waarom niet Tilburg dan? Had zelf het liefst Utrecht willen doen (als ik niet mijn huidige opleiding was gaan doen) maar Zwolle staat echt op plaats 3 voor mij. In Tilburg heb je ook geen toelatingstest. De eerst weetikveelhoeveel worden daar gewoon aangenomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef jakkop het volgende:
Ja klopt ja. Ik heb me aangemeld voor Utrecht, maar als ik de toelatingstest niet haal dan ga ik voor zwolle. iets te kleine kans om er met loting in utrecht in te komen. Jij zit in Zwollywood isn't it?
Liever Tilburg dan Zwolle.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
Tilburg sucks ass!! Echt de kutste stad van Nederland (ja, het bestaat, nog erger dan Den Haag.)
heb je al een lijstje toevallig? ZIe op de site alleen Iron Maiden staanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag worden de eerste grote namen (naast Iron Maiden dan) bekend gemaakt voor Sziget
heb hier al 2 tickets liggen, ga iig met mn broertje maar misschien met meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
R.E.M. op Sziget
Wie uit dit topic was nou ook van plan om dit jaar te gaan?
2 uur met de trein vind ik toch iets te veel van het goeie slechte.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom niet Tilburg dan? Had zelf het liefst Utrecht willen doen (als ik niet mijn huidige opleiding was gaan doen) maar Zwolle staat echt op plaats 3 voor mij. In Tilburg heb je ook geen toelatingstest. De eerst weetikveelhoeveel worden daar gewoon aangenomen.
Nog niet meer bekend helaas. Zal wel langzaam komen binnendruppelen via de officiele wegen en bandsites.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:55 schreef TomR het volgende:
[..]
heb je al een lijstje toevallig? ZIe op de site alleen Iron Maiden staan![]()
[..]
heb hier al 2 tickets liggen, ga iig met mn broertje maar misschien met meer
Hé, vriendinnetje van mij heeft zo'n onderzoek uitgevoerd voor de UU, maar bij haar kwam er juist niks uit, geen verband tussen muzieksmaak en persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bronnetje
Nou, is dat waar?
* Kijkt om zich heen en ziet blikjes, flesjes, snoeppapiertjes, banenenschillen, een ranzig volle asbak en stapels ongelabelde cd's liggen
Mmmm...
watte?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
2 uur met de trein vind ik toch iets te veel van het goeie slechte.
En ik bedoel, Tilburg, ga dan meteen naar de hogeschool van Bloemkoolstronksteradeel.
Ik vind het ook een beetje vaag onderzoekje. Vooral omdat er uitkomt dat mensen die haar top-40 en hiphop (ik neem aan dat ze het over urban hebben, aangezien het in een adem wordt genoemd met top-40) aardiger zijn. Hmmm, daar zitten volgens mij toch meer kutfiguren bij dan in het alternatieve wereldje. Die vinden iedereen in eerste instantie lievquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé, vriendinnetje van mij heeft zo'n onderzoek uitgevoerd voor de UU, maar bij haar kwam er juist niks uit, geen verband tussen muzieksmaak en persoonlijkheid.![]()
Bovendien vind ik het een beetje omgekeerde wereld, kan je niet beter zeggen: nette en nauwkeurige mensen houden eerder van klassieke muziek en slordige mensen eerder van rockmuziek omdat het beter bij hun persoonlijkheid en karaktertrekken past? Dat het elkaar andersom bepaalt, of klinkt dit nou alsof het gewoon hetzelfde is voor jullie?Oehhh filosofisch...
*insert willekeurige naam van een plaats ver buiten de beschaving.*quote:
Generaliseren, hoi hoi hoi!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vaag onderzoekje. Vooral omdat er uitkomt dat mensen die haar top-40 en hiphop (ik neem aan dat ze het over urban hebben, aangezien het in een adem wordt genoemd met top-40) aardiger zijn. Hmmm, daar zitten volgens mij toch meer kutfiguren bij dan in het alternatieve wereldje. Die vinden iedereen in eerste instantie liev
Hey, ik ben ook maar mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |