Omdat tsja, Zwolle zou goedkoper zijn qua kamers. Niet dus, betaal alsnog 350. Wel relaxt flatje hoor, maar alsnog duur. Daarbij dacht ik dat het uitgaansleven wel te pruimen was, maar niet lang daarna ontdekte ik Amsterdam als uitgaansstad en tsja Zwolle is wel erg saai en kut als je gaat vergelijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef jakkop het volgende:
@f-s: waarom ben je dan naar zwolle gegaan, als je nu al naar utrecht over wil stappen?![]()
(I bet indie muteert trouwens wel langzaam in een Journalistiek centraal)
(of zullen we het gewoon de gebruikelijke slowchat noemen?)
Ik ben ook gewoon ingeloot in Utrecht dus dat komt wel goed johquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef jakkop het volgende:
Ja klopt ja. Ik heb me aangemeld voor Utrecht, maar als ik de toelatingstest niet haal dan ga ik voor zwolle. iets te kleine kans om er met loting in utrecht in te komen. Jij zit in Zwollywood isn't it?
Watquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
The Kooks in een half uur uitverkocht
Ik wist echt niet dat die zó populair zijn.
Oei, dan heb ik het idee dat ik er niet in kom, want ik heb nog steeds niet een 2de reactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik ga voor 3voor12/Utrecht schrijven
quote:DEERHUNTER
Datum: donderdag 12 juni 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 16 februari 2008
kleine zaal: 22.30 uurz
aal open: 22.00 uur
entree: 9,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Ongelooflijk. Had het wel verwacht, gezien het hoge jonge meisjes fans-gehalte. Niets mis mee, hoor. Ik stond vanmorgen op met de bedoeling kaarten aan te schaffen. Maar terwijl ik moest wachten en wachten op verbinding voor de TicketService, dacht ik: "Waarom zou ik eigenlijk 40 euro uitgeven aan zo'n middelmatige band die natuurlijk wederom op alle festivals staat?" en ben ik verder geslapenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
The Kooks in een half uur uitverkocht
Ik wist echt niet dat die zó populair zijn.
Hmmm dat is wel vreemd... Nog een mailtje sturen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik het idee dat ik er niet in kom, want ik heb nog steeds niet een 2de reactie.
Ik had precies het zelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatWist niet dat het al in de vvk ging en heb nu dus geen kaartje
![]()
Haha, ja. Gelukkig maakt de muziek veel goed. Hun eerste speelfilm (A Hard Day's Night uit 1964) is wel tien keer beter, trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef jakkop het volgende:
Dernet Help! (die film met the beatles) gekeken. Wat een stom einde zeg.![]()
Maar wel lekker droge film.
Ja bizarquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Aisumasen het volgende:
Geen Babyshambles-topic, geen Libertines-topic, zelfs geen Pete Doherty-topic. Ik ben ook erg benieuwd naar morgenavond. Ze zijn bij alle optredens in hun tournee gewoon op komen dagen. Maar in welke toestand...
Moet ik zeker weer zo'n verdomde uitgebreide openingspost in elkaar sleutelen. Geen tijd voorquote:Op zondag 17 februari 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja bizarKun jij niet een mooi topic openen
Maar je gaat dus ook morgen?
Nee hoor iets in de trant van "wie kent drughead Pete Doherty niet" will doquote:Op zondag 17 februari 2008 18:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer zo'n verdomde uitgebreide openingspost in elkaar sleutelen. Geen tijd voor. Maar inderdaad, natuurlijk ga ik ook!
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef El_jefe07 het volgende:
Haha
[ afbeelding ]
http://www.myspace.com/doesitoffendyou
Ja kzag het een tijdje geleden. vette shit![]()
quote:
Nee die is op bij mijn oudersquote:
Jaaaaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef lienelien het volgende:
Babyshambles, Babyshambles, Babyshambles
8 uur ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef lienelien het volgende:
paradiso is trouwens vanaf 19u30 open, en om 21u hoort babyshambles te beginnen. Hoe laat wil jij er zijn maj?
Jazeker, het lijkt nu echt te gaan gebeuren. Pete is al gesignaleerd op het Leidseplein.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Het ziet er zelfs naar uit dat het doorgaat
En helaas, heb morgen 3v12-vergadering.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand morgen nog naar Yeasayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |