quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een supporter? Het is Herman Koch!
Goeiesmorgens juffrouw Jannie.quote:
quote:Forse celstraffen voor Ajax-hooligans
In hoger beroep zijn in Den Haag vier Ajax-hooligans veroordeeld tot vier jaar cel, bericht RTV Noord Holland.
Deze straf is de 'fans' opgelegd voor het bestormen van het supportershome van ADO Den Haag in februari 2006.
Drie verdachten werden vrijgesproken van de bestorming, de overige negen kregen voorwaardelijke gevangenisstraffen en werkstraffen opgelegd.
In totaal waren zo'n zeventig 'supporters' betrokken bij het incident, waarbij tien mensen gewond raakten.
quote:Maxwell: ik zal mijn tijd bij Ajax nooit vergeten 8 februari 2008
Jarenlang was Maxwell de succesvolle linksback van Ajax. De 26-jarige Braziliaanse stylist, die momenteel voor de Italiaanse koploper Internazionale speelt, kijkt met veel genoegen terug op zijn mooie jaren in Amsterdam. In een interview met Ajax TV vertelt de goedlachse Maxwell over zijn liefde voor Ajax.
Tijdens de winterstop speelde Maxwell nog in de Dubai Cup met Inter tegen Ajax (2-2). "Dat was erg speciaal natuurlijk. Ook om weer oude vrienden te zien", aldus de international tegenover de camera's van Ajax TV. "In dit soort wedstrijden is het altijd leuk. Iedereen weet wat ik voor Ajax voel."
Maxwell: 'Iedereen weet wat ik voor Ajax voel'Maxwell denkt in Italië nog vaak terug aan zijn periode in de Amsterdam Arena. "Ik praat vaak met Christian Chivu en Zlatan Ibrahimovic over oude wedstrijden en trainingen. Ook over grappige momenten die we hebben meegemaakt. We waren daar zoveel jaar samen, dat zullen we nooit vergeten. En zeker voor mij was het erg leuk en ik heb er zeer goede herinneringen aan overgehouden."
Voor de verdediger waren de meest succesvolle momenten bij Ajax toch wel de mooiste. "De kampioenschappen in mijn eerste en derde jaar waren denk ik het meest speciaal", vertelt Maxwell. "Dat waren wel de beste momenten die we samen hebben gehad. Alle supporters en de club waren erg blij. Het was heel speciaal om daar deel van uit te mogen maken."
Een ander speciaal moment voor Maxwell was dat hij in 2004 Speler van het Jaar werd. "Ja, dat was zeker mooi. Om in dat jaar kampioen te worden én die prijs te winnen was voor mij erg speciaal natuurlijk. Mede met de hulp van mijn medespelers heb ik die prijs kunnen winnen. Die prijs was heel speciaal, maar het belangrijkste was dat we samen kampioen werden", aldus de altijd nuchtere Braziliaan.
Met ploeggenoten Ibrahimovic en Chivu kan hij het nog steeds uitermate goed vinden. "Ja, we zijn nog steeds heel goed bevriend. Niet alleen op het veld. We hadden zo'n geweldige tijd bij Ajax en het is nu zo'n goede vriendschap... We hebben nu allemaal een gezin en we komen steeds bij elkaar over de vloer."
Ten slotte de onvermijdelijke vraag: keert Maxwell ooit terug bij Ajax? "Je weet het nooit", aldus de linksback. "Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Je denkt altijd aan terugkomen, maar in het voetbal weet je het nooit. We zullen het zien."
100% terecht, dit zijn de verneukers van het voetbal. De reden waarom wedstrijden worden verplaatst en afgelast.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
Altijd maar dat ''supporters'' tussen aanhalingstekens
So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
Gewoon even als voorbeeld, even degene die door velen als weinige echte Ajacied gezien wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?
Kom op, zeg. Zelfs al zou Heitinga het een geile actie gevonden hebben, zal hij dit nooit zeggen.
quote:Thomas Vermaelen: "De komende jaren blijf ik bij Ajax"
Thomas Vermaelen is volgens zijn eigen woorden in de VI nog lang niet klaar bij Ajax. "Op dit moment denk ik absoluut niet aan een transfer en richt ik mij volledig op Ajax. Ik kan hier nog genoeg groeiprocessen meemaken en daar wil ik me dan ook volledig op concentreren. De rol van verdedigen is dit jaar ook weer anders dan het voorgaande jaar aangezien Johnny vaak de diepte zoekt. en Jaap Stam er niet meer is. Persoonlijk vindt ik dat wel fijn aangezien ik meer werk moet verzetten en hierdoor mezelf beter kan ontwikkelen tot nog een hoger niveau."
Ook over volgend jaar maakt de verdediger zich geen zorgen. "Mochten er belangrijke spelers weggaan na dit seizoen, dan heb ik genoeg vertrouwen in Ajax dat ze goede vervangers halen. Daar heb ik ook met Martin van Geel over gesproken. Uiteraard kan ik begrijpen dat het nu moelijk is om vast te stellen wie volgend jaar blijft en wie zal vertrekken maar ik ben ervan overtuigd dat ook volgend jaar Ajax weer een selectie op niveau zal hebben."
quote:Juventus hoeft Huntelaar niet meer
Volgens het Italiaanse Il Romanista heeft Juventus geen interesse meer in Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Buiten Juventus zou AS Roma nog altijd wel interesse hebben in de international, die woensdag namens Nederland nog trefzeker was tegen Kroatië.
Juventus hoeft Huntelaar niet meer
De 24-jarige spits van de Amsterdammers wordt al tijden gelinkt aan een vertrek bij Ajax. Onder meer Chelsea, Manchester United, Valencia, Juventus en AS Roma werden reeds in verband gebracht met de topscorer van de Eredivisie.
Juventus lijkt echter af te zijn gevallen. "Juventus heeft geen interesse meer in hem, die willen Amauri," aldus zaakwaarnemer Morabito. "Als hij naar Italië komt, wordt het AS Roma."
In Italië wordt gesugereerd dat Huntelaar zo'n 20 miljoen euro op moet brengen.
?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef toma het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ik vind 20 aan de lage kant.
Als Babel al 18 miljoen was....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef toma het volgende:
[..]
Van Geel sleept er veel meer uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef toma het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fucking laffe mongool als je andere mensen gaat neersteken en verrot slaat, om daarna brand te stichten terwijl er nog mensen binnen zijn. Terecht dat het supporter tussen aanhalingstekens staat, want iemand die zoveel negatieve publiciteit voor Ajax veroorzaakt 'support' Ajax helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
Altijd maar dat ''supporters'' tussen aanhalingstekens
Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.quote:
Ja, je kan je niet blijven vastklampen aan de absurde scousersquote:
Sprak eens een Liverpool fan in A'dam en hij vroeg of wij hard moesten lachen toen we hoorden dat we 18 miljoen voor Babel kregenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.
18 miljoen voor Babel was gewoon veels te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |