En Pledged:quote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
CNN Delegate count: 1139 Clinton - 1106 Obama. Nou maar kijken of Barack eroverheen kan
Hillary of de Friet Boer maakt niet zoveel uit voor de wereld...ik denk wel dat Hillary beter voor de Amerikanen zal zijn.quote:
Het slagveld eventueel verleggen van Irak naar Pakistan, vind ik geen goede keus.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Maar Obama is echt de beste keus hoor.
Obama zei dat als hij bewijs had dat Osama Bin laden in Pakistan zou zijn, dan hij zonder twijfel zou toeslaan als de Pakistaanse regering niks zou doen. Dat zou elke presidentskandidaat doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het slagveld eventueel verleggen van Irak naar Pakistan, vind ik geen goede keus.
De comeback in Maine is er voor Clinton niet gekomen, en Obama heeft een groter gat geslagen dan vooraf werd voorspeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:44 schreef darktower het volgende:
[..]
Ik quote even van mn blog (http://www.volkskrantblog.nl/bericht/183260), if you don't mind;
'Het spel bij de Democraten zal zich ongeveer als volgt ontvouwen, als beide kandidaten in de race blijven: op 9 februari zal Obama winnen in Louisiana, Nebraska en Washington. Op 10 februari maakt Clinton vervolgens een comeback in Maine.
De kans dat Clinton Virginia binnensleept acht ik zeer klein, en dan zou Obama alle staten hebben gewonnen na 5 februari. Dan verwacht ik Clinton echt niet meer terugkomen met een Guilliani-strategie.quote:Op 12 februari wint Obama dan weer in District of Columbia en Maryland, terwijl Clinton Virginia binnensleept. Op 19 februari wint Obama dan weer Hawaii en Wisconsin, maar op 4 maart sleept Clinton de hoofdprijs binnen met winst in Ohio, Texas en Rhode Island. Kortom: het zal zo ongeveer 50-50 blijven.
Obama staat inderdaad ver voor in Virginia:quote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Montov het volgende:
De kans dat Clinton Virginia binnensleept acht ik zeer klein, en dan zou Obama alle staten hebben gewonnen na 5 februari. Dan verwacht ik Clinton echt niet meer terugkomen met een Guilliani-strategie.
Tja die polls. Die blijken nog wel eens erg onbetrouwbaar. Ik kan er geen pijl meer op trekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Obama staat inderdaad ver voor in Virginia:
http://en.wikipedia.org/w(...)ies%2C_2008#Virginia
Behalve als Hillary Clinton de Democratische kandidaat wordt. Zij kan de Republikeinen meer verenigen dan McCain kan verdelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:02 schreef Monidique het volgende:
McCain, de gedoodverfde kandidaat voor de Republikeinen, de logische winnaar, hij die de verkiezingen wil winnen, kreeg 26% van de stemmen in Washingto0.
In november gaan de Democraten grandioos winnen.
Deze keer wijzen de polls van de verschillende pollsters meer in dezelfde richting; zie het lijstje op RCP.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja die polls. Die blijken nog wel eens erg onbetrouwbaar. Ik kan er geen pijl meer op trekken.
Winnen in Virginia would be HUGE.
Zelfs dat waag ik nog te betwijfelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Behalve als Hillary Clinton de Democratische kandidaat wordt. Zij kan de Republikeinen meer verenigen dan McCain kan verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |