Lijkt me wel eens grappig om er een paar te kopen voor 7 cent. Kijken hoeveel er daarna voor 5-7 cent aangeboden wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
En die kans had je afgelopen jaren talloze malen; jammer dat het niet zo werkt. Maar probeer er gerust eens 1 miljoen van te kopen op 2 cent.
Dit laat vooral zien hoe niemand zijn verstand gebruikt in mijn ogen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Dit beeld laten namelijk zo goed als alle financiels en/of Verzekeraars de afgelopen 48 uur zien.
Ik had het ook over het aandeel KPN, niet de turbo. Ik ben sowieso (bewust) niet erg op de hoogte van turbo's, maar zoals ik hetbegrijp is de markt daar nu wel onrustig voor (stoplosses enzo).quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:17 schreef sitting_elfling het volgende:
ik ben trouwens leuk op mn bek gegaan met kpn
faillissement nog niet afgehandeldquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:01 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Waarom kan er eigenlijk nog in gehandeld worden?
True, maar je kan ook de stoploss wat ruimer nemen. Zit je veiliger alleen zal je mogelijke winst wel minder hard gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik had het ook over het aandeel KPN, niet de turbo. Ik ben sowieso (bewust) niet erg op de hoogte van turbo's, maar zoals ik hetbegrijp is de markt daar nu wel onrustig voor (stoplosses enzo).
Weet ik. Toch wordt er kennelijk nog gespeculeerd met dergelijke aandelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
En die kans had je afgelopen jaren talloze malen; jammer dat het niet zo werkt. Maar probeer er gerust eens 1 miljoen van te kopen op 2 cent.
Als het goed is is dat inmiddels afgehandeldquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:31 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
faillissement nog niet afgehandeldmaar duurt wel lang dan...
Heb die Cramer altijd al een blaaskaak gevondenquote:
Ja, maar die vent was geloof ik al 74... ik mag toch hopen dat onze grote klappers iets eerder komenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:10 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Weet ik. Toch wordt er kennelijk nog gespeculeerd met dergelijke aandelen.
Maar was er laatst niet een Belg die jarenlang vrijwel waardeloze aandelen van een Afrikaanse spoorwegmaatschappij gekocht en op die manier toch een aardig pak geld binnen gehaald had?
Ik zie gelijk een reden waarom de VS groen zal eindigen, of krap rood. Of zullen ze dit nieuws wel een keer serieus nemen ?quote:
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?articleID=IC1JTMG2quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ja, maar die vent was geloof ik al 74... ik mag toch hopen dat onze grote klappers iets eerder komen
Goh, kan nog lang duren... Hoelang zijn ze al niet de (westerse)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef benzje het volgende:
Dus de Amerikanen blijven optimist tegen beter weten in.
Wanneer komen ze terug op aarde?
Op zich snap ik de actie's wel, echt veel keuze is er ook weer niet. Ze moeten daar aan de overkant alleen eens accepteren dat een recessie iets van alle tijden is ... En ik vind ze vrij rigoreus met hun stappen, maar dat is ook te begrijpen als je je rente tarief mede af laat hangen van de economische wind ...quote:Op maandag 17 maart 2008 09:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Opzich toch wel roerige tijden? FED .. verlaagt .. WEER de rente .. wat denken jullie daar over? makkelijker geld lenen om schulden af te lossen :S ? of om de economie te versterken? Mijn inziens uitstel van executie.
Gezien de trend waarin de aex verliep plus het sentiment waarin we nu zitten is het logisch dat we weer naar beneden gaan! Het kan mij niet ver genoeg gaan! Yippie ya yo
Al kan het weer leuke kanten op als amerika straks open gaat.
Degene die denken dat de fed renteverlaging voor een beetje winst zorgt.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef benzje het volgende:
Rara , welke investeerder houdt de Dow Jones boven de 12.000 punten?
En wij maar zakken met de AEX.
pptquote:Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef benzje het volgende:
Rara , welke investeerder houdt de Dow Jones boven de 12.000 punten?
En wij maar zakken met de AEX.
Lehman next? (Bizarre koersschommelingen gisteren enn veel geruchten)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |