quote:
Oi. Dat klinkt niet best nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een helicopter die niet meer weggaat, en een sirene. Alleen ik kan niets zien. Maar het lijkt me niet goed
Serieverkrachter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:36 schreef Kuukske het volgende:
Serieverkrachter?
p2000 even bekijken?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, het is geen trauma- maar een politie-heli. We horen het wel. Zeker een overval ergens of zo. Of ze hebben de serieverkrachter in het zicht
Hm. Hij's fijnquote:
Die uitspraak betekende juist dat het niet fijn is. Smartiepants.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je fijn noemt.
Oh, juist ja. Kusje?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Die uitspraak betekende juist dat het niet fijn is. Smartiepants.
Staat hier vlakbij een deur open. T is of koud of vergiftigd worden door verf en andere dampenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Hier is het warm. Dat wordt nog wat van de zomer.
Nou vooruit.quote:
Zit je daar in zo'n donkere ruimte dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:57 schreef Ynske het volgende:
nog niet gezien. bekijk het daglicht om 2 uur wel weer
yepzquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit je daar in zo'n donkere ruimte dan?
Bahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:00 schreef Ynske het volgende:
yepz
midden in het gebouw, moet 5 ruimtes door om bij een raam te komen.
tis hier schemer donker, met een paar ledjes aan...
yepz daar heb je gelijk inquote:
Die duurt dan wel het hele jaar met zo weinig daglichtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz daar heb je gelijk in
winterdip enzp
Ik heb ook een winterdip.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
yepz daar heb je gelijk in
winterdip enzp
iets in die richting jahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die duurt dan wel het hele jaar met zo weinig daglicht
Hier ook! Ik heb het al zo warm dat ik m'n trui maar heb uitgedaan. EN ja ik heb nog een tshirt aan.quote:
ik wil ook winterquote:
Heh jammerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Kuukske het volgende:
EN ja ik heb nog een tshirt aan.
Hier ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier schijnt het zonetje [afbeelding]
Doe es nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik spring nogeens uit het raam hier [afbeelding]
IK NIET.quote:
Nee, preciesquote:
Juistem!quote:
quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef Frutsel het volgende:
Echt wel
Eerst moeten al die tyfusmuggen dood
Die zijn hier al lang doodquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Echt wel
Eerst moeten al die tyfusmuggen dood
Ik heb er ook geen last van.quote:
Omdat.quote:
Dat mag jij beslissen ja, maar hoeft Sjowhan niet te doen tochquote:
Juist. Dús: lente en zomer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:08 schreef Frutsel het volgende:
Maar das dan weer zielug voor al die lieve crocusjes die net in bloei staan
Maar dan kan je niet skiën en snowboardenquote:
Dat kan nu ook niet in NL.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef qu63 het volgende:
Maar dan kan je niet skiën en snowboarden
En sneeuwpoppen maken enzo
Dan exporteer je jezelf toch (een tijdje)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet skiën en snowboarden
En sneeuwpoppen maken enzo
Maar zon en lekker fris is juist lekker!quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag jij beslissen ja, maar hoeft Sjowhan niet te doen toch
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik verveel me.
Gooi je haar losquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Kuukske het volgende:
Nog één uurtje. Pheno. Sleep me er doorheen pinguin.
Ja, over 53 minuten.quote:
*Losgooit.quote:
Sporten ís kut.quote:
Dat was het niet eensquote:
Sporten is gezondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Kuukske het volgende:
Sporten ís kut.
Wat een kut toko..quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we een dansje doen Ynske? Omdat de lente er aan komt en het vandaag heerlijk weer was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |