij altijd weer een verrassing wat er op vrijdag op tafel staat.
Je vindt lekkere warme worsten wel lekker zeker. Waar het sap uitstroomt. Hmmm?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook niet te vreten. Maar met een beetje mosterd en wat lekker vlees.. Yum
.
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég hé. Voor je gaat afwassen. Wat was je indruk van me? Heb je me uberhaupt gespot?
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Euhm, eens denken of ik me daar iets van kan herinneren.
En terecht. Naar buiten rennen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Goed toen was iedereen in paniek omdat het brandalarm afging
Dan kijk ik er zelf naarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
MPG, zomaar even een vraag... stel dat je computer kapot gaat, wie laat je er dan naar kijken?
Mooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee.
Maar goed, praat me eens bij. Herkende je mij wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij Dribbel. Je zag er wel een tikkeltje zat uit, dus ik neem het je niet kwalijk als je het je niet kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |