Omdat tsja, Zwolle zou goedkoper zijn qua kamers. Niet dus, betaal alsnog 350. Wel relaxt flatje hoor, maar alsnog duur. Daarbij dacht ik dat het uitgaansleven wel te pruimen was, maar niet lang daarna ontdekte ik Amsterdam als uitgaansstad en tsja Zwolle is wel erg saai en kut als je gaat vergelijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef jakkop het volgende:
@f-s: waarom ben je dan naar zwolle gegaan, als je nu al naar utrecht over wil stappen?![]()
(I bet indie muteert trouwens wel langzaam in een Journalistiek centraal)
(of zullen we het gewoon de gebruikelijke slowchat noemen?)
Ik ben ook gewoon ingeloot in Utrecht dus dat komt wel goed johquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef jakkop het volgende:
Ja klopt ja. Ik heb me aangemeld voor Utrecht, maar als ik de toelatingstest niet haal dan ga ik voor zwolle. iets te kleine kans om er met loting in utrecht in te komen. Jij zit in Zwollywood isn't it?
Watquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
The Kooks in een half uur uitverkocht
Ik wist echt niet dat die zó populair zijn.
Oei, dan heb ik het idee dat ik er niet in kom, want ik heb nog steeds niet een 2de reactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik ga voor 3voor12/Utrecht schrijven
quote:DEERHUNTER
Datum: donderdag 12 juni 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 16 februari 2008
kleine zaal: 22.30 uurz
aal open: 22.00 uur
entree: 9,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Ongelooflijk. Had het wel verwacht, gezien het hoge jonge meisjes fans-gehalte. Niets mis mee, hoor. Ik stond vanmorgen op met de bedoeling kaarten aan te schaffen. Maar terwijl ik moest wachten en wachten op verbinding voor de TicketService, dacht ik: "Waarom zou ik eigenlijk 40 euro uitgeven aan zo'n middelmatige band die natuurlijk wederom op alle festivals staat?" en ben ik verder geslapenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
The Kooks in een half uur uitverkocht
Ik wist echt niet dat die zó populair zijn.
Hmmm dat is wel vreemd... Nog een mailtje sturen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik het idee dat ik er niet in kom, want ik heb nog steeds niet een 2de reactie.
Ik had precies het zelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatWist niet dat het al in de vvk ging en heb nu dus geen kaartje
![]()
Haha, ja. Gelukkig maakt de muziek veel goed. Hun eerste speelfilm (A Hard Day's Night uit 1964) is wel tien keer beter, trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef jakkop het volgende:
Dernet Help! (die film met the beatles) gekeken. Wat een stom einde zeg.![]()
Maar wel lekker droge film.
Ja bizarquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Aisumasen het volgende:
Geen Babyshambles-topic, geen Libertines-topic, zelfs geen Pete Doherty-topic. Ik ben ook erg benieuwd naar morgenavond. Ze zijn bij alle optredens in hun tournee gewoon op komen dagen. Maar in welke toestand...
Moet ik zeker weer zo'n verdomde uitgebreide openingspost in elkaar sleutelen. Geen tijd voorquote:Op zondag 17 februari 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja bizarKun jij niet een mooi topic openen
Maar je gaat dus ook morgen?
Nee hoor iets in de trant van "wie kent drughead Pete Doherty niet" will doquote:Op zondag 17 februari 2008 18:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer zo'n verdomde uitgebreide openingspost in elkaar sleutelen. Geen tijd voor. Maar inderdaad, natuurlijk ga ik ook!
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef El_jefe07 het volgende:
Haha
[ afbeelding ]
http://www.myspace.com/doesitoffendyou
Ja kzag het een tijdje geleden. vette shit![]()
quote:
Nee die is op bij mijn oudersquote:
Jaaaaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef lienelien het volgende:
Babyshambles, Babyshambles, Babyshambles
8 uur ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef lienelien het volgende:
paradiso is trouwens vanaf 19u30 open, en om 21u hoort babyshambles te beginnen. Hoe laat wil jij er zijn maj?
Jazeker, het lijkt nu echt te gaan gebeuren. Pete is al gesignaleerd op het Leidseplein.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Het ziet er zelfs naar uit dat het doorgaat
En helaas, heb morgen 3v12-vergadering.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand morgen nog naar Yeasayer?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben een keer bij de Brabanthallen (volgens mij bij Slayer) dat er zelfs mensen gingen crowdsurfen bij de garderobe
Je hebt aan z'n haar gerokenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Babyshambles was tofPete was minder de weg kwijt dan verwacht
Hij had zelfs zijn haar gewassen
Maar het klonk goed
Nee maar het was zo pluizigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt aan z'n haar geroken?
Uhuhquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:05 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben blij dat jij wel een leuke avond had, MaJo.Het is al heel wat dat het zomaar door ging.
Dat is echt té ergquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh en ik heb zijn sigaretoverblijfsel geconfisceerd![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt té erg![]()
Wat rookt 'ie?
Nee ze heeft 'm van het podium af gepluktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:15 schreef -skippybal- het volgende:
Maar hij gaf jou een opgerookte peuk ofzo? Of schoot 'ie 'm uit in je gezicht ofzo?
En was die schattige drumster er?
Naturally...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ze heeft 'm van het podium af geplukt
Sünd. PD verpruts al het goeds in z'n levenquote:En nee, het was een (beetje enge) man
Er waren drie huisvrouwen om voor 7000 man de jassen te halen en 10 man security om te zorgen dat er niemand overheen klom.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Grobbel het volgende:
Ze hadden vandaag wat verstrooide huisvrouwen bij de garderobe staan, die een spectaculair moyenne onderhielden van 3 minuten per jas. En dan overdrijf ik nog niet eens.![]()
Op een gegeven moment kwamen de bezoekers dan ook in een heuse opstand. Tientallen mensen die gewoon over de tafel van de garderobe heen sprongen en besloten om maar gewoon hun eigen jas te gaan zoeken.Ja, en toen stond de boel binnen no time vol met security-kleerkasten. Dan zijn ze ineens wel heel effectief bij de Brabanthallen.
Wat gebeurde er aan het eind waardoor die gitarist zo kwaad werd? Werd er iets van het balkon gegooid ofzo? Ik stond nog ergens vooraan bij te komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ze heeft 'm van het podium af geplukt
En nee, het was een (beetje enge) man
Dat vroeg ik me ook al af, zag opeens iedereen met middelvingers naar het balkon wijzen haha. En wie was die gast die jarig was? Een roadie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat gebeurde er aan het eind waardoor die gitarist zo kwaad werd? Werd er iets van het balkon gegooid ofzo? Ik stond nog ergens vooraan bij te komen.
ja volgens mij zag ik wat bekertjes vallen oidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat gebeurde er aan het eind waardoor die gitarist zo kwaad werd? Werd er iets van het balkon gegooid ofzo? Ik stond nog ergens vooraan bij te komen.
Niks beter dan mijn compleet witte kamer, met helemaal niks aan de murenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:43 schreef frame-saw het volgende:
Oooo tof. Maar nothing beats my brand-new indie-wall. The Wombats, tweemaal Alex Turner, Justice en duizend flyers en concertkaartjes. Zucht.
Ik slaap alleen in m'n kamer, verder kom ik er nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ik heb nu 1 muur vol met muziekzooi (flyers, kaartjes, stickers), 1 met die white stripes poster, en 1 met de vetste (band)poster ooit.
![]()
Ik vind witte muren echt booooring.
Ik ga binnenkort even een huge (lees: 20 a4tjes) beatles iets printen, en dan is mn kamer eindelijk niet meer boring.
Tis ook mn woonkamer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik slaap alleen in m'n kamer, verder kom ik er nooitWoonkamer hier ftw. Voordeel van met vrienden op kamers
Hier in de woonkamer hangt heel indie een roze spons konijn, en een groen washandje met evil gezichtje.quote:
Ja, ik wilde bijna typen: "Let niet op het belabberde interview". Maar dan denk ik altijd aan die mensen die ook hun best doen enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:28 schreef lienelien het volgende:
Lekker wazig weer in dat filmpje..
En wat een ongelofelijk slecht filmpje ook..
belabberde interview, belabberde presentatie, belabberde beeldkeuze&montage, jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde bijna typen: "Let niet op het belabberde interview". Maar dan denk ik altijd aan die mensen die ook hun best doen enzo.
Ja, je hebt ook gelijk hoor. Vind het vooral genant dat je wel 5 keer hoort: "Turn the camera off, please", en dat ze dat gewoon in de montage hebben laten zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
belabberde interview, belabberde presentatie, belabberde beeldkeuze&montage, ja
Maar Babyshambles op London Calling?
de auto's op de achtergrond zijn ook zo tof.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk hoor. Vind het vooral genant dat je wel 5 keer hoort: "Turn the camera off, please", en dat ze dat gewoon in de montage hebben laten zitten.
Ik denk dat London Calling over Blood Red Shoes gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |