abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56601157
Dark, ik ben er Zondag niet bij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56601315
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een supporter? Het is Herman Koch!
debiteuren crediteuren
pi_56601388
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef toma het volgende:

[..]

debiteuren crediteuren
Goeiesmorgens juffrouw Jannie.
Lekker bakkie koffieieie.
Veertien klontjes suiker, niet roeren, want ik houd niet van die zoetigheid.
Hihihihihihi

vrijdag 8 februari 2008 @ 13:22:38 #129
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56601669
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef toma het volgende:

[..]

debiteuren crediteuren
Ik dacht eerder aan 'De skybox'.

http://www.youtube.com/watch?v=nLWl1TYkFG4
pi_56602015
quote:
Forse celstraffen voor Ajax-hooligans

In hoger beroep zijn in Den Haag vier Ajax-hooligans veroordeeld tot vier jaar cel, bericht RTV Noord Holland.

Deze straf is de 'fans' opgelegd voor het bestormen van het supportershome van ADO Den Haag in februari 2006.

Drie verdachten werden vrijgesproken van de bestorming, de overige negen kregen voorwaardelijke gevangenisstraffen en werkstraffen opgelegd.

In totaal waren zo'n zeventig 'supporters' betrokken bij het incident, waarbij tien mensen gewond raakten.
pi_56602047
Altijd maar dat ''supporters'' tussen aanhalingstekens
pi_56602076
quote:
Maxwell: ik zal mijn tijd bij Ajax nooit vergeten 8 februari 2008

Jarenlang was Maxwell de succesvolle linksback van Ajax. De 26-jarige Braziliaanse stylist, die momenteel voor de Italiaanse koploper Internazionale speelt, kijkt met veel genoegen terug op zijn mooie jaren in Amsterdam. In een interview met Ajax TV vertelt de goedlachse Maxwell over zijn liefde voor Ajax.

Tijdens de winterstop speelde Maxwell nog in de Dubai Cup met Inter tegen Ajax (2-2). "Dat was erg speciaal natuurlijk. Ook om weer oude vrienden te zien", aldus de international tegenover de camera's van Ajax TV. "In dit soort wedstrijden is het altijd leuk. Iedereen weet wat ik voor Ajax voel."

Maxwell: 'Iedereen weet wat ik voor Ajax voel'Maxwell denkt in Italië nog vaak terug aan zijn periode in de Amsterdam Arena. "Ik praat vaak met Christian Chivu en Zlatan Ibrahimovic over oude wedstrijden en trainingen. Ook over grappige momenten die we hebben meegemaakt. We waren daar zoveel jaar samen, dat zullen we nooit vergeten. En zeker voor mij was het erg leuk en ik heb er zeer goede herinneringen aan overgehouden."

Voor de verdediger waren de meest succesvolle momenten bij Ajax toch wel de mooiste. "De kampioenschappen in mijn eerste en derde jaar waren denk ik het meest speciaal", vertelt Maxwell. "Dat waren wel de beste momenten die we samen hebben gehad. Alle supporters en de club waren erg blij. Het was heel speciaal om daar deel van uit te mogen maken."

Een ander speciaal moment voor Maxwell was dat hij in 2004 Speler van het Jaar werd. "Ja, dat was zeker mooi. Om in dat jaar kampioen te worden én die prijs te winnen was voor mij erg speciaal natuurlijk. Mede met de hulp van mijn medespelers heb ik die prijs kunnen winnen. Die prijs was heel speciaal, maar het belangrijkste was dat we samen kampioen werden", aldus de altijd nuchtere Braziliaan.

Met ploeggenoten Ibrahimovic en Chivu kan hij het nog steeds uitermate goed vinden. "Ja, we zijn nog steeds heel goed bevriend. Niet alleen op het veld. We hadden zo'n geweldige tijd bij Ajax en het is nu zo'n goede vriendschap... We hebben nu allemaal een gezin en we komen steeds bij elkaar over de vloer."

Ten slotte de onvermijdelijke vraag: keert Maxwell ooit terug bij Ajax? "Je weet het nooit", aldus de linksback. "Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Je denkt altijd aan terugkomen, maar in het voetbal weet je het nooit. We zullen het zien."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:47:24 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56602096
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56602100
Maxwell
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:49:10 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602125
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
100% terecht, dit zijn de verneukers van het voetbal. De reden waarom wedstrijden worden verplaatst en afgelast.

Dit zijn mensen die beweren liefde voor Ajax te hebben en vervolgens de club alleen maar schade berokkenen. Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:54 #136
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56602178
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Maxwell
Als ie Chivu en Zlatan nou ook ff meeneemt als ie ooit terug komt
Jawel, je keek.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:52:30 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56602191
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:

Ik durf je 100% te garanderen dat mensen als Heitinga OOK geen goed woord voor ze over hebben.
So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?

Kom op, zeg. Zelfs al zou Heitinga het een geile actie gevonden hebben, zal hij dit nooit zeggen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:58:24 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56602313
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

So? Als Johnny Heitinga iets vindt of zegt, is dat dan automatisch ook de enige waarheid?

Kom op, zeg. Zelfs al zou Heitinga het een geile actie gevonden hebben, zal hij dit nooit zeggen.
Gewoon even als voorbeeld, even degene die door velen als weinige echte Ajacied gezien wordt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56602366
quote:
Thomas Vermaelen: "De komende jaren blijf ik bij Ajax"

Thomas Vermaelen is volgens zijn eigen woorden in de VI nog lang niet klaar bij Ajax. "Op dit moment denk ik absoluut niet aan een transfer en richt ik mij volledig op Ajax. Ik kan hier nog genoeg groeiprocessen meemaken en daar wil ik me dan ook volledig op concentreren. De rol van verdedigen is dit jaar ook weer anders dan het voorgaande jaar aangezien Johnny vaak de diepte zoekt. en Jaap Stam er niet meer is. Persoonlijk vindt ik dat wel fijn aangezien ik meer werk moet verzetten en hierdoor mezelf beter kan ontwikkelen tot nog een hoger niveau."

Ook over volgend jaar maakt de verdediger zich geen zorgen. "Mochten er belangrijke spelers weggaan na dit seizoen, dan heb ik genoeg vertrouwen in Ajax dat ze goede vervangers halen. Daar heb ik ook met Martin van Geel over gesproken. Uiteraard kan ik begrijpen dat het nu moelijk is om vast te stellen wie volgend jaar blijft en wie zal vertrekken maar ik ben ervan overtuigd dat ook volgend jaar Ajax weer een selectie op niveau zal hebben."
quote:
Juventus hoeft Huntelaar niet meer

Volgens het Italiaanse Il Romanista heeft Juventus geen interesse meer in Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Buiten Juventus zou AS Roma nog altijd wel interesse hebben in de international, die woensdag namens Nederland nog trefzeker was tegen Kroatië.
Juventus hoeft Huntelaar niet meer

De 24-jarige spits van de Amsterdammers wordt al tijden gelinkt aan een vertrek bij Ajax. Onder meer Chelsea, Manchester United, Valencia, Juventus en AS Roma werden reeds in verband gebracht met de topscorer van de Eredivisie.

Juventus lijkt echter af te zijn gevallen. "Juventus heeft geen interesse meer in hem, die willen Amauri," aldus zaakwaarnemer Morabito. "Als hij naar Italië komt, wordt het AS Roma."

In Italië wordt gesugereerd dat Huntelaar zo'n 20 miljoen euro op moet brengen.
pi_56602388
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:00 schreef toma het volgende:

[..]

[..]
20 miljoen !
pi_56602398
Goed nieuws van Vermaelen
pi_56602409
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

20 miljoen !
Wat denk jij dan? Ik vind 20 aan de lage kant.
pi_56602414
20 miljoen lijkt me wat veel..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56602425
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:02 schreef toma het volgende:

[..]

?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56602452
quote:

[..]

Als Babel al 18 miljoen was....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56602479
quote:

[..]

Van Geel sleept er veel meer uit.
pi_56602512
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
Je bent gewoon een fucking laffe mongool als je andere mensen gaat neersteken en verrot slaat, om daarna brand te stichten terwijl er nog mensen binnen zijn. Terecht dat het supporter tussen aanhalingstekens staat, want iemand die zoveel negatieve publiciteit voor Ajax veroorzaakt 'support' Ajax helemaal niet.
Verder zijn bijna allemaal weer vrij omdat ze nu al een flinke tijd in voorarrest zitten.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:09:05 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56602513
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.
18 miljoen voor Babel was gewoon veels te veel.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56602517
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, je kan je niet blijven vastklampen aan de absurde scousers
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56602570
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Daar liggen ze bij Liverpool dan ook nog elke nacht wakker van denk ik.
18 miljoen voor Babel was gewoon veels te veel.
Sprak eens een Liverpool fan in A'dam en hij vroeg of wij hard moesten lachen toen we hoorden dat we 18 miljoen voor Babel kregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')