Principe is niet zo lastig, gewoon mee beginnen zie je het snel genoeg. Zo heb ik 't ook geleerd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:23 schreef Scorpie het volgende:
En ik brand me nog niet aan turbo`s, snap het concept erachter pas een klein beetje, dus moet nog even ervaring opdoen ermee.
Ja, dus het risico dat je loopt is ietwat beperkt doordat er een stoploss zit in gebouwd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Principe is niet zo lastig, gewoon mee beginnen zie je het snel genoeg. Zo heb ik 't ook geleerd.
Kijk de bank financieerd een gedeelte en jij de rest, alle winst is echter voor jou.
Vb van een turbo long:
Dus ipv dat je 4 aandelen van 25,- koopt (als je 100,- kan besteden), kan je 20 turbo's van datzelfde aandeel kopen als die 5,- zijn.
Dus gaat de koers 1,- omhoog, heb je niet 4x 1,-, maar 20x 1,- erbij.
Zit wel een stoploss in, dus mocht de koers dan bijv. de 22,- aantikken gaat de turbo van de beurs af en krijg je de rest waarde terug (2,-).
Thanks, ik ga eens ff lezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef Mr.J het volgende:
Hangt er van af.
Van dichter je stoploss bij de huidige koers hoe goedkoper je turbo en hoe groter je rendement en risico.
Voor voorbeelden kan je het beste hier even kijken: http://www.abnamromarkets.nl/NL/Showpage.aspx?pageID=5
Enne, mijn TomTom, wat doe je? -13%.![]()
*kras
Gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:56 schreef Mr.J het volgende:
Mooi voorbeeld van een stoploss: Op beide TT turbo's van mij is die geraakt. Sta je er gisteren nog goed voor, ben je vandaag alles kwijt op de restwaarde...![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef tony_clifton- het volgende:
Kan 2 kanten uit -> er kan gerust meer dan 50% bij of af gaan vandaag...
Grmblwachten!
Als je denkt dat ze nog flink omhoog kan moet je gewoon instappen. Of wachten tot er een nieuwe goedkopere turbo door ABN op de markt wordt gezet en daar snel bij wezen. Kan je meer van kopen dan de wat duurdere 'oude' turbo's.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gezellig
Ik snap er nu wat meer van. Stel dat je nu bijvoorbeeld ervanuit gaat dat ING nog meer gaat stijgen, is het dan handig om daar Turbo Long`s van te kopen, of ben je eigenlijk al te laat?
Een turbo order geeft ik hier (Binck) gewoon een limiet mee, tegen die prijs wil ik heb kopen/verkopen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef Scorpie het volgende:even een noob vraag; Ik zit bij Alex, en wil ik een turbo order opgeven, dan heb ik de keus uit een stoploss-order, of een stoplimiet-order.
Wat is het verschil precies?
Nu 22,10, volgens het orderboekje 34,10 bij vrijgeving handel. Feli dan maar!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:26 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Jeuj, overname![]()
Eens zien wat 't doet!
Thanks, mocht wel eens na de pijn van de afgelopen maandenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nu 22,10, volgens het orderboekje 34,10 bij vrijgeving handel. Feli dan maar!
Waarom niet geheel over naar Binck voor al je beurs related zaken? Goedkoop plus een zeer mooie en uitgebreide website.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef tony_clifton- het volgende:
Tegenwoordig kan je bijna rekeningen openen zoals hotmailaccounts ofzo, gewoon kopie van je pas opsturen et voila
.
Ff een Binckaccount erbij scoren voor het orderboek.
Zal 't maar laten, heb voor mijn leeftijd al marginaal veel rekeningen.
Ik ga Binck eens vergelijken met Keytrade waar ik nu bijzit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom niet geheel over naar Binck voor al je beurs related zaken? Goedkoop plus een zeer mooie en uitgebreide website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |