Ach, ik was vanavond in de Boterwaag, de Ruiter en de September. Beter dan Ikeaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:25 schreef Yoni het volgende:
'k Heb geen muis gezien bij Ikea vandaag (ja ik ben uiteindelijk toch nog geweest.. sorry m@x)
Zeg, kan je dat niet ook es bij mij komen doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:24 schreef Yoni het volgende:
Ik zat sielug alleen thuis vanavond![]()
Maar ik heb wel mijn oude magnetron verruild voor de tron van mijn opa (al huilend.. sentimentele kut die ik ben), mooie nieuwe voorraadpotten gevuld met pasta en kattenbrokjes, oud koekblik van opa gevuld met theezakjes, grote voorraadkast leeggehaald, voorzien van een "LERBERG" kastje en opnieuw ingeruimd. Nu alleen de keukenkastjes nog effies uitmesten en dan is de keuken voorlopig ook weer netjes.
Dronkenlapjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:13 schreef ook_gek het volgende:
hoi hihih
waarom denk je datquote:
daar ben ik het helemaal mee eens. Zat vandaag nog heerlijk op het terras op de grote markt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach, ik was vanavond in de Boterwaag, de Ruiter en de September. Beter dan Ikea
Ziek? Kan ie dan niet gewoon wat kruiden in de duinen gaan plukken en daar een genezend kruidendrankje van brouwen ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef m@x het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond daar lekker op het terras gezeten. Had er vanavond eigenlijk ook moeten zitten![]()
All dressed up and nowhere to go. Had vanavond eigenlijk een date maar meneer is ziek. Eigenlijk is hij ook echt niet mijn type, veel te partij voor de dieren-achtig. Nog net geen geitenwollensokken en een zelfgebreide trui. Zwakke tiepjes die macro-chaoten
Leuk is dat als je vriendinnen niet weten wat je echt leuk vind.... Ik laat me niet meer koppelen.
Dat ie afbelt als zij klaar zit is nog veel twijfelachtiger. Last van acute geen-zin-eritus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ziek? Kan ie dan niet gewoon wat kruiden in de duinen gaan plukken en daar een genezend kruidendrankje van brouwen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |